LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Interpolis autoverzekering niet meer verzekerd!

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
thecure

Re: Interpolis autoverzekering niet meer verzekerd!

Ongelezen bericht door thecure »

Frank van Vliet schreef:Sinds wij onze nieuwe Interpolis autoverzekering binnenkregen is er een clausule in werking getreden waar in staat dat : Als het verzekerde motorrijtuig wordt bestuurd door mij de autoverzekering niet van kracht is! Voor mijn vrouw geen probleem.

Navraag bij interpolis gedaan en daar kreeg ik het volgende antwoordt: U staat geregistreerd bij CIS! CIS = Centraal Informatie Systeem. En de eerste 5 jaar kan ik bij Interpolis niet meer verzekerd zijn. Ik heb namelijk in 2008 4 maanden rijontzegging gehad voor 1 x te hard rijden.

15 jaar schadevrij rijden we nu al en nooit geen problemen gehad met betalingen maar het allemaal niet baten.

Ook even via de ANWB ( Unigarant ) geprobeerd en het zelfde verhaal.
Via Rialto kan ik een wa verzekering krijgen voor € 140,= per maand terwijl we nu € 22,= betalen.

Ik wordt dus dubbel gestraft voor mijn 1 x te hard rijden.

Maar zoals ik zijn er natuurlijk meer mensen die het zelfde hebben meegemaakt of meemaken.

Autorijden is voor mij nu een zeer groot risico omdat mocht ik een aanrijding veroorzaken ik de rest van mijn leven kan betalen, bv bij letselschade.

Er moeten dus vele duizenden mensen en ja misschien wel 100.000 mensen zijn die in het zelfde schuitje zitten.

Wie weet er een oplossing! of mensen met het zelfde probleem als ik die willen reageren.

Alvast bedankt, Frank
maar even quoten voor de zekerheid

en als je bij de eerste maal te hard rijden al meteen 4 maanden rijontzegging krijgt, heb je het wel heel bont gemaakt. ik heb geen medelijden met je.

remen

Ongelezen bericht door remen »

hhhmm ik dacht dat er raad gegeven werd. of is het de bedoeling om hem te veroordelen op het geen wat hij gedaan heeft. en inderdaad je kan makkelijker iemand hard straffen die zich verder altijd aan de regels houd dan iemand die zogenaamd een probleem in zijn jeugd had of wat voor zielige praatjes heeft. want ja daar moeten we voor betalen zo iemand heeft begeleiding nodig en een draai deur crimineel ach ja wat moeten we ermee kost veel betaald weinig. ik denk dat ieder normaal persoon wel eens een foutje maakt zonder zich van de gevolgen bewust te zijn allemaal nemen we die oranje stop licht net even (ook jij die dan niet de stoplicht net neemt doet wel iets wat niet door de beugel kan dus niet zeuren dat je zo braaf bent) het enige die je hier nog verzekerd is rialto of zoiets helaas het is pech hebben gozer

testcase

Ongelezen bericht door testcase »

remen schreef:hhhmm ik dacht dat er raad gegeven werd. of is het de bedoeling om hem te veroordelen op het geen wat hij gedaan heeft. en inderdaad je kan makkelijker iemand hard straffen die zich verder altijd aan de regels houd dan iemand die zogenaamd een probleem in zijn jeugd had of wat voor zielige praatjes heeft. want ja daar moeten we voor betalen zo iemand heeft begeleiding nodig en een draai deur crimineel ach ja wat moeten we ermee kost veel betaald weinig. ik denk dat ieder normaal persoon wel eens een foutje maakt zonder zich van de gevolgen bewust te zijn allemaal nemen we die oranje stop licht net even (ook jij die dan niet de stoplicht net neemt doet wel iets wat niet door de beugel kan dus niet zeuren dat je zo braaf bent) het enige die je hier nog verzekerd is rialto of zoiets helaas het is pech hebben gozer
Pech hebben??? Ja dat zal het zijn.

Gesloten