LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] slechte klantenservice BelCompany

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
yerkyerk82
Berichten: 21
Lid geworden op: 22 aug 2010 23:12

Re: slechte klantenservice BelCompany

Ongelezen bericht door yerkyerk82 »

mich24 schreef:domme vragen krijgen domme antwoorden. Dat vind je waarschijnlijk erg vervelend. En ja,ik heb het goed gelezen hoor! Oplichting en verkeerde informatie verschaffen is iets anders. Als ze jou bewust niet vertellen dat je die mb's niet heb,dan is het misleiding cq oplichting. En ik haal er mijn pleziertje niet uit om mensen af te kafferen hoor,maar types zoals jij, daar kan ik compleet niet tegen. Klagen terwijl je er zelfs niks gedaan aan hebt.. Zo vervelend.
Idem dat je in een ander topic KPN de schuld geeft dat jij een probleem hebt met je kruidvat mobiel :roll:
Domme vragen, aha, meneer voelt zich heel wat hoor. En blijkbaar heb je de plaat voor je hoofd weggehaalt en weet je nog steeds niet wat er staat. Dat getuigd niet van enige intelligentie. Zij vertellen dat bewust niet, aangezien ik 2 zaken expliciet gevraagd heb in die winkel en beiden gaf de verkoper zo een antwoord. Gewoon uit zijn mouw geschud dus. En het heeft bovendien geen zin om te gaan klagen over een verkoper die er niet meer staat. Wat voor antwoord zul je krijgen dan: Ja meneer dat is uw woord tegen een verkoper die weg is. Dat kan dus iedereen zeggen. Of heb je met je slimme verstand daar nog niet over nagedacht?

Hoe dan ook: je ziet mij niet weer in die winkel en dat is niet meer dan terecht. Succes bij Belcompany.

Roytheslayer
Berichten: 432
Lid geworden op: 26 apr 2006 13:02

Re: slechte klantenservice BelCompany

Ongelezen bericht door Roytheslayer »

Ook verkopers zijn nog steeds mensen en kunnen dus een keer een foutje maken.
Het is ook niet te doen voor een verkoper om van elk toestel te weten hoeveel geheugen ze hebben, al word dit wel steeds makkelijker omdat het nu in Gb gaat en niet meer zoals eerst in hele onlogische Mb groottes.

Ik heb ook weleens een fout gemaakt bij een klant doordat ik ook dacht dat er iets op zat wat er niet op zat, kan gebeuren en kan gewoon opgelost worden.
Is zelf weleens voorgekomen dat ik het controleerde op een gerenomeerde website en die het ook bij de specificaties hadden staan.

Dus om nu te gaan roepen dat een hele keten slecht is om 1 foutje.
Als jij morgen dus een toyota koopt en de verkoper vergist zich, of je accu begeeft het al na een dag dan is dus heel Toyota bagger.

Als je blijft posten hier zoals je laatste paar posts zul je niet veel meer geholpen worden met vragen.

Gesloten