Re: slechte klantenservice BelCompany
Geplaatst: 04 sep 2010 11:01
Domme vragen, aha, meneer voelt zich heel wat hoor. En blijkbaar heb je de plaat voor je hoofd weggehaalt en weet je nog steeds niet wat er staat. Dat getuigd niet van enige intelligentie. Zij vertellen dat bewust niet, aangezien ik 2 zaken expliciet gevraagd heb in die winkel en beiden gaf de verkoper zo een antwoord. Gewoon uit zijn mouw geschud dus. En het heeft bovendien geen zin om te gaan klagen over een verkoper die er niet meer staat. Wat voor antwoord zul je krijgen dan: Ja meneer dat is uw woord tegen een verkoper die weg is. Dat kan dus iedereen zeggen. Of heb je met je slimme verstand daar nog niet over nagedacht?mich24 schreef:domme vragen krijgen domme antwoorden. Dat vind je waarschijnlijk erg vervelend. En ja,ik heb het goed gelezen hoor! Oplichting en verkeerde informatie verschaffen is iets anders. Als ze jou bewust niet vertellen dat je die mb's niet heb,dan is het misleiding cq oplichting. En ik haal er mijn pleziertje niet uit om mensen af te kafferen hoor,maar types zoals jij, daar kan ik compleet niet tegen. Klagen terwijl je er zelfs niks gedaan aan hebt.. Zo vervelend.
Idem dat je in een ander topic KPN de schuld geeft dat jij een probleem hebt met je kruidvat mobiel
Hoe dan ook: je ziet mij niet weer in die winkel en dat is niet meer dan terecht. Succes bij Belcompany.