Op dit moment helaas niets meer.Jonne112 schreef:Ik denk vooral op beiden, maar laten we vooral focussen op wat ik hieraan zou kunnen doen. Dat ik een fout heb gemaakt dat is duidelijk, dat zij een fout hebben gemaakt ook. Waar het mij om gaat is wat ik nu kan doen!witte angora schreef:Ben je vooral boos op jezelf dat je geen backup hebt gemaakt, of ben je vooral boos op de Mediamarkt? Of ben je zowel boos op jezelf, als op de Mediamarkt?Dat vind ik heel moeilijk. Op dit moment ben ik vooral heel erg boos over hoe dit gegaan is. Ik vind dat alleen het geven van een nieuwe externe schijf een beetje tekort is. De procedure is compleet verkeerd. Ik weet niet zo goed wat ik wil. Maar ik wil niet zomaar genoegen nemen met een nieuwe schijf.
Waar ikzelf behoorlijk pissig over ben, is de houding van de meeste winkelieren en kneusjes die zich uitgeven voor computermonteur.
Zelf heb ik als monteur dit probleem al diverse keren gehad.
Vaak was de electronica van de externe harde schijf behuizing defect of de adapter was defect.
De klant kreeg dan de keuze:
De garantie claimen of kijken of de harde schijf zelf defect was of de behuizing.
Mijn advies was dan ook om een andere externe harde schijf behuizing te nemen en daar de goede harde schijf inbouwen.
De keuze wat belangrijker was: de gegevens of de garantie?