LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] meneer klink

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
ronald g

Re: meneer klink

Ongelezen bericht door ronald g »

in de zorg gaat het helemaal opgelost worden Wilders heeft een gedoogsteun dus overal een zegje in. Mensen met een islamitisch geloof worden Nederland toch uitgezet klaar weer. De stemmers op de pvv zijn daar mede voor verantwoordelijk. Komt er op neer dat de protest stemmer, want een echt overtuigd politicus is Wilders niet zijn zin krijgt. Mijn voorspelling kabinet valt binnen 6 maanden.

tiptoo

Ongelezen bericht door tiptoo »

ronald g schreef:. Mijn voorspelling kabinet valt binnen 6 maanden.

:mrgreen: das wel heel erg snel ze zullen niet lang regeren maar 6 maanden?

ronald g

Is toch logisch al die draaikonterij om maar een kabinet te vormen, nu dus een minderheidskabinet. Bij voorbaat gedoemd te mislukken, de standpunten van de deelnemers lopen zo ver uit één. Zijn we wel van Klink en co af maar overgeleverd aan een kabinet die eigenlijk geen steekhoudende besluiten kan nemen. Wilders gaat nog even beroemd worden om zijn veto recht.

plumber

Ongelezen bericht door plumber »

[quote="ronald g"]in de zorg gaat het helemaal opgelost worden Wilders heeft een gedoogsteun dus overal een zegje in. Mensen met een islamitisch geloof worden Nederland toch uitgezet klaar weer. De stemmers op de pvv zijn daar mede voor verantwoordelijk. Komt er op neer dat de protest stemmer, want een echt overtuigd politicus is Wilders niet zijn zin krijgt. Mijn voorspelling kabinet valt binnen 6 maanden.[/quote]

En ja hoor daar begint het weer.Zal wel weer beticht worden van een Wilders stemmer maar alla.Het wordt allemaal zo overdreven wat Wilders zegt.
Hij heeft niks tegen Moslims alleen tegen die extremisten.Ook die dubbele
paspoorten dat begrijp ik zelf ook niet je bent Nederlander of niet en niet
je dubbele paspoort gebruiken als het jou uitkomt.Kopvoddentaks???
Is natuurlijk fout geformuleerd maar het valt mij wel op dat bij de kassa's
in diverse supermarkten de vrouwen met hoofddoekjes zoveel mogelijk
gemeden wordt.En dan in de stad 70% van de rottigheid wordt veroorzaakt
door buitenlanders.Is wel bewezen ook dat een heleboel stemmers er niet
voor uitkomen op Wilders gestemd te hebben omdat ze anders komentaar
krijgen van die gluipers die stiekem op Wilders stemmen.Zijn programma is
gewoon dat wat de meeste willen maar er niet voor durven uit te komen.
Hij wil wel het beste voor de zieken en de ouderen etc.
Heb ook die debatten gezien op TV en allemaal hadden ze wat tegen Wilders
maar met oplossingen kwamen ze ook niet.Nou ik weet waar ik aan begonnen
ben dus kom maar op met de beschuldigingen want plumber zal wel weer
een racist zijn.

tiptoo

@Plumber ben het een groot gedeelte met je eens ,dubbel paspoort onnodig!

nederlands moeten ze bij mij ook kennen je woont hier dus ook de taal leren, over die hoofdoekjes ..ben er ook geen fan van dus mag van mij ook afgeschaft worden

over de rottigheid ben ik het ook met je eens , het zijn heel vaak buitenlanders dus dat klopt!

, maar Wilders maakt het wel erg bont hoor, sommige uitspraken van hem vind ik gewoon onbeschoft

enne nee ben geen Wilders stemmer , PvdA :mrgreen:

plumber

Ongelezen bericht door plumber »

[quote] maar Wilders maakt het wel erg bont hoor, sommige uitspraken van hem vind ik gewoon onbeschoft

enne nee ben geen Wilders stemmer , PvdA [/quote]

Ook dat moet ik erkennen daar heb je gelijk aan.

tiptoo

plumber schreef:
Ook dat moet ik erkennen daar heb je gelijk aan.

:mrgreen:
je maakt me dag weer goed plumber :mrgreen:

rozemarijntje

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

@plumber

je hebt helemaal gelijk! ik ben ook totaal geen racist.mensen zullen wel weten dat ik uit de omgeving van rdam kom,dus wat multicultureelheid(lekker woord) weten we wel wat het is....
ik heb hier in mijn straat een paar turkste gezinenn wonen ,groote straat en ik denk 4(hele nw wijk,koophuizen en vrije sector)en die mensen werken keihard voor hun centen...die zijn anders...
ga je een andere wijk in.........doe dat ff niet in de avond...dan ben je je leven niet zeker...en dat is toch wat anders he?
ik ben het totaal met wilders eens,er moet wat gebeuren!

we moeten ook niet vergeten dat het niet alleen de islamieten zijn maar ook roemenen,polen enz..dus ik vind eigenlijk dat daar ook een beleid op moet komen....ware het niet dat die wel de werkjes doen waar de nederlanders zich te goed voor voelen,...maar ja als je als ik zeg maar wat ...20 jarige thuiskomt te zitten en dieplekken zijn allemaal al ingenomen door polen enz..ja?

Er moet op dat gebied echt wat gebeuren,cohen nee dat is een lekkere carcamel...
maar we moeten uitkijken want politiek mag eigenlijk niet,ik ben als eens.....verijwderd zeg maar toen heete ik anders...

Dus wilders mag van mij zijn gang gaan..maar moet ook wel ,rekening met de gode houden en idd geen 2 paspoorten,.je kiest voor een land of niet...

ronald g

We dwalen wel wat af van het topic, nu maar hopen dat er geen epidemie uitbreekt want medicatie zal niet ingekocht worden. Wat betreft dubbele paspoorten Marokko staat het niet toe om het paspoort en nationale identiteit in te leveren zoals Wilders voor staat. Ook de goedkope Oost-Europese arbeidskrachten kun je niet uitbannen zij zijn de nieuwe generatie "gastarbeiders" en die hebben nu eenmaal andere gewoontes. Je kunt dat wel terugdraaien maar dan trekken bedrijven naar die landen toe. Politiek gaat veel verder dan het eigen landje en Wilders ideeën gaan niet zo ver.

tiptoo

Disseldorp

Ongelezen bericht door Disseldorp »

Waarom laat u de mens nog steeds niet zelf verantwoordelijk zijn voor hun gezondheid.
En betaald u nog steeds veel te veel voor afslanken op korte termijn.
14 eieren mag ik per week , maximaal 9 weken doen terwijl u met het voorlichting 2 a 3 eieren per week aan raad
.
Toch betaald u deze slechte gewoonte van ons zieken/belasting geld.
Of vindt u dit ineens niet slecht meer
Krijgen wij hier ook een keer antwoord op?
Annie

tiptoo

@Disseldorp

ik snap geen hout van wat u hier boven zet, ken het iets duidelijker? :mrgreen:

rozemarijntje

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

@tiptoo

ik snap het ook niet?ik kan heeeeeeeeeeeel onduidelijk zijn,door schrijven enz..maar dit?
maar ik heb het gehoord op het journaal,nou je moest me haast een doos diazepam geven zo boos werd ik...
ik heb ook de reuma ben alleen nog niet zo ver,met die reuma...ik heb er even kijken 5 of6 soorten...ja dat kan!je hebt alles of niks...ik hou van veel dus...
maar goed er komt een tijd dat ik het dus wel nodig heb over een aantal jaar...nou vergeet het maar...

ik las net dat er minder ministers komen...er mag er van mij eentje ontslagen worden en wachtgeld krijgen...KLINK.....OPZouten

@ meneer of mev?ronald g
idd we weken af,maar dat heb je soms met zo'n onderwerp.wat je zegt zit ook wel weer wat in...soms kramen we in onze boosheid ook dingen uit,maar er zit zoveel achter,dat weten we ook wel...maar het is zo frustrerend...

tiptoo

@ rozemarijntje ik vind het ronduit schofterig wat ze nu weer gaan doen , vooral met de reuma patienten, laten ze maar minder uitgeven aan defensie of andere overbodige troep zoals de JSF of kinderbijslag bij de rijke mensen, tis echt heel triest aan het worden in dit land!

angel1978

Ongelezen bericht door angel1978 »

tiptoo schreef:@ rozemarijntje ik vind het ronduit schofterig wat ze nu weer gaan doen , vooral met de reuma patienten, laten ze maar minder uitgeven aan defensie of andere overbodige troep zoals de JSF of kinderbijslag bij de rijke mensen, tis echt heel triest aan het worden in dit land!
Gaat Klink nu ook al over de JSF en/of de kinderbijslag ? :?

Heb ik even wat gemist volgens mij...

Volgens mij heeft Klink de opdracht gekregen om een bedrag te bezuinigen en kiest er nu voor om 50 miljoen euro hiervan te bezuinigen op de manier hier beschreven. Natuurlijk zijn de reuma-patientenverenigingen hier niet blij mee, maar die hoeven ook geen alternatieven te geven..

Je kan dus niet blij zijn met deze keuze, maar geef dan wel even aan waar die 50 miljoen dan wel vandaan moet komen.. Iemand een idee ?

mje

Ongelezen bericht door mje »

Misschien de accijns op zuinige auto's weer invoeren ?

angel1978

mje schreef:Misschien de accijnzen op zuinige auto's weer invoeren ?
Nog een werkgebied van Klink ?
Goh, wat is die vent druk zeg !

mje

Accijns op auto's wordt ook niet altijd gebruikt om b.v. nieuwe wegen etc. aan te leggen. Het meeste geld verdwijnt in de pot algemene middelen. Dus Klink kan daar ook een beroep op doen of wist je dat niet !

angel1978

mje schreef:Accijns op auto's wordt ook niet altijd gebruikt om b.v. nieuwe wegen etc. aan te leggen. Het meeste geld verdwijnt in de pot algemene middelen. Dus Klink kan daar ook een beroep op doen of wist je dat niet !
Klink heeft de opdracht gekregen om een bepaald bedrag te bezuinigen.
Ongeacht hoe groot de pot met algemene middelen is, is het zijn opdracht om dat bedrag te halen. Als hij het te behalen bedrag wil verlagen, kan hij natuurlijk gaan her-onderhandelen, maar tot die tijd staat het bedrag gewoon.

Daarnaast kan ik nog tig doelen verzinnen waar die algemene middelen ook ( of misschien nog wel noodzakelijker ) naartoe zouden kunnen. Niet echt relevant dus.

mje

Je hebt gelijk dat jouw berichtje niet relevant is.

Gesloten