LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bazuin & partners

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
Ben Kool

Re: Bazuin & partners

Ongelezen bericht door Ben Kool »

Bazuin & Partners heeft ook mij proberen op te lichten.

In een brief lieten zij mij weten dat er bij hun cliënt (Studieplan) nog een bedrag open zou staan van €514,38. Ik heb gebeld met B&P en zij vertelde mij dat het om een openstaande rekening zou gaan van September 2011 en dat ik niet gereageerd zou hebben op eerdere berichten van hun incassobureau Inkasso Unie. Echter heb ik nooit iets te maken gehad met Studieplan en ook heb ik nooit een schrijven ontvangen van Inkasso Unie.

Even gebeld met Studieplan en daar was ik (uiteraard) niet bekend. Ook Inkasso Unie telefonisch benaderd en daar was mijn naam ook niet bekend.

Dit verhaal heb ik teruggekoppeld bij B&P en nadat zij het "even gecontroleerd" hadden bleek dat ze "per ongeluk" een verkeerde persoon zouden hebben aangeschreven en dat dit bericht niet bij mij terecht had moeten komen. Maar mijn naam en adres stonden toch echt in de aanhef...

Medewerkers van Bazuin & Partners zijn aan de telefoon niet professioneel, zelfs lomp. In hun brief staan spelfouten, is niet ondertekend en heeft een zeer dreigend karakter.

Laat je niet misleiden of bang maken door deze organisatie.

Toch vraag ik mij af hoe dit soort organisaties aan persoonlijke gegevens komen...?

Gesloten