LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Onvriendelijke behandeling door keukenhandelaar
Re: Onvriendelijke behandeling door keukenhandelaar
Ik stel uw hulp werkelijk op prijs! En ook uw discretie .
Waarschijnlijk gaat het hiet over g*****ns keukens ofwel C****lm*ns.Ik vermoed de laastste omdat er ook sprake is van een nieuwe badkamer wat deze ook doet.
Begrijp trouwens niet waarom er geen namen genoemd worden,mischien zou dat net helpen om deze man die trouwens onmenselijk handeld tegenover u uit zijn tent te lokken.
Hoop voor jou dat alles in orde komt en anders wraak kan inderdaad zoet smaken en de belastingen zouden erg geintresseerd zijn.
Begrijp trouwens niet waarom er geen namen genoemd worden,mischien zou dat net helpen om deze man die trouwens onmenselijk handeld tegenover u uit zijn tent te lokken.
Hoop voor jou dat alles in orde komt en anders wraak kan inderdaad zoet smaken en de belastingen zouden erg geintresseerd zijn.
Laatst gewijzigd door sprookje op 01 aug 2010 23:53, 4 keer totaal gewijzigd.
http://www.doruscoppelmans.be/
@spookje
@spookje
Wilt u geen geslachtsdelen gebruiken svp.Hoop voor jou dat alles in orde kont en anders wraak kan inderdaad zoet smaken en de belastingen zouden erg geintresseerd zijn.
damm dacht het net op tijd gezien te hebben,snel veranderd maar te laaaaaat.
Wil het wel weghalen hoor
Nee hoor vind het wel grappig,je moet toch met je eigen fouten kunnen lachen ook al zijn ze zo dom.
Beste sprookje,
Toch had ik graag de nodige discretie bewaard, als je dat OK vindt, ondanks het feit dat je nu zeer duidelijk hebt gemaakt dat je weet wie het is. Ik snap dat je niet begrijpt dat ik de naam niet wil zeggen, maar ik ben bang om mijn geringe kansen op een goede uitkomst te verspelen. Ik ben namelijk niet zeker of dit kan vallen onder "laster" of zo. Als nu deze man wordt getipt over dit forum, dan vrees ik, afgaande op zijn vorige "bereidwilligheid tot redelijk praten", dat hij dit recht in mijn gezicht gaat gooien. Vandaar dus.
Toch erg bedankt voor je meeleven . Ik hoop op een nuchtere rechter .
Toch had ik graag de nodige discretie bewaard, als je dat OK vindt, ondanks het feit dat je nu zeer duidelijk hebt gemaakt dat je weet wie het is. Ik snap dat je niet begrijpt dat ik de naam niet wil zeggen, maar ik ben bang om mijn geringe kansen op een goede uitkomst te verspelen. Ik ben namelijk niet zeker of dit kan vallen onder "laster" of zo. Als nu deze man wordt getipt over dit forum, dan vrees ik, afgaande op zijn vorige "bereidwilligheid tot redelijk praten", dat hij dit recht in mijn gezicht gaat gooien. Vandaar dus.
Toch erg bedankt voor je meeleven . Ik hoop op een nuchtere rechter .
Nu wat de geslachtsdelen betreft was het teminste wel de netste kant.I
Ik zou zeggen get him girl!Geef niet af neem zeker foto's en vraag schriftelijke bevestiging van zijn bod.Voer van af nu nog enkel schriftelijk communiecatie en probeer zijn bod op papier te krijgen.
Stuur een aangetekende brief met je eis tot herstel van je werkblad en anders een finaciele tegemoetkoming.En neem een copie van je brief.
Doen en eens zien hoe hij reageert op je schrijven.Hou alles bij.
En laat je zeker niet afdreigen.
groetjes.
Ik zou zeggen get him girl!Geef niet af neem zeker foto's en vraag schriftelijke bevestiging van zijn bod.Voer van af nu nog enkel schriftelijk communiecatie en probeer zijn bod op papier te krijgen.
Stuur een aangetekende brief met je eis tot herstel van je werkblad en anders een finaciele tegemoetkoming.En neem een copie van je brief.
Doen en eens zien hoe hij reageert op je schrijven.Hou alles bij.
En laat je zeker niet afdreigen.
groetjes.
Wat heerlijk om supporters te hebben ! Erg bedankt voor de nuttige tips! En ik hou jullie zeker op de hoogte!
-
Ik heb even geinformeerd bij een voormalig werknemer van de Audi R8 bestuurder (verder noem ik 'm maar PeGe) en helaas maar waar steekt de man zo in elkaar, grove reacties als het hem geld zou kunnen gaan kosten.
Ook een oud klant van hem wist mij te vertellen dat hij 16000 Bfr (ca 400 euro) nooit betaald heeft omdat de keuken niet afgemaakt is, PeGe heeft hier, buiten wat onvriendelijke telefoongesprekken geen werk meer van gemaakt.
Het schijnt zo te zijn dat als meneer PeGe zich benadeeld voelt geen middel onbenut laat om z'n zin door te drijven, dus hij is wat rechtzaken betreft wel "door de wol geverfd" en dan interesseert het 'm weinig wat de financiele gevolgen zijn. (hij verkoopt zijn keukens doch wel "goed in de marge") 1 van zijn vele opmerkingen op de vraag van korting is; "ik ben sinterklaas niet"
Ik vind uw standpunt om zijn naam niet te noemen dan ook een verstandig besluit, daar PeGe dan wel eens kan veranderen in een stampvoetend kind die zijn zin niet krijgt; maar dan een groot kind met veel geld...
Onder de vlamingen uit de omgeving is zijn gedrag redelijk bekend en hij krijgt daardoor weinig "mond tot mond-reclame". PeGe heeft wel een goed zakelijk inzicht, hij heeft op het juiste moment HC weten over te nemen.
Jammer ik heb geen beter nieuws weten te bemachtigen.
succes met de gang van zaken, groeten, zelfstandigste.
Ook een oud klant van hem wist mij te vertellen dat hij 16000 Bfr (ca 400 euro) nooit betaald heeft omdat de keuken niet afgemaakt is, PeGe heeft hier, buiten wat onvriendelijke telefoongesprekken geen werk meer van gemaakt.
Het schijnt zo te zijn dat als meneer PeGe zich benadeeld voelt geen middel onbenut laat om z'n zin door te drijven, dus hij is wat rechtzaken betreft wel "door de wol geverfd" en dan interesseert het 'm weinig wat de financiele gevolgen zijn. (hij verkoopt zijn keukens doch wel "goed in de marge") 1 van zijn vele opmerkingen op de vraag van korting is; "ik ben sinterklaas niet"
Ik vind uw standpunt om zijn naam niet te noemen dan ook een verstandig besluit, daar PeGe dan wel eens kan veranderen in een stampvoetend kind die zijn zin niet krijgt; maar dan een groot kind met veel geld...
Onder de vlamingen uit de omgeving is zijn gedrag redelijk bekend en hij krijgt daardoor weinig "mond tot mond-reclame". PeGe heeft wel een goed zakelijk inzicht, hij heeft op het juiste moment HC weten over te nemen.
Jammer ik heb geen beter nieuws weten te bemachtigen.
succes met de gang van zaken, groeten, zelfstandigste.
Wauw, ik heb het met open mond gelezen. Je blijft denken dat het misschien bij ons maar een ongelukkige momentopname was, maar om nu te lezen dat hij echt zo'n draak is... Ik weet echt niet wat te verwachten nu. Het aangetekend pakje was dus toch geen dagvaarding van hem, wat ik eigenlijk wel verwachtte, dus hij heeft op onze laatste aangetekende brief waarin we ofwel herstel ofwel tegemoetkoming vragen, nog niet gereageerd. Ik vraag me nu af of hij dat nog wel zal doen, en wat wij dan kunnen doen indien niet. Als wij hem zouden dagvaarden, dan vrees ik dat we zullen verliezen, als hij werkelijk zo'n zakelijk inzicht heeft en door de wol geverfd is. Pfff, wat een ellende!
Erg bedankt dat u deze informatie heeft weten te bemachtigen! Het heeft me wel vastberadener gemaakt, en de laatste twijfel dat ik had over dat wij wel eens te lichtgeraakt zouden kunnen zijn, is nu wel van de baan.
Erg bedankt dat u deze informatie heeft weten te bemachtigen! Het heeft me wel vastberadener gemaakt, en de laatste twijfel dat ik had over dat wij wel eens te lichtgeraakt zouden kunnen zijn, is nu wel van de baan.
-
Wil wel weten of ik het bij het juiste eind heb voor dat ik iemand onheus bejegen.
De persoon waar ik het over heb ligt in mijn leeftijdscategorie (rond de veertig), zwart haar, en de zaak ligt op ca 200 meter van een audi dealer...vandaar de R8.
Z'n broer (geloof ik) is jaren terug uit de zaak gestapt en is nu een concurrent van hem. Vorig jaar heeft de beste man het bedrijf HC overgenomen (of dit voor of na faillissement was dat weet ik niet.) Zo ja, even een vervolg:
De voormalig werknemer is daar weg gegaan omwille van beter loon bij de nieuwe werkgever en het feit dat PeGe zo zelfingenomen is. een rondvraag in Overpelt (als u daar iemand kent) zal u ongetwijfeld lotgenoten treffen.
Mijn schatting van uw woonplaats is op de rand van telefoon kengetal 011 tegen de 014 aan......
Mocht u enige gegevens willen van een arduinwerker is een PB genoeg, dat zet ik niet op het forum.
En by the way ik heb geen enkele binding met de beste man hij bezorgt mij alleen meer klanten
En ik ben u nog eens onder een andere nickname op een belgisch (niet nader te noemen forum) tegen gekomen, daar heeft u vermeld dat de keuken reeds 3 maanden geleden geplaatst is. U heeft toch wel binnen de 10 werkdagen schriftelijk de klacht gedeponeerd ?(vermeld in PeGe's algemene voorwaarden).
Dit zal u voorgeschoteld krijgen bij een evt. rechtzaak in de Rechtbank van Hasselt.....(zelfs ik heb daar op een ander gebied slechte ervaringen gehad; niets illegaals hoor!)
Is het niet beter om de krassen weg te laten halen en pogen te kosten te verhalen? (oftewel "cut your losses").
Het is bij verzoet Arduin namelijk altijd wel mogelijk...
De persoon waar ik het over heb ligt in mijn leeftijdscategorie (rond de veertig), zwart haar, en de zaak ligt op ca 200 meter van een audi dealer...vandaar de R8.
Z'n broer (geloof ik) is jaren terug uit de zaak gestapt en is nu een concurrent van hem. Vorig jaar heeft de beste man het bedrijf HC overgenomen (of dit voor of na faillissement was dat weet ik niet.) Zo ja, even een vervolg:
De voormalig werknemer is daar weg gegaan omwille van beter loon bij de nieuwe werkgever en het feit dat PeGe zo zelfingenomen is. een rondvraag in Overpelt (als u daar iemand kent) zal u ongetwijfeld lotgenoten treffen.
Mijn schatting van uw woonplaats is op de rand van telefoon kengetal 011 tegen de 014 aan......
Mocht u enige gegevens willen van een arduinwerker is een PB genoeg, dat zet ik niet op het forum.
En by the way ik heb geen enkele binding met de beste man hij bezorgt mij alleen meer klanten
En ik ben u nog eens onder een andere nickname op een belgisch (niet nader te noemen forum) tegen gekomen, daar heeft u vermeld dat de keuken reeds 3 maanden geleden geplaatst is. U heeft toch wel binnen de 10 werkdagen schriftelijk de klacht gedeponeerd ?(vermeld in PeGe's algemene voorwaarden).
Dit zal u voorgeschoteld krijgen bij een evt. rechtzaak in de Rechtbank van Hasselt.....(zelfs ik heb daar op een ander gebied slechte ervaringen gehad; niets illegaals hoor!)
Is het niet beter om de krassen weg te laten halen en pogen te kosten te verhalen? (oftewel "cut your losses").
Het is bij verzoet Arduin namelijk altijd wel mogelijk...
Zoeten levert een effen mat oppervlak zonder sporen van bewerking. Zoeten is de laatste fase van het schuurproces met een zeer fijne schuurschijf. Afhankelijk van de schuurschijf zijn er verschillende gradaties in glans mogelijk. Een geringe glans wordt "licht gezoet" genoemd en een matglans "gezoet" en een bijna hoogglans "donker gezoet".
Voor Belgische Blauwe hardsteen geldt ("blauwsteen") bv. bij
Licht gezoet: korrel P.220
Blauw donker gezoet: korrel P.320-400
Donker gezoet, of mat gepolierd (gesatineerd): korrel P.400-500
Yep, it's him . Dat van zijn broer en het overnemen van HC (?) weet ik eigenlijk niet, daar ben ik niet zo van op de hoogte. Ook mijn regio is goed gegokt !
Ja, we hebben drie dagen na de installatie per mail de vaststelling doorgegeven. De mensen die de keuken zijn komen plaatsen hebben het ook op hun werkbladen genoteerd, en de personen die zijn komen observeren hebben er ook foto's van genomen, en wij ook. Dus, ik denk niet dat ze gaan kunnen betwisten dat de krassen er niet inzaten toen.
Ik wil inderdaad de bladen zelf laten herstellen wanneer absoluut duidelijk wordt dat hij niet of negatief reageert (let op: ik gebruik "wanneer", niet "als" ). Dat wil zeggen dat ik hem nog een week geef. In dat geval stuur ik u een bericht voor de gegevens van de arduinwerker, graag!
Nog eens bedankt, en ik kan gewoon niet begrijpen dat iemand zo is. Mijn wraakgevoel neemt toe...
Ja, we hebben drie dagen na de installatie per mail de vaststelling doorgegeven. De mensen die de keuken zijn komen plaatsen hebben het ook op hun werkbladen genoteerd, en de personen die zijn komen observeren hebben er ook foto's van genomen, en wij ook. Dus, ik denk niet dat ze gaan kunnen betwisten dat de krassen er niet inzaten toen.
Ik wil inderdaad de bladen zelf laten herstellen wanneer absoluut duidelijk wordt dat hij niet of negatief reageert (let op: ik gebruik "wanneer", niet "als" ). Dat wil zeggen dat ik hem nog een week geef. In dat geval stuur ik u een bericht voor de gegevens van de arduinwerker, graag!
Nog eens bedankt, en ik kan gewoon niet begrijpen dat iemand zo is. Mijn wraakgevoel neemt toe...
en verteld dat we daarom 10% zouden inhouden van de betaling totdat de bladen hersteld zouden zijn
Zolang je die 10% achter gehouden hebt, is er geen aanleiding hem te dagvaarden. Dit is meer dan de 1500,- waarvoor je wilde schikken.Als wij hem zouden dagvaarden...
Het is dan aan hem jou te dagvaarden voor restantbetaling.
Wel druk op de ketel zetten, door schriftelijke ingebrekestelling. Aangeven dat restant betaling pas volgt na correcte oplevering. Tevens hierbij termijn noemen, waarin je bevestigd wil hebben dat eea opgelost wordt (reparatie/vervanging bladen). Tevens melden dat, indien het bedrijf niet bereid is de keuken in orde op te leveren, je het restantbedrag aanwendt om een derde partij in te schakelen om de keuken alsnog correct op te leveren.
Helemaal eens met de reactie van "16again". Laat je ook vooral niet afschrikken door de arrogantie en bravoure van die flap@%&^. Jullie voelen je misschien daardoor wat geïntimideerd, maar een rechter (mocht het zover komen) prikt daar feilloos doorheen. Meneer weet dat zelf ook wel, het zou me daarom verbazen als hij het zover liet komen.
Als je weergave van zaken hier klopt, dan heb je gewoon het recht aan je zijde. De tegenpartij heeft een wanprestatie geleverd en weigert dat adequaat te herstellen. Zorg dat je van jullie kant hebt gedaan wat juridisch nodig is (ingebrekestelling, etc, overleg met je advocaat) en wacht verder af. Je hebt de restsom nog en als de tegenpartij daar een probleem mee heeft, dan is het aan hem om aan te tonen dat hij daar recht op heeft.
Als je weergave van zaken hier klopt, dan heb je gewoon het recht aan je zijde. De tegenpartij heeft een wanprestatie geleverd en weigert dat adequaat te herstellen. Zorg dat je van jullie kant hebt gedaan wat juridisch nodig is (ingebrekestelling, etc, overleg met je advocaat) en wacht verder af. Je hebt de restsom nog en als de tegenpartij daar een probleem mee heeft, dan is het aan hem om aan te tonen dat hij daar recht op heeft.
-
Het gaat hier wel om een Belgische leverancier....het werkt daar net even iets anders als bij den Ollanders......Meneer weet dat zelf ook wel, het zou me daarom verbazen als hij het zover liet komen.
Als je weergave van zaken hier klopt, dan heb je gewoon het recht aan je zijde. De tegenpartij heeft een wanprestatie geleverd en weigert dat adequaat te herstellen. Zorg dat je van jullie kant hebt gedaan wat juridisch nodig is (ingebrekestelling, etc, overleg met je advocaat) en wacht verder af. Je hebt de restsom nog en als de tegenpartij daar een probleem mee heeft, dan is het aan hem om aan te tonen dat hij daar recht op heeft
@lucp1578,
Hoe staat 't er mee? Al wat wijzer geworden?
Of is het nog juist ambras met die'nen ambetante zaakvoerder?
Beste allemaal,
Even een update over onskeukenavontuur.
We hebben 300 € schadevergoeding uit de brand kunnen slepen. De arrogante baas had ons nog eens gebeld om te vragen wat we nu van plan waren, dus wij zeiden dat hij dat goed genoeg wist, want hij had al een brief van onze advocaat (onbeleefd) beantwoord. Daarop zei hij dan nog eens op dreigende toon dat we dan wel wisten wat dat betekende: namelijk dat er van een minnelijke schikking geen sprake meer zou zijn. We hebben daarop geantwoord dat hij vooral moest doen wat hij niet laten kon, en hebben dichtgegooid. Blijkbaar heeft hij Onmiddellijk daarna met onze advocaat gebeld, en was zijn toon helemaal anders. Hij uitte zijn angst voor een rechtzaak, en kleedde dat in in bezorgdheid voor ons, want "dan zouden wij moeten betalen, en hij moeten betalen, en dan zouden we allemaal verliezen". Waarop onze advocaat droog: "Tja meneer, daar heeft u het mis. Mijn cliënten hebben rechtsbijstand, dus de enige die zal moeten betalen, dat bent u." Daarop was hij ineens bereid tot settelen. We hebben de claim teruggebracht tot 300 €, omdat het een poreus en "zacht" materiaal is. Krassen zijn dus "normaal", en geen enkele rechter zou nieuwe bladen hebben goedgekeurd. We hebben tenslotte nog eens goedkunnen lachen met zijn laatste brief. Hij schreef: "We aanvaarden de schadevergoeding van uw cliënten. Indien zij ooit nood hebben aan onze technische ondersteuning, zullen zij merken dat wij een uitstekende klantenservice hebben." Ha!
Enfin, voor ons is de zaak nu klaar, en we zijn tevreden. We zijn op zijn minst twee vervelende luizen in zijn haar geweest !
Maar om nu dan toch "het geheim" uit de doeken te doen, het gaat dus over Keukens Goossens in Overpelt, mat als fameuze baas Peter Goossens. Nooit van mijn hele leven zal ik die vent aanraden. Hele mooie keukens, maar een kloot van een kerel. Zonde.
Met dank aan al jullie goede raad!
Groetjes,
Veronique
Even een update over onskeukenavontuur.
We hebben 300 € schadevergoeding uit de brand kunnen slepen. De arrogante baas had ons nog eens gebeld om te vragen wat we nu van plan waren, dus wij zeiden dat hij dat goed genoeg wist, want hij had al een brief van onze advocaat (onbeleefd) beantwoord. Daarop zei hij dan nog eens op dreigende toon dat we dan wel wisten wat dat betekende: namelijk dat er van een minnelijke schikking geen sprake meer zou zijn. We hebben daarop geantwoord dat hij vooral moest doen wat hij niet laten kon, en hebben dichtgegooid. Blijkbaar heeft hij Onmiddellijk daarna met onze advocaat gebeld, en was zijn toon helemaal anders. Hij uitte zijn angst voor een rechtzaak, en kleedde dat in in bezorgdheid voor ons, want "dan zouden wij moeten betalen, en hij moeten betalen, en dan zouden we allemaal verliezen". Waarop onze advocaat droog: "Tja meneer, daar heeft u het mis. Mijn cliënten hebben rechtsbijstand, dus de enige die zal moeten betalen, dat bent u." Daarop was hij ineens bereid tot settelen. We hebben de claim teruggebracht tot 300 €, omdat het een poreus en "zacht" materiaal is. Krassen zijn dus "normaal", en geen enkele rechter zou nieuwe bladen hebben goedgekeurd. We hebben tenslotte nog eens goedkunnen lachen met zijn laatste brief. Hij schreef: "We aanvaarden de schadevergoeding van uw cliënten. Indien zij ooit nood hebben aan onze technische ondersteuning, zullen zij merken dat wij een uitstekende klantenservice hebben." Ha!
Enfin, voor ons is de zaak nu klaar, en we zijn tevreden. We zijn op zijn minst twee vervelende luizen in zijn haar geweest !
Maar om nu dan toch "het geheim" uit de doeken te doen, het gaat dus over Keukens Goossens in Overpelt, mat als fameuze baas Peter Goossens. Nooit van mijn hele leven zal ik die vent aanraden. Hele mooie keukens, maar een kloot van een kerel. Zonde.
Met dank aan al jullie goede raad!
Groetjes,
Veronique
Je hebt natuurlijk gelijk, hoe slecht zij, jullie als klanten hebben behandeld.lucp1578 schreef: Maar om nu dan toch "het geheim" uit de doeken te doen, het gaat dus over Keukens Goossens in Overpelt, mat als fameuze baas Peter Goossens. Nooit van mijn hele leven zal ik die vent aanraden. Hele mooie keukens, maar een kloot van een kerel. Zonde.
Maar nu pas na de betaling met het geheim te komen, vind ik ook geen echte stijl, anders was vermoedelijk ook niet betaald worden.
Maar goed, dat wij al zelf wisten om wie het ging!
-
Ik zal 'm de "groeten" doen als ik 'm weer tegenkom (bij een open-deur dag) Even een belangrijke mededeling dat het om de genoemde Goossens gaat en niet zijn broer (die overigens niet de volledige familienaam gebruikt !) Deze broers verschillen flink in klantenbenadering.
@Luc: mocht u de krasjes nog weg willen hebben, stuur dan maar een Pb.
@Luc: mocht u de krasjes nog weg willen hebben, stuur dan maar een Pb.
@ zelfstandigste: Ik had inderdaad graag die naam wel gehad. Ik stuur je een bericht. Bedankt! En met de broer heb ik jammer genoeg nooit te maken gekregen. Blijkbaar jammer . Doe hem inderdaad maar de groeten, zeg maar dat hij er weer een fan bij heeft !
@ tennis: Bedankt voor je immer, immer aanwezige kritiek.
@ tennis: Bedankt voor je immer, immer aanwezige kritiek.