Ohw oke sorry crazyme.
maar this mensenkennis hahaha.
achterdocht is dat men niemand vertrouwt en overal wat achter zoekt.
(met de hp toutchscreen ben ik wel tevreden trouwens ) hehehe
gelijk maar 3 jaar garantie er boven op gepakt
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] saturn lokt met loze aanbiedingen
Re: saturn lokt met loze aanbiedingen
Het advies om naar Revamp in Oldenzaal te gaan, wil ik u toch ten zeerste afraden.
Ik en met mij vele anderen hebben zeer slechte ervaringen met deze zaak.
U kunt beter naar een bij u bekende pc winkel gaan of de repartie door de fabrikant laten uitvoeren. Dit zal u veel ergernis en onnodige kosten besparen.
U kunt beter naar een bij u bekende pc winkel gaan of de repartie door de fabrikant laten uitvoeren. Dit zal u veel ergernis en onnodige kosten besparen.
-
- Contacteer:
bigmike1 schreef:Het advies om naar Revamp in Oldenzaal te gaan, wil ik u toch ten zeerste afraden.
Zal na 6 maanden geen zoden meer aan de dijk zetten.....
Ook wij hebben slechte ervaring met Revamp Oldenzaal.
Laptop (DELL) had defecte grafische kaart (insteekmodule). Zou eenvoudige verholpen kunnen worden. In februari is de laptop opgestuurd, en nog steeds niet terug. Diverse malen contact gehad, en vele malen is er beloofd dat de laptop "volgende week"
terug gestuurd zou worden. Wij gaan absoluut geen gebruik meer maken van de diensten van Revamp in Oldenzaal!
Laptop (DELL) had defecte grafische kaart (insteekmodule). Zou eenvoudige verholpen kunnen worden. In februari is de laptop opgestuurd, en nog steeds niet terug. Diverse malen contact gehad, en vele malen is er beloofd dat de laptop "volgende week"
terug gestuurd zou worden. Wij gaan absoluut geen gebruik meer maken van de diensten van Revamp in Oldenzaal!