Ik heb inmiddels meer dan 2000 berichten achter mijn naam staan, waarbij ik zo'n beetje voor de helft van die berichten mijn tijd heb besteed aan het inhoudelijk ingaan op de onzin die jij hebt geschreven. In geen enkele post die daarop gevolgd is van jou, heb je ook maar iets weten tegen te spreken, heb je bewijzen geleverd of de bijbehorende jurisprudentie getoond.BBCS schreef:@angel1978:
Het valt mij op dat nooit zelf inhoudelijk op de zaken ingaat, maar dat je voornamelijk als een papegaai anderen napraat.
Voor de rest ga ik niet op je postings reageren. Een normaal gesprek is helaas niet mogelijk. Je neemt toch nooit iets van mij aan en bent alleen er op uit om mij af te zeuren, en daar heb ik totaal geen behoefte aan.
Jij neemt alleen iets van mij aan als het bevestigd is door gerechtelijke uitspraken of dat een jurist dat ook bevestigd.
En aan dergelijke lieden heb ik totaal geen zin om daar een discussie mee te voeren.
Uiteindelijk ben ik dus nu maar over gegaan op dezelfde tactiek die jij ook hanteert( herhaling van hetzelfde ). Scheelt me een hoop tijd namelijk. Pot verwijt de ketel dus ...
tjaHeb je wel gezocht?
LJN: BM0772
LJN: AR3633
LJN: BB6158
Kun jij nu drie voorbeelden gegeven van gerechtelijke uitspraken die jouw verhaal bevestigen?
Heb je wel gezocht?
LJN: BM0772
LJN: AR3633
LJN: BB6158
Kun jij nu drie voorbeelden gegeven van gerechtelijke uitspraken die jouw verhaal bevestigen?
....
Ik begrijp dat het te moeilijk is. Twee voorbeelden dan?
....
Weet je wat, noem dan één gerechtelijke uitspraken dat jouw verhaal bevestigd, ééntje maar!
en dan verwijt je mij niet inhoudelijk te worden ?