Beste mensen,
Het gaat absoluut niet om of het nou Polen of Litouwers zijn of wie dan ook. Er zijn duizenden Nederlandse bedrijven dat je moet van kotsen
Als je goed werk levert en welke prijs dan ook mag je tegenwoordig zelf weten.
Jou eigen ding.
het is zo. Er zijn zat bedrijfjes van Poolse afkomst die ik de hand kan schudden.
Alex zo als het hier wordt genoemd/ ik ken hem Alexej die maakt er puinhoop van en daar leiden de naam van de rest ook mee. Naar mijn mening moet die stoppen met drinken! en dat doet die veel, evenals zijn grootse collega Bartos!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kerra B.V. eigen rechter
-
Re: Kerra B.V. eigen rechter
U is overkomen waar ik bang was dat het zou gebeuren.
Aangifte doen van diestal, daar heeft u gelijk in, kost veel tijd dus geld.
De gereedschappen zijn al ang de grens over en niet te achterhalen.
Maar dit verhaal komt mij zeer bekend voor. Ik had verleden jaar een zaak die over soortgelijke handelingen te doen was.
Droevig!
Aangifte doen van diestal, daar heeft u gelijk in, kost veel tijd dus geld.
De gereedschappen zijn al ang de grens over en niet te achterhalen.
Maar dit verhaal komt mij zeer bekend voor. Ik had verleden jaar een zaak die over soortgelijke handelingen te doen was.
Droevig!
-
Re: Kerra B.V. eigen rechter
Ik ben heel benieuwd hoe het is afgelopen. Ik las helaas niets meer op het forum of de spullen terug zijn bezorgd en hoe het er nu voor staat.
Het is nu een jaar terug dat Kerra BV de woning schuin achter ons is gaan verbouwen en nog is het niet af. Dus iedereen is gewaarschuwd, het is een drama. Ik zag dat de woning te koop stond, maar dat dit A4-tje er nu niet meer hangt. Hopelijk heeft niemand deze woning gekocht. De eigenaar, die jarenlang een hennepplantage onder het huis heeft gehad en gewoon zo crimineel als de pest is, zou aangeklaagd moeten worden voor het tewerkstellen van mensen onder deze afschuwelijke omstandigheden. Zowel de eigenaar als de aannemer zijn gewoon een stelletje schoften. Het is niet voor niets de laatste maanden op tv, de misbruik van o.a. Poolse arbeiders en daar doen deze mensen hard aan mee.
Ga NOOIT met deze Alex van Kerra BV in zee en met deze heer Pels uit de Heemstedestraat en laat NOOIT een verbouwing door ze doen.
Het is nu een jaar terug dat Kerra BV de woning schuin achter ons is gaan verbouwen en nog is het niet af. Dus iedereen is gewaarschuwd, het is een drama. Ik zag dat de woning te koop stond, maar dat dit A4-tje er nu niet meer hangt. Hopelijk heeft niemand deze woning gekocht. De eigenaar, die jarenlang een hennepplantage onder het huis heeft gehad en gewoon zo crimineel als de pest is, zou aangeklaagd moeten worden voor het tewerkstellen van mensen onder deze afschuwelijke omstandigheden. Zowel de eigenaar als de aannemer zijn gewoon een stelletje schoften. Het is niet voor niets de laatste maanden op tv, de misbruik van o.a. Poolse arbeiders en daar doen deze mensen hard aan mee.
Ga NOOIT met deze Alex van Kerra BV in zee en met deze heer Pels uit de Heemstedestraat en laat NOOIT een verbouwing door ze doen.