LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone(y)

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
mich24
Berichten: 607
Lid geworden op: 15 dec 2009 11:32

Re: Vodafone(y)

Ongelezen bericht door mich24 »

Ik onderbouw vaak genoeg antwoorden, mogen dat duidelijk zijn, ja ik zal wel eens 1xtje onzin gezegd hebben..

Maar wat jij nu zegt,kan ik toch nergens terug lezen :?:

Ik trouwens nog nooit meegemaakt bij Vodafone dat men een abbo op een andere data laat ingaan/beindigen dan het eerst was.

Blade777
Berichten: 6
Lid geworden op: 06 sep 2010 16:08

Re: Vodafone(y)

Ongelezen bericht door Blade777 »

Dat wat ik in het vorige bericht heb gezegd is een voorbeeld.
In de praktijk is het echt zo,ik heb nu een telfort abonnement en die hanteren de eerste van de maand,als ik dit uit de voorbeelden die ik heb gehad niet had geweten zou ik ook zo buiten mijn belminuten zijn gekomen. Dit was mij door Telfort zelf niet verteld. Zoals Frenky het heeft gezegd telecom aanbieders verdienen hier bewust extra aan.

En op mijn vorige bericht heb jij alleen met het woordje onzin gereageerd,vond ik niet echt slim overkomen en dat is mijn mening. Anderen hebben er nog op gereageerd dat wat ik zeg best wel waarheid kan zijn..

Ik ga verder niet meer op jou reageren mensen zien zelf wel de waarde van jou posts.

mich24
Berichten: 607
Lid geworden op: 15 dec 2009 11:32

Re: Vodafone(y)

Ongelezen bericht door mich24 »

Daarom.. Als je leest begrijp je misschien wel wat ik soms erg irritant vind...

Relinquish85
Berichten: 6
Lid geworden op: 02 sep 2010 03:40

Re: Vodafone(y)

Ongelezen bericht door Relinquish85 »

Ik heb jarenlang gehad dat mijn rekening werd opgemaakt rond de 15 inderdaad en dat ik de 16e een nieuwe lading aan belminuten had.

Mijn probleem met BC is zo goed als opgelost, daar lijkt het althans op. Ze hebben mn bundel aangepast naar 70 minuten...per 1 september (zucht)...maar goed de rest wordt gecrediteerd dan weer. Alleen stuurden ze me een overeenkomst waarin geen startdatum wordt aangehouden voor de correctie naar de goede bundel (niet de 1600) dus als ik die teken snij ik mezelf weer in de vingers want dan geef ik practisch gezien mijn akkoord dat ik gedurende de periode van 29-6-2010 tot 01-09-2010 een 1600 bundel had, met weer mogelijke gevolgen voor de facturatie afdeling want dan komt feitelijk dat "te veel betaalde" niet "vrij". De intentie zal ongetwijfeld goed zijn, maar sinds die drie letterige kabelprovider en hun administratie ben ik een BEETJE huiverig geworden. Story continues maar ik hoop vooralsnog op een positieve en nette uitkomst.

WINNEN
Berichten: 36
Lid geworden op: 14 jan 2010 11:01

Re: Vodafone(y)

Ongelezen bericht door WINNEN »

kijk eens op de site STOPVODAFONE
voor het relaas van alle gedupeerden van vodafone

:shock:

Gesloten