Pagina 2 van 2
Re: Vodafone(y)
Geplaatst: 06 sep 2010 17:39
door mich24
Ik onderbouw vaak genoeg antwoorden, mogen dat duidelijk zijn, ja ik zal wel eens 1xtje onzin gezegd hebben..
Maar wat jij nu zegt,kan ik toch nergens terug lezen
Ik trouwens nog nooit meegemaakt bij Vodafone dat men een abbo op een andere data laat ingaan/beindigen dan het eerst was.
Re: Vodafone(y)
Geplaatst: 06 sep 2010 17:55
door Blade777
Dat wat ik in het vorige bericht heb gezegd is een voorbeeld.
In de praktijk is het echt zo,ik heb nu een telfort abonnement en die hanteren de eerste van de maand,als ik dit uit de voorbeelden die ik heb gehad niet had geweten zou ik ook zo buiten mijn belminuten zijn gekomen. Dit was mij door Telfort zelf niet verteld. Zoals Frenky het heeft gezegd telecom aanbieders verdienen hier bewust extra aan.
En op mijn vorige bericht heb jij alleen met het woordje onzin gereageerd,vond ik niet echt slim overkomen en dat is mijn mening. Anderen hebben er nog op gereageerd dat wat ik zeg best wel waarheid kan zijn..
Ik ga verder niet meer op jou reageren mensen zien zelf wel de waarde van jou posts.
Re: Vodafone(y)
Geplaatst: 06 sep 2010 19:26
door mich24
Daarom.. Als je leest begrijp je misschien wel wat ik soms erg irritant vind...
Re: Vodafone(y)
Geplaatst: 06 sep 2010 21:48
door Relinquish85
Ik heb jarenlang gehad dat mijn rekening werd opgemaakt rond de 15 inderdaad en dat ik de 16e een nieuwe lading aan belminuten had.
Mijn probleem met BC is zo goed als opgelost, daar lijkt het althans op. Ze hebben mn bundel aangepast naar 70 minuten...per 1 september (zucht)...maar goed de rest wordt gecrediteerd dan weer. Alleen stuurden ze me een overeenkomst waarin geen startdatum wordt aangehouden voor de correctie naar de goede bundel (niet de 1600) dus als ik die teken snij ik mezelf weer in de vingers want dan geef ik practisch gezien mijn akkoord dat ik gedurende de periode van 29-6-2010 tot 01-09-2010 een 1600 bundel had, met weer mogelijke gevolgen voor de facturatie afdeling want dan komt feitelijk dat "te veel betaalde" niet "vrij". De intentie zal ongetwijfeld goed zijn, maar sinds die drie letterige kabelprovider en hun administratie ben ik een BEETJE huiverig geworden. Story continues maar ik hoop vooralsnog op een positieve en nette uitkomst.
Re: Vodafone(y)
Geplaatst: 16 nov 2011 13:56
door WINNEN
kijk eens op de site STOPVODAFONE
voor het relaas van alle gedupeerden van vodafone