LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 06xxxxxxxx blijft me sms-en

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
hvwieren

Re: 06xxxxxxxx blijft me sms-en

Ongelezen bericht door hvwieren »

Wellicht is het mogelijk om dit nummer te laten blokkeren door je provider, zodat je geen berichten meer ontvangt van deze persoon?
Ik weet in ieder geval dat het mogelijk is inkomende gesprekken te blokkeren bij vodafone, maar of dit ook voor berichten mogelijk is moet je even navragen.
andere oplossing is natuurlijk nieuw nummer nemen, maar dat heeft ook zijn nadelen natuurlijk.

miranda1978

Ongelezen bericht door miranda1978 »

ik ga zelf geen nieuw nummer nemen voor deze berichten. dat vind ik erg overdreven. bij mij is het gestopt toen ik niet meer reageerde. heb er ook niks meer van gehoord. het is gewoon irritant dat zo'n persoon dit doet en anderen er last van hebben!

tiptoo

Ongelezen bericht door tiptoo »

miranda1978 schreef: het is gewoon irritant dat zo'n persoon dit doet en anderen er last van hebben!
:mrgreen: je ken dit nummer blokkeren in je mobiel hoor dan heb je er ook geen last meer van toch?

miranda1978

Ongelezen bericht door miranda1978 »

goede tip, heel nederland moet dit nummer maar blokkeren! :roll:
ideale oplossing :?
ze doen het steeds bij een ander.
het is gewoon irritant.

tiptoo

Ongelezen bericht door tiptoo »

:mrgreen: ik heb er geen last van dus valt mee denk?

Otje18

Ongelezen bericht door Otje18 »

Hallo,

Ik word sinds gister ook gesmst door een onbekend 06nr. Het eerste smsje was: Hoi, hoe is het heb een nieuw telefoonnr groetjes mij. Dus ik smste terug, wie ben je dan? Toen kreeg ik een smsje dat het een vrouw was die even oud was als ik en behoorlijke borsten had. Eerst d8 ik hé, dat is een vriendin van me. Maar toen kreeg ik een smsje met de vraag welke cupmaat ik heb omdat zij zogenaamd heel veel bh's over heeft. Toen ben ik het maar gaan negeren. Wel maf zeg, precies 1 uur nadat ik een advertentie op markplaats heb gezet.

Is iemand er ook al achter wie dit is? Of zijn het meerdere rare personen?

Gr. Otje

es72

Ongelezen bericht door es72 »

Gisteravond ontving ik een sms.
Hoi hoi hoe is het er mee dit is mijn nummer groetjes kus je nichtje.

Ik heb geantwoord "welk nichtje ben jij dan?"
Antw: welk nichtje denk je ik woon nog thuis en heb al behoorlijke borsten voor mijn leeftijd hi hi kus.
mijn antw: ik heb geen thuis wonende nichtjes meer, dus fijne dag nog bye bye.

Nu heb ik het nummer geprobeerd op te zoeken het begint met +31 en nu vind ik het terug met +33 op een Franse site en een soort history wanneer het nummer actief is geweest (mijn antwoord smsjes dus) de datum en tijdstippen, land en woonplaats (mijn woonplaats) van wanneer er iets met dat nummer is gebeurd
Ik heb blijkbaar gesmst met iemand in de united states, california, mountain vieuw.

Omdat ik dit te toevallig vond heb ik voor de zekerheid de helpdesk gebeld van mijn provider en dit gemeld.
Er is een gespreksnotitie gemaakt met de vermelding van het nummer wat mij ge-smst heeft.
De site waar ik de info op vond in een word doc. geplakt evenals mijn rekening gegevens (ik zit nog binnen de bundel) gekopieert.

Ben een beetje bang dat ik straks een torenhoge rekening ga krijgen omdat mijn nummer ergens voor gebruikt is (je weet maar nooit..)
Op deze manier heb ik denk ik wel alles ingedekt.

Maar het blijft raar...

Gesloten