Hier eenzelfde soort verhaal.
Niets helpt. Aan te telefoon krijg je te horen "als u even een briefje stuurt, wordt het keurig teruggestort", stuur je een briefje dan hoor je daar niets op en bel je opnieuw, dan wordt gezegd dat dat niet gezegd had mogen worden.
Omdat er prijzen op het lot (dat ik al had opgezegd) zijn gevallen, kunnen ze het geld niet terugstorten. Ik zei al dat ze die prijzen best terug mochten hebben, maar dat hielp niet, ik kan fluiten naar mijn geld.
Heb de bank gebeld over waarom ik de incasso niet kan storneren en dat blijkt dus niet te kunnen bij loterijen.
Wel had ze het over een rode kaart (weet niet of dat bij alle banken zo werkt of alleen bij SNS, ik vermoed het eerste) kunt halen bij je bank, waarin je de machtiging stopzet.
Blokkeren van een nummer van waaruit de machtiging wordt afgeschreven heeft geen zin zei ze, want loterijen hebben diverse rekeningnummers en blokkeer je het ene nummer, dan schrijven ze doodleuk vanaf een ander nummer af.
Dus die rode kaart (in ieder geval bij SNS) is de enige manier om toekomstige afschrijvingen te voorkomen. Maar wat afgeschreven is, ben je kwijt.
Maxiem, dank je wel voor je tip over de 13 maanden regeling.
Het heeft bij mij niet zo lang geduurd en ik zit nu ook met het geklooi van prijzen die gewonnen zijn, dus ik heb besloten het hier verder bij te laten.
Maar ik onthoud je tip zeker voor het geval ik hem ooit eens nodig heb!