LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] CBAI
Re: CBAI
Als je het nummer hebt kun je ook bellen,want daar hebben ze wel tijd op op te nemen....tanja en gina schreef:Thanks jeani.................
heb nogmaals de mail naar het door jouw gegen adres gestuurd, morgen zal ik de rechtsbijstand gaan inschakelen..
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
nee pineut helaas, is in zwolle hebben we al gedaan? het pand staat te huur en er zit een andere zaak in? hebben we mee gebeld! nummer gekregen van die gene die alles verhuurd en gaat alles na kijken!!! dus bellen heeft ook daar geen zin? behalve we nu laten nakijken wie het pand daar heeft gehuurd?
( pand hanzeplein 276 zwolle) ![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
ow raar de gene die het verhuurt had nog nooit van cbia gehoord? en zou het uitzoeken en nummer 276 is nummer 276 op hun naam de rest zal wel werken met a en b en zo
raar dat het op dat pand op dat nummer???? niet meer bestaat? maar......het word uitgezocht! in eerdere berichten al vernomen dat het pand te huur staat?![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
raar dat het op dat pand op dat nummer???? niet meer bestaat? maar......het word uitgezocht! in eerdere berichten al vernomen dat het pand te huur staat?
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
-
Deze kreeg ik vandaag met mijn mail.............
En helaas telefoontjes pakken ze niet op, heb ik al zo vaak geprobeerd.
Geachte mevrouwXXXXXXXXX
Heden is uw dossier behandeld en indien er geen postvertraging oploopt zou u morgen onze post moeten ontvangen.
Met vriendelijke groet,
CBAI BV
En helaas telefoontjes pakken ze niet op, heb ik al zo vaak geprobeerd.
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Geachte mevrouwXXXXXXXXX
Heden is uw dossier behandeld en indien er geen postvertraging oploopt zou u morgen onze post moeten ontvangen.
Met vriendelijke groet,
CBAI BV
-
- Contacteer:
Maar, per telefoon zowiezo niets doen bij conflicten..tanja en gina schreef:Deze kreeg ik vandaag met mijn mail.............
En helaas telefoontjes pakken ze niet op, heb ik al zo vaak geprobeerd.![]()
Per post/mail heb je in elk geval wat bewijs, als het op een juridisch gevecht uitloopt.
-
Jeani, ik ben afgelopen vrijdag met echtgenoot op het adres in zwolle geweest. het gebouw is een verzamelgebouw. De 4de verdieping, nr276 is geheel in handen van Regus. Zij verhuren vergaderzalen en kantoorruimte, sturen post door ect.. De ruimte die het CBAI huurt wordt nog steeds gehuurd en betaald door het CBAI, dus er staan wel kantoren te huur in dat gebouw maar niet het bewuste kantoor van het CBAI.jeani schreef:nee pineut helaas, is in zwolle hebben we al gedaan? het pand staat te huur en er zit een andere zaak in? hebben we mee gebeld! nummer gekregen van die gene die alles verhuurd en gaat alles na kijken!!! dus bellen heeft ook daar geen zin? behalve we nu laten nakijken wie het pand daar heeft gehuurd?( pand hanzeplein 276 zwolle)
Heb vanmorgen weer contact gehad met de verhuurder omdat ze mij gevraagd hadden hen op de hoogte te houden van de ontwikkelingen toen ik daar afgelopen vrijdag was. Ook vanmorgen werdt niet ontkent dat CBAI daar een ruimte huurt. Wat zij met deze informatie gaan doen weet ik niet maar zij weten nu in ieder geval wat er vanuit hun adres gebeurt, of ze de huur aan het CBAI opzeggen of niet, is aan hun. Maar tot vanmorgen huurt het CBAI dus nog gewoon een ruimte.
-
Ik heb een brief gekregen van het cbai.....................dat ze het geld zouden overmaken..........
Zijn er nog meer die deze brief gehad hebben?????????????
-
- Contacteer:
Heel goed bewaren deze brief.tanja en gina schreef:Ik heb een brief gekregen van het cbai.....................dat ze het geld zouden overmaken..........
Stond er een termijn in trouwens?
(Dus, we gaan het overmaken binnen X dagen)
wat voor brief tanja? ik kreeg een berichtje dat de alimentatie was gestort bij hun, en dan werd het gelijk overgemaakt naar ons! alleen deze keer gebeurde dat dus niet en had idd wel bericht gehad via de post dat het geld er was.
dus ze roepen wel wat.......maar snel zijn ze niet, wij hebben er lang op moeten wachten maar het is bij ons nu binnen.
hoop voor jullie ook dat het snel binnen is, anders mails blijven sturen, met er in dat je op dit forum bezig bent, weet niet of je dat al hebt gedaan?, maar het is te proberen, veel gedupeerden die een dreigmail hebben gestuurd, heeft of een gedeelte of het geld weer helemaal terug gekregen!
dus ze roepen wel wat.......maar snel zijn ze niet, wij hebben er lang op moeten wachten maar het is bij ons nu binnen.
hoop voor jullie ook dat het snel binnen is, anders mails blijven sturen, met er in dat je op dit forum bezig bent, weet niet of je dat al hebt gedaan?, maar het is te proberen, veel gedupeerden die een dreigmail hebben gestuurd, heeft of een gedeelte of het geld weer helemaal terug gekregen!
Beste lezers,
Ook ik ben slachtoffer geworden van het CBAI, ik heb in december 2008 het CBAI ingeschakeld om voor mij mijn partner alimentatie te mogen innen. Maar gezien ik steeds met velen rechtzaken door mijn ex heb moeten aangaan, heb ik er altijd maar geduldig op mijn alimentatie betaling zitten wachten.
En dat klopt wat ik allemaal hier leest over het CBAI, want ook ik heb vaker dit soort brieven en mailtjes van het CBAI mogen ontvangen.
Ik ben er eigenlijk achter gekomen dat het CBAI niet oprecht werkt, omdat ik een brief van het incassobueau waar het CBAI zaken mee doe heb mogen ontvangen met de mededeling dat ze niet meer met het CBAI werken.
Dan gaat er bij mij een belletje rinkelen dat het CBAI dan niet eerlijk is.
Maar wat moeten wij dan doen???? Waar kunnen wij terecht?? Ik heb niet voor niets een alimentatie toegewezen gekrijgen door de rechtbank. Is geld waar ik van moet leven...
Moet ik aangifte gaan doen bij de politie? En ja wat zou de politie voor mij kunnen betekenen? Gezien ik al iets anders heb mogen meemaken met de politie en ik aangifte ben gaan doen, maar helaas heeft de politie niets voor mij gedaan tot op heden.
Waar is ons recht?? Waar kunnen wij terecht, wie betaald onze schade en waar en op wie kunnen wij onze schade verhalen??
Ik heb nu al 3 maanden ( juli -augustus en september) geen alimentatie overgemaakt gekregen van het CBAI.
Het CBAI betaalde nooit optijd, en heeft nooit in een regelmaat kunnen betalen aan mij.
Vaak heb ik eerst 2 maanden moeten wachten voordat ik wat geld kon krijgen van het CBAI.
Ook ik ben per direct overgestapt naar de deurwaarder, en dan hoop ik spoedig een oplossing te kunnen krijgen zodat ik mijn alimentatie betaling over de maanden die door betaald waren door de deurwaarder dan ook zal ontvangen van het CBAI.
Ik heb het CBAI, meerdere malen per mailing, per brief verzocht mijn alimentatie van de laatste 3 maanden per direct aan mij over temaken. En ook ik heb tot heden geen reactie van het CBAI mogen ontvangen.
Dus ook ik wacht op reactie van het CBAI.
Ik zal een ieder op de hoogte houden hoe mijn ervaringen zullen zijn met het CBAI.
Jammer, dat ze zulke crimminelen niet opsluiten, zo kom ik nog meer in de schuldproblemen ...Ook met dank aan het CBAI...
Groetjes Tamy
Ook ik ben slachtoffer geworden van het CBAI, ik heb in december 2008 het CBAI ingeschakeld om voor mij mijn partner alimentatie te mogen innen. Maar gezien ik steeds met velen rechtzaken door mijn ex heb moeten aangaan, heb ik er altijd maar geduldig op mijn alimentatie betaling zitten wachten.
En dat klopt wat ik allemaal hier leest over het CBAI, want ook ik heb vaker dit soort brieven en mailtjes van het CBAI mogen ontvangen.
Ik ben er eigenlijk achter gekomen dat het CBAI niet oprecht werkt, omdat ik een brief van het incassobueau waar het CBAI zaken mee doe heb mogen ontvangen met de mededeling dat ze niet meer met het CBAI werken.
Maar wat moeten wij dan doen???? Waar kunnen wij terecht?? Ik heb niet voor niets een alimentatie toegewezen gekrijgen door de rechtbank. Is geld waar ik van moet leven...
Moet ik aangifte gaan doen bij de politie? En ja wat zou de politie voor mij kunnen betekenen? Gezien ik al iets anders heb mogen meemaken met de politie en ik aangifte ben gaan doen, maar helaas heeft de politie niets voor mij gedaan tot op heden.
Waar is ons recht?? Waar kunnen wij terecht, wie betaald onze schade en waar en op wie kunnen wij onze schade verhalen??
Ik heb nu al 3 maanden ( juli -augustus en september) geen alimentatie overgemaakt gekregen van het CBAI.
Het CBAI betaalde nooit optijd, en heeft nooit in een regelmaat kunnen betalen aan mij.
Vaak heb ik eerst 2 maanden moeten wachten voordat ik wat geld kon krijgen van het CBAI.
Ook ik ben per direct overgestapt naar de deurwaarder, en dan hoop ik spoedig een oplossing te kunnen krijgen zodat ik mijn alimentatie betaling over de maanden die door betaald waren door de deurwaarder dan ook zal ontvangen van het CBAI.
Ik heb het CBAI, meerdere malen per mailing, per brief verzocht mijn alimentatie van de laatste 3 maanden per direct aan mij over temaken. En ook ik heb tot heden geen reactie van het CBAI mogen ontvangen.
Ik zal een ieder op de hoogte houden hoe mijn ervaringen zullen zijn met het CBAI.
Jammer, dat ze zulke crimminelen niet opsluiten, zo kom ik nog meer in de schuldproblemen ...Ook met dank aan het CBAI...
Groetjes Tamy
tamy schreef:Beste lezers,
Groetjes Tamy
Hallo Tamy,Helaas ben je inderdaad niet de enige van deze manier wat dus geen manier van werken is,het enige wat erop zit is inderdaad aangifte doen,en dan maar hopen dat je serieus wordt genomen.Alsof je na een scheiding al niet genoeg hebt meegemaakt,krijg je er deze problemen ook nog eens bij,hoe je ook deze periode weer overleeft schijnt niet ter zake te doen.Je leven op de rails krijgen en overzicht krijgen zit er zo dus niet in.
Hi Pineut,
Ben jij ook slachtoffer van het CBAI? Wat heb je tot heden kunnen bereiken...Ik weet niet wat ik precies moet doen, ik heb tot heden alleen contact met het incassobureau die mij erop heeft gewezen dat het CBAI met fraudepraktijeken bezig is. En dat incassobureau heb ik nu gevraagd mijn dossier over te nemen van het CBAI. De vraag is nu ... Hoe gaat het verder, ik kan niet nog eens 1 maand langer wachten. Hoe heb jij je achterstand kunnen halen bij het CBAI? ik heb nooit een goede berekening van het CBAI ontvangen..
Ik zal de forum hier blijven volgen, misschien kan ik wat van leren.
Groetjes Tamy
Ben jij ook slachtoffer van het CBAI? Wat heb je tot heden kunnen bereiken...Ik weet niet wat ik precies moet doen, ik heb tot heden alleen contact met het incassobureau die mij erop heeft gewezen dat het CBAI met fraudepraktijeken bezig is. En dat incassobureau heb ik nu gevraagd mijn dossier over te nemen van het CBAI. De vraag is nu ... Hoe gaat het verder, ik kan niet nog eens 1 maand langer wachten. Hoe heb jij je achterstand kunnen halen bij het CBAI? ik heb nooit een goede berekening van het CBAI ontvangen..
Ik zal de forum hier blijven volgen, misschien kan ik wat van leren.
Groetjes Tamy
Hi Does,does3 schreef:Ben me rot geschrokken dit allemaal te lezen. Ben bang dat ook ik het slachtoffer ben van het CBAI. Probeerde een e-mail adres te vinden van het CBAI maar kwam terecht op deze forum.
Aangezien ik ook een enorme achterstand aan allimentatie dien te ontvangen en ik moe was van het achter mijn ex aan te zitten dacht ik er goed aan te doen dit uit handen te geven. Weet dat er brieven de deur uit zijn gegaan en dat er inmiddels een deurwaarder bij mijn ex aan de deur is geweest (kreeg een boos sms-je van mijn ex waaruit dit bleek) maar dit is nu drie weken geleden en heb nog niets vernomen van het CBAI. En inderdaad telefonisch niet bereikbaar.
Wat nu? Ik heb getekend dus kunnen zij waarschijnlijk blijven innen bij mijn ex?
Ik ben echt even radeloos!
Advies contact opnemen met de gerechtsdeurwaarders die voor jou de alimentatie innen ..Als het goed zit kan je contact op nemen met Pranger Agin deurwaarders, zij kunnen jou vertellen of zij de deurwaarder zijn geweest van jou dossier. En zoals ik dat nu ook gedaan heb is aangifte doen bij de politie..
Succes ermee, groetjes Tamy
Ook ik wacht nu al bijna 2 tot 3 maanden op mijn geld, het gaat om een groot bedrag, een deel heb ik vorige week ontvangen, maar op de rest wacht ik nog steeds. Op mijn mail word ook niet gereageerd.
Aangifte heb ik vorige week gedaan, hier hoor ik ook niks meer van... ik weet ook niet wat de poltie aan het doen is.
Aangifte heb ik vorige week gedaan, hier hoor ik ook niks meer van... ik weet ook niet wat de poltie aan het doen is.
-
Hallo,
Ik heb deze week een uitgebreide brief gekregen met de bedragen erop, en als het goed is hebben ze het overgemaakt............volgens de brief.
Ik moet dit nog even na checken op mijn bank en laat jullie het horen.
Wat heb ik gedaan..................................
een boze brief via mail gestuurd met dreiging tot de rechtsbijstand verz.
ze schrijven:....... dat ze een nieuw administratiesysteem hebben en pas per 1 aug in de juiste vorm in gebruik is genomen.
Ze hebben enige achterstand .........melden ze!!!!!!!!!!!!
Ik heb mijn ex dus gebeld en gezegd dat ie het niet meer moet overmaken naar hun.
Ik heb deze week een uitgebreide brief gekregen met de bedragen erop, en als het goed is hebben ze het overgemaakt............volgens de brief.
Ik moet dit nog even na checken op mijn bank en laat jullie het horen.
Wat heb ik gedaan..................................
een boze brief via mail gestuurd met dreiging tot de rechtsbijstand verz.
ze schrijven:....... dat ze een nieuw administratiesysteem hebben en pas per 1 aug in de juiste vorm in gebruik is genomen.
Ze hebben enige achterstand .........melden ze!!!!!!!!!!!!
Ik heb mijn ex dus gebeld en gezegd dat ie het niet meer moet overmaken naar hun.
-
hallo allemaal, IK HEB MIJN GELD GEKREGEN........STAAT OP DE REKENING.....
is dit niet hoera........??????????????? Heb het net nagekeken.
lang moeten wachten maar toch.
Máááááár hoe gaat dat hier nu verder mee????????????????
Ik probeer het via mijn ex te regelen, anders naar het LBIO.........kost wel weer meer tijd, zij moeten alles opnieuw in gang zetten.......tja alweer wachten op je centjes dan????
Ik weet het niet meer hoor.......dat gezeik ook met die exen die niet willen betalen voor hun eigen kroost!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Heb het even gehad............![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
is dit niet hoera........??????????????? Heb het net nagekeken.
lang moeten wachten maar toch.
Máááááár hoe gaat dat hier nu verder mee????????????????
Ik probeer het via mijn ex te regelen, anders naar het LBIO.........kost wel weer meer tijd, zij moeten alles opnieuw in gang zetten.......tja alweer wachten op je centjes dan????
Ik weet het niet meer hoor.......dat gezeik ook met die exen die niet willen betalen voor hun eigen kroost!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Heb het even gehad............
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
Er moet mij nog even iets van het hart,heel vaak wordt onterecht gedacht dat het krijgen van kinder en partneralimentatie berust op een luxe,en dat op deze manier gescheiden mensen wraak nemen op hun exen,en hun dus financieel uitkleden.
Helaas is het zo dat op grond van het besluit van de rechter de hoogte van alimentatie is gebaseerd op het aanvullen voor noodzakelijke kosten tbv levensonderhoud,dus niets luxe,maar pure noodzaak!!
Maandelijkse kosten zoals huur,gas en licht ed.verlangen om betaling,hoe kun je dit allemaal voldoen als je daarvoor niet maandelijks krijgt wat je toekomt?
Helaas is het zo dat op grond van het besluit van de rechter de hoogte van alimentatie is gebaseerd op het aanvullen voor noodzakelijke kosten tbv levensonderhoud,dus niets luxe,maar pure noodzaak!!
Maandelijkse kosten zoals huur,gas en licht ed.verlangen om betaling,hoe kun je dit allemaal voldoen als je daarvoor niet maandelijks krijgt wat je toekomt?
-
Sterker nog, toen het gezin bij elkaar was, werd het ook allemaal uit datzelfde inkomen betaald. Het enige financiele nadeel op lange termijn is in principe dat er nu 2 huishoudens zijn wat minder efficient is, omdat je in 1 enkel huishouden alles nog kan delen. Los daarvan heb je natuurlijk wel de juridische kosten van de scheiding zelf, maar dat is nou eenmaal de consequentie van scheiden.