LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] MSN: Geen melding bij toevoegen contactpersoon.

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
raceeend9

Re: MSN: Geen melding bij toevoegen contactpersoon.

Ongelezen bericht door raceeend9 »

k hoor van heel veel mensen dat er problemen zijn met msn... dat je niet ziet als iemand je toegevoegd heeft... volgens mij heb ik de oplossing :D
ga naar hotmail.com - meld je aan - messenger(bovenaan) - contactpersonen - opties(bovenin onder afmelden) - windows live(links) - Privacy(links) - en dan je privacyinstellingen wijzigen. hier stond hij bij mij op Prive deze moet je dus op beperkt/openbaar zetten. heb zelf gezien je ziet niet je oude uitnodigingen maar de nieuwe die je krijgt zie je wel.

Groetjes cris

sabrinaa

Ongelezen bericht door sabrinaa »

Hey dit heeft me echt geholpen bedankt alvast voor je reactie groetjes S

gearshot

Ongelezen bericht door gearshot »

raceeend9 schreef:k hoor van heel veel mensen dat er problemen zijn met msn... dat je niet ziet als iemand je toegevoegd heeft... volgens mij heb ik de oplossing :D
ga naar hotmail.com - meld je aan - messenger(bovenaan) - contactpersonen - opties(bovenin onder afmelden) - windows live(links) - Privacy(links) - en dan je privacyinstellingen wijzigen. hier stond hij bij mij op Prive deze moet je dus op beperkt/openbaar zetten. heb zelf gezien je ziet niet je oude uitnodigingen maar de nieuwe die je krijgt zie je wel.

Groetjes cris

deze kerel heeft helemaal gelijk hoewel ik het zelf al had uit gevogeld en ik daarna verder ging met reachties bekijken kwam ik de oplossing tegen en dat is dus deze

gr wilco

Gesloten