Re: Eneco boete voor verbreking zegel
Geplaatst: 26 sep 2010 23:32
Heb een klacht ingedient via de geschillencommisie. Hopelijk zal dit mij uitkomst bieden. Door dit soort dingen ga je dit soort bedrijven haten. Dit kost me gewoon erg veel tijd die ik liever elders aan besteed. Niet te geloven, wat een oplichters, Eneco.