Pagina 2 van 2

Re: De super klantvriendelijkheid van KPN ( niet dus !)

Geplaatst: 18 sep 2010 00:16
door witte angora
Ach ook W-A is een beetje dom, dus het is de kpn vergeven.
Wat heb ik hier nu weer mee te maken?

Re: De super klantvriendelijkheid van KPN ( niet dus !)

Geplaatst: 18 sep 2010 01:23
door kaarsje69
Ik had het over Willem Alexander, witte Angora, excuus, ik wou hem niet direct beledigen en ik bedoelde jou zeker niet.

Re: De super klantvriendelijkheid van KPN ( niet dus !)

Geplaatst: 18 sep 2010 07:22
door troubleshooter
Eens zien of dat persoontje geblokkeerd kan worden op IP-adres.

Re: De super klantvriendelijkheid van KPN ( niet dus !)

Geplaatst: 18 sep 2010 10:03
door Caatjuh
Wat mij ergert is dat het zo lang duurt voordat je iemand aan de telefoon hebt. Ik heb al meerdere malen dezelfde problemen en dan is dat keuze menu zo lang.
Ik begrijp wel dat het zo moet maar ik ben er op deze manier echt klaar mee.
Ik heb interactive tv met internet en het internet doet het sowieso bijna niet en tv valt elke keer weg. Dan moet je een reset doen dit duurt vrij lang en 9 van de 10 keer doet ie het dan nog niet en probeer ik het maar weer want anders moet ik weer bellen.
Er is nu al 2 keer een monteur geweest en het is aangesloten door een monteur en nog steeds werkt het niet.
Gelukkig heb ik ook nog digitenne in huis maar nu betaal ik wel erg veel voor tv en internet.
Ik weet ook nu al dat ik na dit abonnemennt weg ga bij kpn want waarschijnlijk is de verbinding hier gewoon niet goed genoeg maar willen ze dit niet toe geven.
Ik krijg wel mijn telefoonkosten vergoed en dat vind ik een pluspunt al moet je er wel zelf naar vragen (is ook logisch) maar er werd niet moeilijk over gedaan.

Re: De super klantvriendelijkheid van KPN ( niet dus !)

Geplaatst: 19 sep 2010 02:46
door kaarsje69
Heb je al eens een harde reset van de Experia box gedaan?

Dit doe je als volgt, je schakelt hem uit, bij het opstarten druk je op menu. Kom je bij het Firmware configuratie scherm, klik naar beneden op systeem, verwijder alle software en klik op verwijderen en terug naar fabriek instelling.

Als internet niet werkt, vraag om een ander modem en blijf niet kwatten met monteurs!

Als je hun belt, zeg dan gewoon, heb ik al gedaan en de beste tijd is om hun te bellen is rond etenstijd.

Een harde reset van het modem, moet je op de achterkant zoeken, is maar een klein puntje, geloof niet in en aan uit zetten, dit werkt echt niet.

Ik ben noch stands nog altijd heel tevreden over de KPN, sorry mensen!
Kan gewoon elke dag bellen en internetten. laatste week liet de tv het vaak afzien, maar als ik dat vergelijk met Ziggo, voorheen, @home, waar de tv kast het nooit gedaan heeft en de telefoon 9 maanden lang niet, ben ik echt blij met de KPN!

Re: De super klantvriendelijkheid van KPN ( niet dus !)

Geplaatst: 19 sep 2010 10:13
door xxxxx33
Onderwerp is enigsinds uit de hand gelopen. Het gaat niet om de experia box maar de tv recorder die gewoon standaard herrie maakt, is geen fout maar hoort erbij. Ook het stroomverbruik is hoog. Kpn meld dit allemaal niet. Tzt zoek ik wat anders, dit bevalt niet.

Re: De super klantvriendelijkheid van KPN ( niet dus !)

Geplaatst: 28 sep 2010 22:49
door anna84
Denk dat Kaarsje69 ook de tv ontvanger bedoelt, de reset procedure die omschreven wordt is in ieder geval die van de tv ontvanger en niet van de Experiabox.

Daarnaast zou die tv-ontvanger geen lawaai moeten maken, ookal moet het koelen. Het stroomverbruik wordt aangegeven op de site van KPN en volgens mij ook in de handleiding van het product.
http://kpn-customer.custhelp.com/cgi-bi ... faqid=6170

Re: De super klantvriendelijkheid van KPN ( niet dus !)

Geplaatst: 16 okt 2010 12:06
door sandra56
Ik heb een verdomde fout gemaakt om over te stappen naar KPN, ik heb zoveel spijt van....... je wil het niet weten :!: :x
Ik kan niet wachten tot die 12 maanden voorbij zijn en nooitmeer KPN voor mij!

Re: De super klantvriendelijkheid van KPN ( niet dus !)

Geplaatst: 16 okt 2010 12:40
door MAXIEM
sandra56

Kun je een omschrijving geven van wat er precies aan de hand is?

Maxiem.

Re: De super klantvriendelijkheid van KPN ( niet dus !)

Geplaatst: 16 okt 2010 14:34
door sandra56
MAXIEM schreef:sandra56

Kun je een omschrijving geven van wat er precies aan de hand is?

Maxiem.

Beste Maxiem,

Je kan mijn bericht(Overstappen naar kpn een regelrechte HEL) lezen als je wilt