LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ben ik nou opgelicht door T&T Fennema

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
eddijk
Berichten: 16
Lid geworden op: 03 mar 2008 22:55

Re: Ben ik nou opgelicht door T&T Fennema

Ongelezen bericht door eddijk »

Als je kan lezen hier voor reed ik ook een zelfde Audi die reed op gas waar ik nog nooit zulke onkosten aan gehad heb en die ik nu rij is een diesel en ik weet heus wel dat het niet een van de goedkoopste auto is.
Maar het is niet normaal dat ik in 2 weken tijd 7500 euro kwijt ben aan achterstallig onderhoud.

thecure
Berichten: 2708
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: Ben ik nou opgelicht door T&T Fennema

Ongelezen bericht door thecure »

ik deel de mening van de andere forummers, al die reparaties die je gehad hebt kon je verwachten bij een km stand van 275.000

had je wel een aankoopkeuring laten uitvoeren? dat lijkt me toch verstandig bij zo'n auto met deze km stand.

tuinman
Berichten: 38
Lid geworden op: 28 feb 2011 20:10

Re: Ben ik nou opgelicht door T&T Fennema

Ongelezen bericht door tuinman »

Jullie schuiven wel gemakkelijk de schuld in de schoenen van ts.

In de eerste regels van zijn verhaal lees ik (Hij = verkoper, garandeerde mij dat het een goede auto was en er alleen een sierstrip en een achteruit rij sensor kapot was,daar kon ik wel mee leven.)

Na een proefrit bleek dit ook zo te zijn. Om vervolgens een formulier te laten tekenen waarin hij afzag van aansprakelijkheid en garantie.
Een verkoper weet wat hij inruilt, kent van auto’s de zwakke punten en houdt daar rekening mee met inruil.

Volgens mij is hier sprake van misleiding, er wordt naar een auto gevraagd waar ts nog even geen omkijken naar heeft, vervolgens garandeert verkoper iets, waarvan 2 maanden later niet blijkt te zijn, de auto komt niet door de APK .
Hoezo goede auto?
Een aantal zijn volgens mij verborgen gebreken *(lagers voor draagarm, rubbers fuseekogels, aandrijfhoezen,) en een aantal een ongelukkige samenloop van omstandigheden (vervangen distributieriem+waterpomp+ brandstofpomp).
* hoe kun je dit als koper dit zelf constateren.

Volgens mij had de garage deze auto nooit particulier moeten verkopen, maar aan de handel, gezien de hoge km stand en de te verwachten reparaties aan dit soort auto’s, als al bekend is dat deze een zwakke voortrein hebben in combinatie met zware motor.

otto77
Berichten: 134
Lid geworden op: 27 jul 2009 17:14

Re: Ben ik nou opgelicht door T&T Fennema

Ongelezen bericht door otto77 »

Nee, Tuinman,

Die indruk heb ik zeker niet. Eddijk is redelijk naïef. Tsjonge wat een kilometerstand ! Ik val in herhaling en beaam een aantal gelijke reacties, dat je met die kilometerstand absoluut geen (fatsoenlijke) beurt meer kan laten doen van een paar honderd euri.

Zelf rijdt in een BMW met een 4 cilinder dieselmotor van net anderhalf jaar oud en was met 45.000km ook voor een standaard inspectie 600 euri lichter. Het zou mij niets verwonderen, wanneer ik slechts één toen verder gerust een 1 voor het bedrag mag zetten.

Garantie afkoop is eigen schuld, dikke bult.

DAS neemt trouwens wel degelijk aktie tegen niet-Bovag leden. Tenzij ze geen brood in zo'n zaak zien. Tekenen voor geen garantie is wellicht één van de oorzaken.

Zelf zou ik ook geen A4 kopen met deze kilometerstand, ook al kreeg ik 6 maanden Bovag. Dan zal het beslist de maanden/jaren daarna goed geld kosten. Kan je volgens mij nog beter een duurdere auto met minder kilometers financieren. Ben je qua kosten per maand toch nog minder kwijt.

Oh ja... Ik ben trouwens nog nooit een verkoper tegengekomen, die vertelde, dat de auto die hij te koop aanbiedt "slecht" is...

eddijk
Berichten: 16
Lid geworden op: 03 mar 2008 22:55

Re: Ben ik nou opgelicht door T&T Fennema

Ongelezen bericht door eddijk »

Ik heb hier voor zoals verder terug telezen is ook ook een audi A4 gehad dan wel op LPG die had ik gekocht met 89000 Km en naar de sloop gegaan met 365000 Km
En wat me verbaast is dat tegen woordig niks lijkt is altijd meer dan 12000 gulden plus onkosten kom ik op meer dan 30.000 gulden dat zijn toch geen normaale bedragen.

En ik word nu zelfs gechanteerd door de heer Ted van Autokiosk.nl met deze mail.

Geachte heer Dijk,


In de eerste plaats dank voor uw reactie op TROS RADAR.
In de tweede plaats wil ik u graag een voorstel doen.
Dat voorstel is eenvoudig:


U ondertekent een door mij opgestelde brief.
In deze brief meldt u kort en bondig dat u het betreurt dat de zaak uit de hand gelopen is en dat de zaken niet geheel correct zijn voorgesteld.


Ik zal vervolgens contact opnemen met Tros Radar en Vara's Kassa.
Uiteraard met als doel de publicaties te verwijderen.


U zult zich hier ongetwijfeld in kunnen vinden en ik reken dan ook op uw medewerking.
U hoeft deze mail slechts te retourneren met de mededeling akkoord.
Mocht u niet akkoord gaan, dan heb ik een goede relatie bij Marktplaats bereid gevonden om een verklaring af te geven over de aankoop van een aquarium.
Uw reactie is daar bekend en de data wordt vijf jaar bewaard.

Ik zie uw akkoord gaarne tegemoet, zoals deze zaak uit de wereld kan worden geholpen.



Met hartelijke groet,
Ted Sluymer
[email protected]

Deze mail is ook naar marktplaats gegaan

En ik weet ook totaal niet waar deze man het over heeft en zeker niet waar hij het lef vandaan haalt,om zo een mail naar mij te sturen.

Ik had al aan trosradar gevraagd om dit alles te verwijderen.
En zei kwamen met dit bericht.

Geachte heer, mevrouw,



Naar aanleiding van uw verzoek op 27 november 2011 om het gehele topic omtrent T&T Fennema te verwijderen bericht ik u als volgt. De inhoud van de binnen dit topic geplaatste berichten is niet in strijd met onze gedragsregels en/of met de geldende wet- en regelgeving. Het staat de forumgebruikers vrij om zich binnen de aangegeven grenzen kritisch uit te laten over producten en/of diensten van een bedrijf. Om voornoemde redenen zullen wij niet overgaan tot verwijdering van het topic.



Als vanzelfsprekend staat het eenieder, dus ook uw onderneming, vrij om op het forum een reactie te plaatsen om zo zijn/haar kant van het verhaal naar voren te brengen. NU TROS Radar meent dat geen regels zijn overtreden zal zij niet overgaan tot verwijdering van het topic/gedeelten van het topic en wijst zij elke vorm van aansprakelijkheid integraal af.



Hoogachtend,

Redactie Radar Internet

MAXIEM

Re: Ben ik nou opgelicht door T&T Fennema

Ongelezen bericht door MAXIEM »

@@@

Ik kan het even niet meer volgen. Kan iemand mij uitleggen wat een vissenkom met een auto te maken heeft ????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Met vriendelijke groet, Maxiem.

otto77
Berichten: 134
Lid geworden op: 27 jul 2009 17:14

Re: Ben ik nou opgelicht door T&T Fennema

Ongelezen bericht door otto77 »

Ja Maxiem,

Ook ik ben inmiddels de draad kwijt...

Wát speelt er nu eigenlijk EXACT ???

MAXIEM

Re: Ben ik nou opgelicht door T&T Fennema

Ongelezen bericht door MAXIEM »

otto77

Zelf krijg ik de indruk, dat hier wel eens sprake zou kunnen zijn van intimidatie en bedreiging.

Maxiem.

grun
Berichten: 2175
Lid geworden op: 11 jul 2011 15:23

Re: Ben ik nou opgelicht door T&T Fennema

Ongelezen bericht door grun »

Ik vind niet dat hier sprake is van oplichting, zoals TS veronderstelt. De garage biedt immers aan om voor 1500 euro garantie bij te kopen. Dat zouden ze niet doen als ze op dat moment wisten dat er reparaties aan zaten te komen voor een veelvoud van dat bedrag. Integendeel, ze verwachten ruim binnen dit bedrag te blijven.

eddijk
Berichten: 16
Lid geworden op: 03 mar 2008 22:55

Re: Ben ik nou opgelicht door T&T Fennema

Ongelezen bericht door eddijk »

Ik zal proberen uit te leggen wat er loos is.

Het eerste bericht staat er al 1 1/2 jaar op dit forum.

Mvr Fennema waar het hier allemaal om gaat heeft mij gebeld met verzoek om dit TOPIC te laten verwijderen,omdat ze er nog al last van heeft,ik heb gezegt dat ik daartoe niet bereid was om dat dit tegen al mijn gevoel ingaat.

Nou begint ene Ted van http://www.autokiosk.nl er zich mee bemoeien en komt tevens met dreigementen.

Ik heb trosradar gemaild omdat ik dit alles zat ben,om dit topic te verwijderen.
Ze laten dit topic staan omdat er wettelijk niks fout aan is.

Dus ik ben er nou wel een beetje klaar mee,vooral omdat het toch niks oplost.

grun
Berichten: 2175
Lid geworden op: 11 jul 2011 15:23

Re: Ben ik nou opgelicht door T&T Fennema

Ongelezen bericht door grun »

eddijk schreef:Nou begint ene Ted van http://www.autokiosk.nl er zich mee bemoeien en komt tevens met dreigementen.

Ik heb trosradar gemaild omdat ik dit alles zat ben,om dit topic te verwijderen.
Ze laten dit topic staan omdat er wettelijk niks fout aan is.

Dus ik ben er nou wel een beetje klaar mee,vooral omdat het toch niks oplost.
Ik heb zelf nog nooit een topic geopend dus ik weet niet wat er mogelijk is. Maar ik meen wel te weten dat een deelnemer z'n eigen berichten kan editen en aanpassen, misschien ook de topic titel wel. Dat scheelt al een slok op een borrel.

eddijk
Berichten: 16
Lid geworden op: 03 mar 2008 22:55

Re: Ben ik nou opgelicht door T&T Fennema

Ongelezen bericht door eddijk »

Had ik al gedaan

tuinman
Berichten: 38
Lid geworden op: 28 feb 2011 20:10

Re: Ben ik nou opgelicht door T&T Fennema

Ongelezen bericht door tuinman »

@otto 77

hier beweert de heer Fennema iets anders dan dat zijn bedrijf aan ts heeft verkocht

http://www.fennemaautosgorredijk.nl/sam ... k-fennema/

thecure
Berichten: 2708
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: Ben ik nou opgelicht door T&T Fennema

Ongelezen bericht door thecure »

en wat heeft dat aquarium er nou mee te maken?

DJM
Berichten: 352
Lid geworden op: 26 nov 2010 21:08

Re: Ben ik nou opgelicht door T&T Fennema

Ongelezen bericht door DJM »

eddijk schreef:Ik heb hier voor zoals verder terug telezen is ook ook een audi A4 gehad dan wel op LPG die had ik gekocht met 89000 Km en naar de sloop gegaan met 365000 Km
En wat me verbaast is dat tegen woordig niks lijkt is altijd meer dan 12000 gulden plus onkosten kom ik op meer dan 30.000 gulden dat zijn toch geen normaale bedragen.

En ik word nu zelfs gechanteerd door de heer Ted van Autokiosk.nl met deze mail.

Geachte heer Dijk,


In de eerste plaats dank voor uw reactie op TROS RADAR.
In de tweede plaats wil ik u graag een voorstel doen.
Dat voorstel is eenvoudig:


U ondertekent een door mij opgestelde brief.
In deze brief meldt u kort en bondig dat u het betreurt dat de zaak uit de hand gelopen is en dat de zaken niet geheel correct zijn voorgesteld.


Ik zal vervolgens contact opnemen met Tros Radar en Vara's Kassa.
Uiteraard met als doel de publicaties te verwijderen.


U zult zich hier ongetwijfeld in kunnen vinden en ik reken dan ook op uw medewerking.
U hoeft deze mail slechts te retourneren met de mededeling akkoord.
Mocht u niet akkoord gaan, dan heb ik een goede relatie bij Marktplaats bereid gevonden om een verklaring af te geven over de aankoop van een aquarium.
Uw reactie is daar bekend en de data wordt vijf jaar bewaard.

Ik zie uw akkoord gaarne tegemoet, zoals deze zaak uit de wereld kan worden geholpen.



Met hartelijke groet,
Ted Sluymer
[email protected]

Deze mail is ook naar marktplaats gegaan

En ik weet ook totaal niet waar deze man het over heeft en zeker niet waar hij het lef vandaan haalt,om zo een mail naar mij te sturen.

Ik had al aan trosradar gevraagd om dit alles te verwijderen.
En zei kwamen met dit bericht.

Geachte heer, mevrouw,



Naar aanleiding van uw verzoek op 27 november 2011 om het gehele topic omtrent T&T Fennema te verwijderen bericht ik u als volgt. De inhoud van de binnen dit topic geplaatste berichten is niet in strijd met onze gedragsregels en/of met de geldende wet- en regelgeving. Het staat de forumgebruikers vrij om zich binnen de aangegeven grenzen kritisch uit te laten over producten en/of diensten van een bedrijf. Om voornoemde redenen zullen wij niet overgaan tot verwijdering van het topic.



Als vanzelfsprekend staat het eenieder, dus ook uw onderneming, vrij om op het forum een reactie te plaatsen om zo zijn/haar kant van het verhaal naar voren te brengen. NU TROS Radar meent dat geen regels zijn overtreden zal zij niet overgaan tot verwijdering van het topic/gedeelten van het topic en wijst zij elke vorm van aansprakelijkheid integraal af.



Hoogachtend,

Redactie Radar Internet
Ik zou in ieder geval die [email protected] aanklagen wegens bedreiging.

Leo The Emperor
Berichten: 4625
Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19

Re: Ben ik nou opgelicht door T&T Fennema

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

Ik vraag me af of de e-mail van deze Ted wel in zijn geheel door Eddijk is weergegeven.

Zoals die er nu staat lijkt het me een onzin bericht, en ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat er hier selectief is gequote.

Het likt met dat de zinnen met betrekking tot de tegenprestatie van de garagist in de posting ontbreken

eddijk
Berichten: 16
Lid geworden op: 03 mar 2008 22:55

Re: Ben ik nou opgelicht door T&T Fennema

Ongelezen bericht door eddijk »

Nou het gaat alweer lekker auto wederom afgekeurd heeft na de aankoop 20.000 Km gereden en er mankeert nog steeds een hele berg aan.
Het lijkt wel of er een vloek rust op deze auto ik heb dit nog nooit mee gemaakt zoveel ellende.
Laatst gewijzigd door eddijk op 22 apr 2012 18:26, 1 keer totaal gewijzigd.

eddijk
Berichten: 16
Lid geworden op: 03 mar 2008 22:55

Re: Ben ik nou opgelicht door T&T Fennema

Ongelezen bericht door eddijk »

T&T Fennema BEDANKT

Bedank Mvr Fennema voor het aan mij verkopen van een wrak van een auto.
Ik heb er net aan 20000 km plezier van gehad en ruim 8000 euro armer en het einde is nog steeds niet inzicht met deze auto.
Hij is deze maand na een weer een reparatie van maar liefst bijna 2000 euro weer goed gekeurt voor een jaar.
Maar er komt nog meer ellende aan want er mankeert nog steeds van alles aan.
Ik hoop dat de mensen goed de auto`s die bij dit bedrijf vandaan komen eerst laten keuren voor de aanschaf,(want dat had ik niet gedaan omdat het mij erg aardig mensen leken maar het tegendeel is anders).
:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

MAXIEM

Re: Ben ik nou opgelicht door T&T Fennema

Ongelezen bericht door MAXIEM »

eddijk

In de autohandel kom je echt geen aardige mensen (met mooie blauwe ogen) tegen. Het zijn en blijven handelaren, die ook een driedubbeldikke plak kaas en ham op de boterham willen verdienen. Bovendien weet heel Nederland, dat er zonder blikken of blozen wrakken voor 2/3/4 duizend euro worden verkocht. De enige die hier eigenlijk schuld heeft, is de koper zelf. Wie koopt er nou een auto die niet van te voren gekeurd is en wie koopt er nou een 2de hands in deze l******l wereld, die van het produkt zelf totaal geen verstand heeft. Dan moet je toch echt de hand in eigen boezem steken.

Met vriendelijke groet, Maxiem.

eddijk
Berichten: 16
Lid geworden op: 03 mar 2008 22:55

Re: Ben ik nou opgelicht door T&T Fennema

Ongelezen bericht door eddijk »

MAXIEM schreef:eddijk

In de autohandel kom je echt geen aardige mensen (met mooie blauwe ogen) tegen. Het zijn en blijven handelaren, die ook een driedubbeldikke plak kaas en ham op de boterham willen verdienen. Bovendien weet heel Nederland, dat er zonder blikken of blozen wrakken voor 2/3/4 duizend euro worden verkocht. De enige die hier eigenlijk schuld heeft, is de koper zelf. Wie koopt er nou een auto die niet van te voren gekeurd is en wie koopt er nou een 2de hands in deze l******l wereld, die van het produkt zelf totaal geen verstand heeft. Dan moet je toch echt de hand in eigen boezem steken.

Met vriendelijke groet, Maxiem.
Ik heb wel meer 2de hands auto`s gekocht maar ben van mijn leven nog nooit zo genaaid en inderdaad ben ik zo dom en naief geweest dat ik er ben ingetrapt.

Gesloten