Misschien dan toch nog een beetje hoop? Geloof er niet echt in , denk nu wel 10x een email gestuurd maar er wordt op geen 1 gereageerd! Dat ik mijn geld "kwijt" ben vind ik al erg genoeg , maar dat ik mijn bestelling niet ontvangen vind ik wel heel erg. Mijn zoontje is zijn 1ste levensjaar veel ziek geweest en kan heerlijk "rust" vinden in de Disney slaapzakjes die ik besteld heb , omdat ze nergens anders te krijgen zijn baal ik daar nog het hardste van.... Dat ik deze nu niet aan mijn kleine mannetje kan geven
Hoop echt dat ze gaan reageren & dat het hier om een misverstand zal gaan....
Hou ons op de hoogte!
Dat vind ik heel rot voor je zoontje. Heb jij zelf ook nog iets gehoord van ultimategifts?
Ik heb zelf al een aantal mails van ze gekregen:
-de mail die Nicole in dit forum heeft gezet
-een andere mail met uitleg over wanneer mijn bestelling behandeld zou worden
-vandaag heb ik ook nog een mail gekregen: mijn item zou deze week nog besteld worden bij de leverancier, en ze verwachten dit item binnen 2 a 3 weken binnen te krijgen. Ze zouden me dan mailen, dat mijn item alsnog verzonden wordt.
Ook op hun site leggen ze uit wat er precies gebeurd is. Ik hoop echt dat ze hun belofte nakomen en iedereen hun item / geld geven. Eerst zien, dan geloven..
Nee heb helemaal niets van ze vernomen , geen enkele mail of reactie zoals sommige van jullie wel hebben gehad.
Heb ook nog via een berichtje in het gastenboek contact proberen te zoeken maar allemaal zonder reactie.
Nu staat er inderdaad een verklaring op de site , maar ja inderdaad eerst zien dan geloven....
Ook wij hebben contact gehad middels mail met Ultimate Gifts. Ons product is besteld en zou uiterlijk 30 oktober binnen moeten komen, zodat zij het op 1 november aan ons kunnen verzenden.
Omdat wij in het verleden reeds eerder bij Ultimat Gifts besteld hebben, ga ik er vanuit dat dit wel goed komt.
Beste Mol,
heb je wel de desbetreffende mail van Ultimate Gifts ontvangen? Is het misschien anders een idee, misschien heb je dat reeds gedaan, om via de mail met ordernummer e.d. te replyen?
Hallo Ook wij hebben sinds 14102010 weer contact met Ultimategifts . Na 6 mailtjes over en weer (onze bestelling kon niet meer geleverd worden ) hebben wij vandaag ons geld gecrediteerd gekregen .
Nee helaas geen enkele mail ontvangen , en ook al diverse keren de bevestiging beantwoord maar ook dat komt niet aan.
Hoop dat ik toch snel wat mag horen anders kunnen we geloof ik per 1 november telefonisch contact met ze opnemen.
Wil weten waar ik aan toe ben.
Eerlijk gezegd begin ik de hele situatie weer verdacht te vinden. Ze hebben sinds 1 nov een chatservice opgericht, maar deze heb ik elke keer bezocht of een bericht achtergelaten en nog steeds geen fatsoenlijk bericht terug gekregen. Ik begin nu weer echt boos / gefrustreerd te worden. als er iets is, kunnen ze op zijn minst even een berichtje terugmailen ben ik van mening.
Ik heb 3 a 4 weken geleden een bericht gehad dat mijn bestelling in behandeling is genomen, maar sorry, volgens mij kan het nooit zo lang duren om een item uit het buitenland te ontvangen. ik heb zelf ervaring met kopen doen uit het buitenland, en de verzending is hooguit 2,5 weken.
Hoe zit het met andere mensen? Zijn jullie nog steeds aan het wachten op items / geld? of is het bij jullie al afgehandeld?
Hier idem dito, hetzelfde verhaal. Ook wij wilden dat de bestelling geleverd zou worden. Eind oktober zou deze bij Ultimate Gifts binnen zijn, waarna deze de eerste week van november uitgeleverd zou worden. Maar tot op heden hebben we nog niets ontvangen. Natuurlijk hebben we al mailtjes richting Ultimate Gifts gestuurd, maar ook nog geen antwoord op gekregen. Zou toch graag mijn bestelling eens ontvangen of in ieder geval een fatsoenlijk antwoord op mijn mail. Hopelijk worden ze wakker en gaan hier iets aan doen.
Ik denk echt dat het oplichting is eerlijk gezegd. Ze blijven namelijk wel de nieuwe producten bijwerken, maar kunnen niet reageren op mails etc. Dit is toch wel verdacht.
Van mij mogen ze dit onderwerp in de uitzending laten komen, ik wil ook niet meer wachten op een berichtje van Ultimategifts, dit heeft toch geen zin. Laat ze degenen maar opsporen die hierachter zitten, kijken wat ze te melden hebben. Ik hoop echt dat ik andere mensen op andere gedachten kan brengen voordat ze iets willen kopen bij dit bedrijf.
Ook wij hebben nog steeds niks ontvangen en gehoord.
leuk zon excuus mailtje van ultimategifts maar er wordt nog steeds niks gedaan.
Ik had een beetje hoop naar dat mailtje, helaas weer te voorbarig.
Ik vind dat hier nu echt wat aan gedaan moet worden..er zijn zoveel mensen gedupeerd. mijn laatste mail heb ik vandaag gestuurd naar ultimategifts ik verwacht er eigenlijk niks van., ben er echt klaar mee en wil gewoon me geld terug.
Ik heb woensdag nog een mail gestuurd naar ultimategifts, waarin ik heb aangegeven dat ik het zat was omdat ik na vele mails weer niets had gehoord.
Toevallig kreeg ik gisteren wel weer een mail: of ik mijn rekeningnummer kon doormailen want dan konden ze het bedrag binnen 5 dagen terugstorten. Ik ben benieuwd of ze zich hieraan houden, ik vind het gewoon raar want in mijn geval staat het rekeningnummer en alle informatie gewoon in de bestellingsstatus / formulier, dit hadden ze dan al kunnen zien. Maar ja, ik heb gewoon maar weer alles doorgestuurd, nu maar afwachten of ze zich aan hun woord houden. Momenteel heb ik nog steeds het geval dat de hele zaak nog lang niet is afgelopen...
Idem dito verhaal. Het is een oplichtster. Ze heet Rebecca op Hyves. Officiel volgens de documenten van de Kamer van Koophandel te 's-Gravenhage mevrouw [b]R. Janki.[/b] Tevens betreft het een eenmanszaak dus de email op haar website met afzender "Het Ultimategifts Team" is stierenpoep! Oplichtster R. Janki zit hierachter!
Helaas bij mij ook weer zo'n geval
had dus 2 snowglobes besteld
eentje niet leverbaar en via de online chat mijn bestelling veranderd
levertijd 3 weken ben ondertussen 4 weken verder
en weer niks geen gehoor meer chat service weer elke dag ofline
terwijl ze mij eerst goed hielpen dacht ik
zit al sinds 10 augustus te wachten op mijn spullen
ookal kreeg ik wel mails van ze heb nu al een week weer met ze zitten mailen
en krijg dus totaal geen reactie meer voor de 2de keer ben het ook zat
hun waren de enige die deze snowglobes hebben en ja wil ze gewoon heel graag
daarom had ik zoiets van ja lever mijn bestelde producten maar
kreeg wel een kadobon van 30 euro waar ik dus geen moer aan heb nou ze niet reageren
maar via hyves zoals jij net zij
zijn heel veel mensen die altijd netjes zonder problemen hun spulen kregen
en ze hebben mij uitgelegd zal die mail even zoeken dat de bestellingen iets langer duurde omdat ze niet waren vrij gegeven nog maar dit zou 3 weken duren en niet langer
Zoals ik vorige keer ook al aangaf in mijn mail zou ik mijn geld nu terugkrijgen binnen 5 werkdagen, maar zoals ik al had verwacht geen geld gekregen en geen gehoor meer op mijn mails. Sorry, maar volgens mij is dat financiele bericht een sprookje hoor, als je werkelijk diep in de put zit zou je toch nog het fatsoen hebben om mensen aan te spreken betreffende hun bestelling / geld, maar ook dit gebeurt niet. Het was in mijn ogen gewoon een bericht om mensen weer aan het lijntje te houden, of om weer wat geld af te kunnen troggelen.
Ik verwacht ook niet meer dat het goed komt met ultimategifts, ik heb dit hele verhaal daarom ook aangekaart bij Radar, laat het maar in de uitzending komen!
Ik zou best wel eens face to face willen staan tegenover de persoon die hierachter zit, het is makkelijk om je te verstoppen achter een internetsite en een chatforum waar niemand online komt op de dagen dat ze online moeten zijn.
Het fatsoen zou er moeten zijn om telefonisch contact op te kunnen nemen, maar ook dit niet.
Ik ga kijken wat ik naast Radar nog meer kan doen, ik vind wel dat andere mensen die hier eventueel iets willen kopen zeker op de hoogte gebracht moeten worden van dit verhaal.
ik denk dat die i.bruin gewoon degene is achter ultimate gifts
om mensen zo hoop te geven dat het waar was dat ze er weer waren
ik hoop nu dat ze de site weer uit de lucht halen want niet iedereen weet van de problemen met hun af en zo volgen er natuurlijk meer mensen die gaan bestellen en niks krijgen
ik hoop dat ze een uitzending ervan gaan maken
ik wil in iedergeval dat ze er zo niet meer mee door kunnen gaan
ben mijn geld helaas kwijt hoe rot het ook is
gaat bij mij om 276 euro
hier hetzelfde verhaal. Had een cadeau besteld voor sinterklaas. Natuurlijk betaald en nooit ontvangen.
Probeerde een reactie op hun gastenboek te plaatsen, werkt de link niet.
Meerdere malen gemaild en geen reactie. Probeer het nog een keer en anders maar aangifte doen.
Wat een gedoe. Ik las dat er al reacties zijn van maanden terug. Hoe kan het zo zijn dat dit bedrijf nog steeds online staat? Is er niemand die hier iets aan kan doen?
Nicole Lebbe schreef:ik denk dat die i.bruin gewoon degene is achter ultimate gifts
om mensen zo hoop te geven dat het waar was dat ze er weer waren
ik hoop nu dat ze de site weer uit de lucht halen want niet iedereen weet van de problemen met hun af en zo volgen er natuurlijk meer mensen die gaan bestellen en niks krijgen
ik hoop dat ze een uitzending ervan gaan maken
ik wil in iedergeval dat ze er zo niet meer mee door kunnen gaan
ben mijn geld helaas kwijt hoe rot het ook is
gaat bij mij om 276 euro
Hallo Nicole, Ik heb het adres van de eigenaar met enorm veel gedoe kunnen achterhalen. Misschien een idee om met zn allen bij haar op de stoep te staan?
het zou een goed idee zijn
maar vorige keer hadden we ook haar adres en er was al iemand zo slim om er heen te rijden
bleek het dus een soort city box te zijn