Ik vrees dat die pijn er nooit zal komen en dat we dit eeuwig zo zullen meemaken.
Het doet ze gewoon niets omdat we als consument gewoon te klein zijn. Alle bedrijven klonteren samen, zoals KPN etc. Met maar een doel de keuzevrijheid te beperken! zodat je wel met hun in zee moet gaan. (too big to ignore) kijk eens naar het starttarief voor bellen op de adsl/internet bellen. Wie bied het nu nog vrij aan zoals ooit Tiscali/compuserve/alice dat deden. niemand meer. Deze afschaffing levert hen enorm veel winst op. dus ze vinden wel weer iets om in die vette auto te kunnen blijven rijden.
Ik misgun hen die bonus etc. niet. maar die service mag nog wel wat beter.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wanner gaan de huidge aanbieders service bieden
-
- Berichten: 737
- Lid geworden op: 30 mei 2010 21:26
Re: Wanner gaan de huidge aanbieders service bieden
Tot op zekere hoogte.sediek schreef:Alle bedrijven klonteren samen, zoals KPN etc. Met maar een doel de keuzevrijheid te beperken! zodat je wel met hun in zee moet gaan. (too big to ignore)
Als het goed is (!?) ziet de Nma er op toe dat de consument door o.a. allerlei bedrijfsovernames en fusies uiteindelijk a.h.w. niet veroordeeld tot 1 partij of aanbieder.
In sommige gevallen is m.i. die grens al aardig bereikt.
http://www.nma.nl/nederlands/home/Over_ ... /Index.asp
Re: Wanner gaan de huidge aanbieders service bieden
Ik denk als alles meezit binnenkort, dan mag de politiek zich ermee bemoeien. De eerste stappen zijn al gezet. We proberen het wel... maar het enige wat uiteindelijk zal helpen is een opzegtermijn van 1 maand na de contractduur van één maand. Afwachten dus komt vanzelf.
Re: Wanner gaan de huidge aanbieders service bieden
Ik vrees dat de politiek geen barst aan die praktijken gaat doen, omdat de grote bedrijven hun vriendjes ook in de politiek hebben.