LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] laptopsupplies.nl, accu past niet

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
victordegroot

Re: laptopsupplies.nl, accu past niet

Ongelezen bericht door victordegroot »

Ik heb een paar maanden geleden zelf een adapter besteld bij laptop supplies en alles verliep zeer goed, ik raadde vorige week een collega van mij aan die een accu nodig had om deze daar te bestellen omdat zij snel leveren. Deze heeft vervolgens even gegoogled en kwam met dit bericht, natuurlijk uit nieuwsgierigheid even doorgelezen.

Ik moet mij toch zeker aansluiten bij crazyme, alles wat de opener van dit bericht zegt wordt klakkeloos overgenomen, waarom zou laptop supplies niet het recht hebben om de accu met de laptop even na te kijken? Het is natuurlijk onzin te veronderstellen dat zij vervolgens allerlei privézaken zouden gaan bekijken, een koper kan immers wel van alles beweren om onder kosten uit te komen

Ook het tweede bericht gaat nergens over, een bedrijf krijgt nu de schuld omdat TNT het adres niet kan vinden? Als er vervolgens wordt gevraagd om een tegenargument komt de klager met "daar ga ik niet meer op in", nee zo ben je lekker geloofwaardig!

Het is natuurlijk altijd zo dat mensen met slechte ervaringen, al dan niet terecht, op dit soort fora hun gal gaan spuien (lees: beide klagers hebben in totaal vier berichten; alleen in dit topic). Mensen die tevreden zijn zullen meestal niet reageren op dit soort fora. Hierbij dan even wat tegengas, ik ben een zeer tevreden klant van laptop supplies.

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Roeltej schreef:Shopreview plaatsen op Tweakers.net, die zijn onafhankelijk...
Ook niet altijd.
Als bedrijven (veel) op Tweakers adverteren - is Tweakers best geneigd om negatieve recensies te verwijderen.

Dit is destijds aangetoond met HardwareTotaal - die met diefstal en oplichting failliet ging (tot dag van faillisement nog bestellingen en betalingen geaccepteerd) - maar meldingen over geen respons, geen service en een waarschuwing dat op diverse andere forums ook klachten te vinden waren - werden steeds verwijderd, door Tweakers.

Laptopsupplies.nl

Ongelezen bericht door Laptopsupplies.nl »

Wij zijn door een klant op dit topic gewezen, en zouden hier graag op willen reageren.
Het was voor ons helaas niet mogelijk de specifieke gevallen te achterhalen, daar beide klanten
gebruikmaken van pseudoniemen en ons geen bestelnummers bekend zijn. Wij beperken ons daarom tot
algemeen commentaar, voortvloeiend uit hoe wij problemen oplossen.

De topicstarter, Chantall, geeft aan dat aan onze kant een fout zou zijn gemaakt. Daarmee heeft zij recht
op het vergoeden van de verzendkosten. Mocht er inderdaad een fout aan onze kant zijn gemaakt, dan betalen
wij zowel de initieel gemaakte verzendkosten, als de kosten voor het retourneren.
Een klant heeft overigens altijd recht om, binnen de gestelde termijn, zonder opgave van redenen een product terug te zenden waarna het aankoopbedrag wordt terugbetaald. Dat is hier ook gebeurd.
In dit geval claimt de klant echter verzendkosten, welke alleen worden vergoedt indien aan onze kant een fout is gemaakt. Dit dienen wij dan echter wel zelf vast te stellen, om begrijpelijke redenen kunnen wij niet uisluitend afgaan op wat een klant zegt.
Toegevoegd dient nog te worden, dat mocht de fout aan onze kant hebben gelegen, dat álle verzendkosten worden vergoedt, dus ook de later gemaakte kosten. Dit wordt door topicstarter echter niet vermeld.

Bij het lezen van de klacht van RKM vallen een aantal zaken op. Zo geeft hij of zij aan dat de klantenservice alles behalve behulpzaam zou zijn geweest, maar dat DHL wel 4 keer aan de deur heeft gestaan.
DHl biedt een pakket echter tweemaal aan, waarna het pakket kan worden afgehaald. Uit het feit dat RKM aangeeft dat DHL 4 x heeft gepoogd de zending af te leveren kan dus met zekerheid worden geconcludeerd dat de klantenservice wel degelijk behulpzaam is geweest. Zij heeft namelijk, op eigen kosten, het pakket na 2x nog tweemaal laten aanbieden. Conclusie is dus, dat wat RKM beweert over de behulpzaamheid van de klantenservice, aantoonbaar onjuist is.

In dit topic wordt verder nog aangegeven dat negatieve reviews niet geplaatst zouden worden. Wij nodigen de mensen die dit beweren uit, de reviews nog eens goed door te lezen. Er staan wel degelijk reviews tussen met een kritische noot, waar wij vervolgens actie op hebben ondernomen, of nog zullen ondernemen. Het feit dat de meeste reviews positief zijn, is dus gewoonweg het resultaat van het gegeven dat wij doen wat we zeggen; Laptoponderdelen tegen een betaalbare prijs snel afleveren.
Overigens worden reviews die ongefundeerd negatief zijn, scheldwoorden, leugens of bedreigingen bevatten om begrijpelijke redenen niet geplaatst.

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Laptopsupplies.nl schreef: In dit topic wordt verder nog aangegeven dat negatieve reviews niet geplaatst zouden worden. Wij nodigen de mensen die dit beweren uit, de reviews nog eens goed door te lezen. Er staan wel degelijk reviews tussen met een kritische noot, waar wij vervolgens actie op hebben ondernomen, of nog zullen ondernemen. Het feit dat de meeste reviews positief zijn, is dus gewoonweg het resultaat van het gegeven dat wij doen wat we zeggen; Laptoponderdelen tegen een betaalbare prijs snel afleveren.
Overigens worden reviews die ongefundeerd negatief zijn, scheldwoorden, leugens of bedreigingen bevatten om begrijpelijke redenen niet geplaatst.
Ik zou dan ook vragen of u goed wilt lezen - daar ik stel "Niet altijd".
Dit in reactie op de stelling dat tweakers neutraal zou zijn.

En ik heb ook het voorbeeld gegeven waarin ik dit heb gezien, en heb ondervonden - tweakers hield adverteerder hardwaretotaal tot aan het faillisement de hand boven het hoofd door alle reacties met klachten te verwijderen. Dit is niet gezegd dat dit ook voor laptopsupplies geld.

Chantall

Ongelezen bericht door Chantall »

Laptopsupplies.nl schreef: Overigens worden reviews die ongefundeerd negatief zijn, scheldwoorden, leugens of bedreigingen bevatten om begrijpelijke redenen niet geplaatst.
Ik heb verschillende keren een review geschreven, zonder gek taalgebruik. Ik had er ook de positieve zaak van de snelle levering in beschreven, maar er is er geen enkele geplaatst.

Zeker heeft laptopsupplies.nl het recht om te bekijken of de accu niet past, maar op de foto (die ik hier ook heb gepost) is heel duidelijk te zien dat de accu niet kan passen. Als de foto niet duidelijk genoeg is kan ik van mijn oude laptopaccu nog een nieuwe foto maken (hoeven ze maar te vragen), de geretouneerde accu kunnen ze met eigen ogen bekijken.

Ik heb ervoor gekozen mijn laptop niet op te sturen, ik kan deze niet voor zo'n lange periode missen (aan de telefoon is mijn minimaal 2 tot 3 weken toegezegd) en hoewel ze niet in persoonlijke gegevens hoeven te zoeken, is het niet gegarandeerd (ook als laptopsupplies dit niet als bedrijf doet.. kan een losse medewerker veel..). Op deze manier zou ik mijn geld dan wel niet terug krijgen, maar de last van het missen van mijn laptop voor die tijd is me te groot. Van het bedrijf als laptopsupplies.nl had ik dan toch wel op zijn minst verwacht dat ze na een klacht zouden controleren of de gegevens op hun website wel kloppen. Tot op heden is dit niet gebeurt want mijn laptop typen staat er nog altijd tussen bij de toen bestelde accu.

Mijn bestelnummer is: 0514217565

sephora30

Ongelezen bericht door sephora30 »

Nou meneer Laptopsupplies, zelfs een blinde kan zien dat de 2 accu`s op de foto niet gelijk zijn, ik zag dat zelfs al op de kleine foto.

Wat voor reden heeft de ts om een accu te bestellen, om dan vervolgens tegen jullie te gaan zeggen dat ie niet past.
Ze besteld toch niet voor niks een accu.
Dus als je even goed nadenkt zou deze klant gewoon het voordeel van de twijfel moeten hebben, en jullie die verzendkosten moeten vergoeden.
Welke gek verzint het om haar te vragen de laptop op te sturen???

En wat voor bedrag praten we over zeg, genoeg om op internet slecht te boek te staan :roll:

Stort die verzendkosten terug en ga verder met de handel :!:

Gesloten