Pagina 2 van 2

Re: MyCom Utrecht & dubieuze onderzoekskosten

Geplaatst: 13 okt 2010 10:09
door jlthkoch
crazyme schreef:
jlthkoch schreef:
Dekseldopje schreef: Sorry maar MyCom is en was hier altijd duidelijk.
Als het waar is dat ze het aan de telefoon niet vermeld hebben kun je dat niet echt duidelijk noemen.
Je vraagt zelf om een backup te laten maken, en MyCom is daar duidelijk in. Door de telefoon zeiden ze dat het ongeveer 35 euro zou kosten. De definitieve oordeel wordt meestal gemaakt als je aan de balie staat en ze de machine zelf kunnen bekijken en alles kunnen bespreken met de klant.
Deze verklaring lijkt mij heel redelijk en duidelijk naar de klant toe. Het zeveren over het tarief is echt spijkers op laag water zoeken. Wat een geneuzel. De klant heeft vooraf een prijs gekregen, en vervolgens mag hij kiezen : wel of niet. Duidelijker kan niet.

Hou verder op met dat kinderachtige gejammer.
Hadden ze gewoon direct aan de telefoon kunnen melden, wel zo eerlijk.

Verder "kinderachtig jammeren" doe ik niet, maar als TS aan de telefoon duidelijk verteld wat de werkzaamheden zijn en de onderzoeks- c.q. innamekosten zo redelijk en standaard zijn, dan kunnen ze dit gewoon al aan de telefoon vertellen.

Re: MyCom Utrecht & dubieuze onderzoekskosten

Geplaatst: 13 okt 2010 11:03
door crazyme
jlthkoch schreef: Verder "kinderachtig jammeren" doe ik niet, maar als TS aan de telefoon duidelijk verteld wat de werkzaamheden zijn en de onderzoeks- c.q. innamekosten zo redelijk en standaard zijn, dan kunnen ze dit gewoon al aan de telefoon vertellen.
Jij bent ook niet degene die jammert. Dat is de TS.