LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 7 boxen in 1 jaar helemaal hopeloos bij upc

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Henri42

Re: 7 boxen in 1 jaar helemaal hopeloos bij upc

Ongelezen bericht door Henri42 »

CaptainSlow schreef:
Slowy:::
Grappig, degene die alle nicknames verbasterd verwijt een ander moeite met namen te hebben :lol:
Degene die als een horzel iedereen achtervolgt die UPC bekritiseert voelt zich nu zelf achtervolgd. :lol:

Ik verbaster geen namen, Slowy is toch een mooie afkorting van Kapitein Langzaam ( Nederlands), de 2* alinea is niet te bgrijpen:).

Agro heb ik wel eens als Aspro geschreven, kan gebeuren, ik heb Agro gevraagd om zijn PDF file met kostenspecificatie als P M te sturen. Groetjes :)

agro

Ongelezen bericht door agro »

Ik verbaster geen namen
Vandaar dat er diverse postings van je verwijderd zijn door de moderator waar je dat wel deed.

CaptainSlow

Ongelezen bericht door CaptainSlow »

de 2* alinea is niet te bgrijpen:).
Het is toch heel simpel, jij verwijt me dat ik jou als een horzel achtervolg.
Wat jij doet is als een horzel rondzoemen op alle topics waar iemand het waagt de heilige UPC aan te vallen en daar iedereen op de kast jagen.

Maar goed, ik heb al eens eerder aangegeven me niet meer door jou op de kast te laten jagen, en daar ga ik me vanaf nu maar weer eens aan houden.
Aangezien je horzels op dit forum niet met een vliegenmepper van je af kunt slaan kun je ze beter negeren. :)

Henri42

agro schreef:
Ik verbaster geen namen
Vandaar dat er diverse postings van je verwijderd zijn door de moderator waar je dat wel deed.
Agro, de moderator mag zijn werk selectief doen op aangifte van jou vermoed ik, mij allemaal prima :).

Momenteel heb ik een prachtige digitale HD ontvangst met een HDMI kabel en dat allemaal via de tips op dit forum,UPC is niet zaligmakend daar hebben jullie gelijk in. C D is in mijn ogen bagger, hun analoge zenders a la OBN is niet van deze tijd :|

agro

C D is in mijn ogen bagger, hun analoge zenders
CD heeft geen analoge zenders, uitsluitend digitaal en HD en van uitstekende kwaliteit, in ieder geval beter dan het blokkige gedoe van je afgod upc.

Dat je niet capabel bent om een schotel fatsoenlijk uit te richten en/of de apparatuur te installeren kan je CD niet aanrekenen.
zie: http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 60&t=85329
Laatst gewijzigd door agro op 20 okt 2010 10:55, 1 keer totaal gewijzigd.

Henri42

agro schreef:
C D is in mijn ogen bagger, hun analoge zenders
CD heeft geen analoge zenders, uitsluitend digitaal en HD en van uitstekende kwaliteit, in ieder geval beter dan het blokkige gedoe van je afgod upc.

Dat je niet kapabel bent om een schotel fatsoenlijk uit te richten en/of de apparatuur te installeren kan je CD niet aanrekenen.
zie: http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 60&t=85329
Agro, wat is dat nu???, kijk eens op de website van C D. ze leveren alles wat je bij hun besteld.

Jij blijft maar bezig jouw gram over jouw aartsvijand UPC uit te storten, ga je gang als dit ongefundeerd mag van de moderator.

Inderdaad niet iedereen is in staat de schotel installatie operationeel te krijgen, ik zie vaak mensen op campings met hun installatie bezig en na een hoop herrie en ruzie verdwijnt het spul wederom gefrustreerd de caravan in

agro

Agro, wat is dat nu???, kijk eens op de website van C D. ze leveren alles wat je bij hun besteld.
Prima toch? dit in tegensteling tot je het zo aanbeden upc, wat valt er dan te mopperen als ze alles leveren wat je bestelt, meer kan je toch niet verwachten, toch?
Behalve dan analoge tv, tenminste ik kan nergens vinden dat ze het wel aanbieden.
Inderdaad niet iedereen is in staat de schotel installatie operationeel te krijgen, ik zie vaak mensen op campings met hun installatie bezig en na een hoop herrie en ruzie verdwijnt het spul wederom gefrustreerd de caravan in
:idea: Wat dacht je bij die club wil ik ook bijhoren :?: , en schafte je ook een schoteltje aan :lol:

Henri42

[/quote]
:idea: Wat dacht je bij die club wil ik ook bijhoren :?: , en schafte je ook een schoteltje aan :lol:[/quote]

Goh Agro heeft ook een humor zijde , maar jammer wederom niet goed begrepen wat ik bedoelde, het pakket is niet in de caravan terrecht gekomen en m,n abbo van 3 maanden met C D vlug gekapt. :lol:
ps: stuur me svp de eerder gevraagde pdf schotel specificatie voor Eueo 125,- :wink:

Gesloten