Pagina 2 van 2

Re: Ziggo laat vele steken vallen

Geplaatst: 23 okt 2010 07:30
door dennis1974
momenteel 23 oktober enige antwoorden die ik krijg is afwachten wordt zo snel mogelijk opgelost,!!!!

JA WANNEER DAN vervelend ZIGGO :evil: :evil: :evil:

Re: Ziggo laat vele steken vallen

Geplaatst: 25 okt 2010 09:18
door dennis1974
Vandaag 25 oktober maar weer eens gebeld Met Ziggo.
Ja meneer er is momenteel storingen met het activeren van modems voor nieuwe klanten!!!!!
Ja dat wist ik al wacht al vanaf 5 oktober,..
Ik vragen wanneer is het opgelost,Nou meneer dat is nog steeds niet bekent,... :evil: :evil:
Ongeloofelijk ik ben 21 dagen verder en nog werkt het niet ,..schandalige wanperstatie van Ziggo.
Pas op als je een alles in 1 neemt kan je problemen hebben met activatie van hetmodem ,ik zal nu geen Zigzooi nemen.deze storing is al vanaf 14 september!!!!en nog geen oplossingja meneer zsm maar kan ook nog wel een aantal weken duren nou zeg dat schiet lkkr op zeg,..gaan zo ongeloofelijk schoffterig met je klanten om dat je ze 3 weken gewoon laat bartsen!!!!!
Doe er eens wat aan ,en los het probleem eens een keer op,.
Wachten doe ik bij de bushalte !!!!!!! :twisted: :twisted: :twisted:
Ook staat deze storing niet op hun site vermeld!!!!nee natuurlijk niet anders stappen mensen niet over!!!!! :| :| :|

Re: Ziggo laat vele steken vallen

Geplaatst: 26 okt 2010 10:48
door Pieterrrr
Pffff, echt irritant dit, laten we het samen oplossen die helpdeskellende!

www.steunyoup.nl! :)

Re: Ziggo laat vele steken vallen

Geplaatst: 26 okt 2010 11:37
door dennis1974
Vandaag Ziggo gesproken schijnen het probleem van het activere opgelost te hebben :D :D :D
Hopen nu maar een keer ,
Misschien kunnen we ziggo webteams dit ook bevestigen hier op de site maar het schijnt op het calcenter vermled te zijn,..
Latn we nu maar eens een keer hopen erop :)

Re: Ziggo laat vele steken vallen

Geplaatst: 26 okt 2010 14:22
door boerma
Sinds 17 September probeert Ziggo bij mij het modum te activeren, en steeds het verhaal dat het handmatig moet gebeuren vanwege storing, schijnt dat 1500 klanten getroffen zijn. Het is schandalig dat Ziggo er zo lang over moet doen. Inmiddels oude provider en telefoon afgesloten, maar dat is geen reden voor Ziggo om ook maar iets sneller te werken.

Re: Ziggo laat vele steken vallen

Geplaatst: 27 okt 2010 10:52
door dennis1974
schijnt vandaag opgelost te worden maar ja is maar afwachten bij ze he
ze beloven veel maar nakomen ho maar.......

Re: Ziggo laat vele steken vallen

Geplaatst: 27 okt 2010 15:28
door dennis1974
Ben nog steeds aan het wachten maar het werkt nog steeds niet!!!!!!! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Re: Ziggo laat vele steken vallen

Geplaatst: 10 nov 2010 14:13
door mmichel
dennis1974 schreef:Ben nog steeds aan het wachten maar het werkt nog steeds niet!!!!!!! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Verwacht je dat het nog gaat werken dan? De grootte van het bedrijf is omgekeerd evenredig aan de service.

Ook de zogenaamde webcare teams kunnen alleen problemen oplossen die normaal ook door de help- en servicedesk worden behandeld. Soms iets daarbuiten maar dat vergt bloed zweet en tranen!

Komt het buiten het straatje en dat is bij sommigen gewoon een feit, doet webcare niets anders dan zogenaamd de schijn ophouden zodat men denkt dat er iets gedaan wordt.

En ach, telefoon en internet, de klant kan makkelijk 3, 4 of 5 weken zonder. De server is gecrashed ja en? Van een bedrijf als Ziggo mag je verwachten dat ze meerdere clusters met routers, servers, en activatie systemen redundant hebben lopen! Of is alleen de FACTURATIE bij Ziggo voorzien van een dergelijk systeem?

Re: Ziggo laat vele steken vallen

Geplaatst: 11 nov 2010 18:15
door harm0404
Inderdaad klantvriendelijkheid kennen ze niet.

antwoorden op email laten 3 weken op zich wachten en het antword dat je krijgt??

http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 24&t=87303

HArm