Graag gedaan. Goed dat je het aangetekend hebt verstuurd, maar volgens mij moet je ook gewoon een mail (inclusief bijlagen) kunnen versturen naar [email protected] ?mcandrews schreef:Dank jullie wel. Ik heb hem zojuist aangetekend verstuurd.
Mailen lukt me niet. Op de site kan ik geen e-mailadres van Online vinden. Wel een klantenservice e-mail, maar daar kun je geen bestanden uploaden en maximaal 1600 tekens gebruiken.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bol.com kado voor nieuwe Online-klanten niet leverbaar
Re: Bol.com kado voor nieuwe Online-klanten niet leverbaar
Hoe kom je aan dat adres? Waar staat 'ksonb1' voor?jlthkoch schreef:Graag gedaan. Goed dat je het aangetekend hebt verstuurd, maar volgens mij moet je ook gewoon een mail (inclusief bijlagen) kunnen versturen naar [email protected] ?mcandrews schreef:Dank jullie wel. Ik heb hem zojuist aangetekend verstuurd.
Mailen lukt me niet. Op de site kan ik geen e-mailadres van Online vinden. Wel een klantenservice e-mail, maar daar kun je geen bestanden uploaden en maximaal 1600 tekens gebruiken.
Vanaf dit adres stuurt Online klantenservice mij berichten. Geen idee waar 'ksonb1' voor staat.....mcandrews schreef:Hoe kom je aan dat adres? Waar staat 'ksonb1' voor?jlthkoch schreef:Graag gedaan. Goed dat je het aangetekend hebt verstuurd, maar volgens mij moet je ook gewoon een mail (inclusief bijlagen) kunnen versturen naar [email protected] ?mcandrews schreef:Dank jullie wel. Ik heb hem zojuist aangetekend verstuurd.
Noem het een wonder, maar het is gelukt! Hoe?
Ik werd gebeld door Online en verteld dat ze mijn brief hebben ontvangen. Maar dat ze op Bol.com de Touch weldegelijk zagen staan. Ik kijken natuurlijk en het klopte.
Hoe het kan dat het produkt er 'opeens' weer tussen staat, ik weet het niet, maar heb hem direct besteld. De E-reader, die in de uitzending vorige week werd genoemd stond er ook weer tussen. Vreemde gang van zaken: eerst mensen teleurstellen met dat het produkt niet meer leverbaar is en dan opeens wel weer.
Het was een voicemailbericht dus ik hoop nog wel iemand van Online te spreken te krijgen.
Iedereen bedankt voor de tips!
Ik werd gebeld door Online en verteld dat ze mijn brief hebben ontvangen. Maar dat ze op Bol.com de Touch weldegelijk zagen staan. Ik kijken natuurlijk en het klopte.
Hoe het kan dat het produkt er 'opeens' weer tussen staat, ik weet het niet, maar heb hem direct besteld. De E-reader, die in de uitzending vorige week werd genoemd stond er ook weer tussen. Vreemde gang van zaken: eerst mensen teleurstellen met dat het produkt niet meer leverbaar is en dan opeens wel weer.
Het was een voicemailbericht dus ik hoop nog wel iemand van Online te spreken te krijgen.
Iedereen bedankt voor de tips!