Pagina 2 van 2
Re: Bol.com kado voor nieuwe Online-klanten niet leverbaar
Geplaatst: 18 okt 2010 14:29
door jlthkoch
mcandrews schreef:Dank jullie wel. Ik heb hem zojuist aangetekend verstuurd.
Mailen lukt me niet. Op de site kan ik geen e-mailadres van Online vinden. Wel een klantenservice e-mail, maar daar kun je geen bestanden uploaden en maximaal 1600 tekens gebruiken.
Graag gedaan. Goed dat je het
aangetekend hebt verstuurd, maar volgens mij moet je ook gewoon een mail (inclusief bijlagen) kunnen versturen naar
[email protected] ?
Re: Bol.com kado voor nieuwe Online-klanten niet leverbaar
Geplaatst: 18 okt 2010 14:51
door mcandrews
jlthkoch schreef:mcandrews schreef:Dank jullie wel. Ik heb hem zojuist aangetekend verstuurd.
Mailen lukt me niet. Op de site kan ik geen e-mailadres van Online vinden. Wel een klantenservice e-mail, maar daar kun je geen bestanden uploaden en maximaal 1600 tekens gebruiken.
Graag gedaan. Goed dat je het
aangetekend hebt verstuurd, maar volgens mij moet je ook gewoon een mail (inclusief bijlagen) kunnen versturen naar
[email protected] ?
Hoe kom je aan dat adres? Waar staat 'ksonb1' voor?
Re: Bol.com kado voor nieuwe Online-klanten niet leverbaar
Geplaatst: 18 okt 2010 16:07
door jlthkoch
mcandrews schreef:jlthkoch schreef:mcandrews schreef:Dank jullie wel. Ik heb hem zojuist aangetekend verstuurd.
Mailen lukt me niet. Op de site kan ik geen e-mailadres van Online vinden. Wel een klantenservice e-mail, maar daar kun je geen bestanden uploaden en maximaal 1600 tekens gebruiken.
Graag gedaan. Goed dat je het
aangetekend hebt verstuurd, maar volgens mij moet je ook gewoon een mail (inclusief bijlagen) kunnen versturen naar
[email protected] ?
Hoe kom je aan dat adres? Waar staat 'ksonb1' voor?
Vanaf dit adres stuurt Online klantenservice mij berichten. Geen idee waar 'ksonb1' voor staat.....
Re: Bol.com kado voor nieuwe Online-klanten niet leverbaar
Geplaatst: 21 okt 2010 17:49
door mcandrews
Noem het een wonder, maar het is gelukt! Hoe?
Ik werd gebeld door Online en verteld dat ze mijn brief hebben ontvangen. Maar dat ze op Bol.com de Touch weldegelijk zagen staan. Ik kijken natuurlijk en het klopte.
Hoe het kan dat het produkt er 'opeens' weer tussen staat, ik weet het niet, maar heb hem direct besteld. De E-reader, die in de uitzending vorige week werd genoemd stond er ook weer tussen. Vreemde gang van zaken: eerst mensen teleurstellen met dat het produkt niet meer leverbaar is en dan opeens wel weer.
Het was een voicemailbericht dus ik hoop nog wel iemand van Online te spreken te krijgen.
Iedereen bedankt voor de tips!