Helaas is infurn.com ook bij ons in gebreke gebleven. De order is geplaatst en betaald, in oktober 2010. Omdat wij een bedrijf zijn kunnen wij relatief gemakkelijker een procedure opstarten tegen deze firma. Wij hebben veld onderzoek laten verrichten en hebben meer gegevens over deze lui. Wie meer wil weten kan ons een mail sturen om misschien samen collectief te procederen. In ieder geval gaat het erom dat de betaling wordt teruggestort. Een ltd is wel degelijk aan te pakken, ondanks de "schimmige" status hiervan.
Infurn beweert telefonisch wel te gaan leveren en hebben eerder op een mail gereageerd, echter ze willen niets terugbetalen. De wet voorziet dat een klant na 3 maanden alsnog kosteloos kan annuleren.
bijgaand ook de reactie van een eerdere email over het bedrijf infurn naar aanleiding van onze reactie:
Beste heer ,
Ik geloof dat we niet meer willen wachten op jullie levering, ik draai het om, als jullie kunnen leveren bellen jullie ons en vergoeden wij vooraf de stoelen.
Gaarne willen wij in maximaal 14 werkdagen de aanbetaling retour ontvangen van 599,80 EUR, op rekeningnummer
Iban
Bic
etc...
Indien wij geen respons of betaling ontvangen dan zullen wij infurn aansprakelijk stellen en met de media hierop naar buiten treden.
Beste xxxx,
Hartelijk dank voor je email.
Het Duitse Keurmerk `Verbraucherschutz 2011` is op onze duitse pagina te vinden.
Designfurn Ltd.
1A Pope Street
London, SE1 2PH
United Kingdom
BTW Nr: VAT number GB980064520
Competent Court: London
Kvk UK: Commercial Register 06912272
Magazijn:
Karry Logistics Ltd.
INFURN Sea Freight & Warehouse Division
Crossways Cargo Centre
Galleon Boulevard
Dartford
Kent DA2 6QE
United Kingdom
Jullie hebben op 07.10.2010 de bestelling gemaakt.
Jullie hebben op 17.11.2010 de bestelling gewijzigd.
Jullie hebben op 17.11.2010 de bestelling betaald.
Na betaling gaat het productie proces van start. Daar wij op bestelling produceren.
Special naar wens van de klant op kleur & materiaal. En met de hand gemaakt.
De computer geeft nu nog de totale productie/levertijd van 18 weken aan.
Op dit moment ligt onze productie/levertijd op ongeveer 13 weken.
Zodra jullie bestelling op transport gaat, verspringt de week indicator Zodra jullie bestelling aankomt in Engeland en DHL hem ophaalt, verspringt wederom de week indicator en ontvangen jullie traceernummers van DHL.
Jullie kunnen ook zelf de bestelling online volgen op www.infurn.com ->
Mvg,
xxxxxxxx
Sales & Service Team Leader Europe/USA
Country Rep. NL BE UK
--
INFURN
www.infurn.com
Service Hotline: +44 207 193 86 82
support-nl@infurn.com / support-en@infurn.com
Zie ook deze melding vandaag dd 28-03-2011 aan ons via de website na inloggen op ons klanten paneel:
Het spijt ons zeer u te moeten mededelen dat de levering van uw bestelling met een maximum van acht weken is uitgesteld. Uw bestelde artikel(en) is(zijn) gecontroleerd door onze Quality Management en voldoet(n) helaas niet aan onze hoge kwaliteitsnormen. Omdat we alleen perfecte producten willen leveren, hebben we nu op onze kosten opdracht gegeven voor het produceren van een nieuw product. Meer informatie over dit onderwerp kunt u vinden op de onze levertijden pagina op de website.
Als kleine vergoeding bieden wij u een krediet aan van 10% van de prijs van uw bestelling. Klik op de onderstaande link, dan schrijven we dit bedrag direct bij op uw klantenaccount. U kunt deze gebruiken bij uw volgende aankoop.
Krediet is beschikbaar