Als gezegd, eerder in deze 'thread', zou ik mijn ervaring met het bestellen bij Infurn kenbaar maken. Tot nog toe ben ik nogal sceptisch over de daadwerkelijke levering van de door mij bestelde stoel, omdat ik al enige weken, ten minste vier, de volgende melding zie, wanneer ik details over de levering op de Infurn-website opvraag:
Huidige Verzend Status: Uw product heeft de haven in Londen bereikt en wordt nu door de douane verwerkt. Direct nadat het product in ons magazijn is aangekomen, verzenden wij deze naar u.
Dit terwijl een medewerker van de firma Infurn, via een telefonisch contact - gesprek in het Duits (voor mij als bewoner van de grensstreek gelukkig geen probleem) via internationaal nummer - aan mij meedeelde dat de stoel nog maximaal een week bij de douane zou blijven en vervolgens verscheept zou worden. Een gesprek dat overigens inmiddels twee weken geleden plaatsvond.
Nogmaals: wanneer de stoel uiteindelijk geleverd wordt, zal ik hier uiteraard van berichten, maar vooralsnog heb ik mijn bedenkingen. Wanneer er geen levering plaatsvindt, hoop ik dat de firma zich aan deze, hier eerder gedane uitspraak houdt:
Wij leveren 4000 producten per maand bij onze klanten af. En natuurlijk gaat er bij ons ook wel eens wat mis; denk aan een verkeerde levering, door transport beschadigde producten of vertraging bij het douane-proces [sic]. Al onze gedupeerde klanten worden netjes gecompenseert [sic] of krijgen bij annulering direct hun geld terug.