LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mc Afee virusbeveiliging klant onvriendelijk

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Henri42

Re: Mc Afee virusbeveiliging klant onvriendelijk

Ongelezen bericht door Henri42 »

tiptoo schreef:
crazyme schreef:
Ik kon het niet laten..... :mrgreen:
:lol: ik ook niet :mrgreen:
Zo komen jullie aan voldoende lijntjes, koop via seniorweb de Kaspersky internet securite 2011 met alle upgrades en updates voor Euro 38,00, dan zit je veilig op je internet te werken zonder spam overlast via de gratis versie van ::::: :shock:

tiptoo

Ongelezen bericht door tiptoo »

Henri42 schreef: koop via seniorweb de Kaspersky internet securite 2011 met alle upgrades en updates voor Euro 38,00, dan zit je veilig op je internet te werken zonder spam overlast via de gratis versie van ::::: :shock:
geen behoefte aan zit veilig op internet en kosten....00 euries :lol:

Henri42

Ongelezen bericht door Henri42 »

tiptoo schreef:
Henri42 schreef: koop via seniorweb de Kaspersky internet securite 2011 met alle upgrades en updates voor Euro 38,00, dan zit je veilig op je internet te werken zonder spam overlast via de gratis versie van ::::: :shock:

Tiptoo is bezig zijn inzendingen te vermeerderen, wat hij/zij wil komt vaak met de wensen van anderen niet overeen :mrgreen:

tennis

Ongelezen bericht door tennis »

tiptoo schreef:
Ook ik gebruik al jaren een gratis versie, zonder problemen.
Voor particulier gebruik is dit voldoende!

Gesloten