Zo komen jullie aan voldoende lijntjes, koop via seniorweb de Kaspersky internet securite 2011 met alle upgrades en updates voor Euro 38,00, dan zit je veilig op je internet te werken zonder spam overlast via de gratis versie van :::::tiptoo schreef:crazyme schreef:
Ik kon het niet laten.....ik ook niet
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Mc Afee virusbeveiliging klant onvriendelijk
Re: Mc Afee virusbeveiliging klant onvriendelijk
geen behoefte aan zit veilig op internet en kosten....00 euriesHenri42 schreef: koop via seniorweb de Kaspersky internet securite 2011 met alle upgrades en updates voor Euro 38,00, dan zit je veilig op je internet te werken zonder spam overlast via de gratis versie van :::::
tiptoo schreef:geen behoefte aan zit veilig op internet en kosten....00 euriesHenri42 schreef: koop via seniorweb de Kaspersky internet securite 2011 met alle upgrades en updates voor Euro 38,00, dan zit je veilig op je internet te werken zonder spam overlast via de gratis versie van :::::
Tiptoo is bezig zijn inzendingen te vermeerderen, wat hij/zij wil komt vaak met de wensen van anderen niet overeen
Ook ik gebruik al jaren een gratis versie, zonder problemen.tiptoo schreef:geen behoefte aan zit veilig op internet en kosten....00 euriesHenri42 schreef: koop via seniorweb de Kaspersky internet securite 2011 met alle upgrades en updates voor Euro 38,00, dan zit je veilig op je internet te werken zonder spam overlast via de gratis versie van :::::
Voor particulier gebruik is dit voldoende!