LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] bidyes.com

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Rwin

Re: bidyes.com

Ongelezen bericht door Rwin »

Hallo,

Het fenomeen (ja ook mij komt het meteen al bekend voor) van de spontane tegen bieders heb ik ook meerdere malen ondervonden, ik ben dit dan ook na een tijdje gaan uittesten. Op een Ipad werd al uren geboden door de zelfde "personen" dus kan me niet voorstellen dat die continu gefocust naar hun scherm zaten te kijken, maar toen ik hem ook op de "bidrobot" zette hield meteen al 1 iemand op. Na 4 a 5 bidjes zette ik hem weer uit net nadat ik overboden was, en plotseling had de persoon die er net mee op was gehouden hem weer aanstaan, hij bood alweer voor de 4 seconden.

Ook heb ik meerdere malen geprobeerd een SD kaart te winnen voor mijn camera, maar ook hier had ik alsmaar pech?! Elke keer ging het kaartje er voor een paar cent eruit, maar als ik dan ging bieden zat elke keer 1 persoon me dwars. Die er dan soms wel 30 bidjes tegenaan gooide om het dan uiteindelijk van mij te winnen (deze bidjes hebben al bijna de zelfde waarde als dat het kaartje zelf). Ik had voor deze biedingen overigens niet betaald, maar gekregen via coupon code's en mailtjes. Het gaat hier in totaal om ongeveer 150 biedingen.

Wel heb ik een rookie veiling gewonnen, maar dit product heb ik na 6 weken nog niet mogen ontvangen. Als ik erachteraan mail word het afgeschoven op "problemen met de leverancier" e.d., hier een paar mailtjes op een rij:

Beste *****,

Wij zijn bezig om de bestelling rond te krijgen bij onze leverancier. Ze hebben te weinig producten gestuurd dan dat we besteld hadden. We krijgen zo snel mogelijk de resterende producten binnen volgens de leverancier. Maar had ook al gehoord dat er vervangende product was gevonden en ergens anders besteld. Hoe lang dit gaat duren heb ik nog niet vernomen ik denk dat dat wel in de eerste week van januari bekend moet zijn. Denk dat het volgende week dus ergens verstuurd zal worden.

Mocht je nog niks krijgen binnen 2 weken mail nog een keer en dan gaan we voor je kijken.

Vriendelijke groet,
[Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]

Oftewel; na twee weken maar weer gemaild...

Beste *****,

Je product zat er helaas niet bij, ik nu gehoord dat de mini muis een moeilijk verhaal is. Mij is beloofd dat dit deze week opgelost wordt dus ga er vanuit dat je product volgende week wel onderweg moet zijn.

Vriendelijke groet,

Hierna kreeg ik deze mail:

Beste *****,

Ja ik vind het ook jammer en vervelend. Ik heb even gekeken en je product is al besteld ik maar is nog niet verzonden ik ga er even over bellen maar denk dat het wel binnen twee weken binnen moet hebben.

Vriendelijke groet,

Kortom een levertijd van 2 maanden, als ik het product überhaupt nog ontvang.

Ook heb ik een Polaroid Pogo gewonnen, met een winkelwaarde van 35 euro. (Ook dit product laat nog op zich wachten) Als je nagaat dat dit het resultaat in van 150 biedingen (ca. 200 euro) kan ik het iedereen afraden om aan centveilingen mee te doen, en zeker met die van Bidyes!

FerryG

Ongelezen bericht door FerryG »

Rwin schreef:... Als je nagaat dat dit het resultaat in van 150 biedingen (ca. 200 euro) kan ik het iedereen afraden om aan centveilingen mee te doen, en zeker met die van Bidyes!
Niet alleen Bidyes; ze werken allemaal op dezelfde manier. Alleen heb je bij de ene een reële kans om te winnen en bij de andere niet. En bij de ene leveren ze wel en bij de andere niet (denk ik). Maar als ze allemaal eerlijk zouden zijn, zou je Bidyes net zo hard moeten afraden als al die andere.

Spiderman jr

Ongelezen bericht door Spiderman jr »

Het moest maar eens gebeuren: ik heb de Grote Test gedaan by Bidyes.com.
Dit is wat ik gedaan heb:

Ik heb de mogelijkheid om een oneindig aantal emailadressen aan te maken, en ik heb daarmee 50 accounts bij Bidyes.com aangemaakt, waardoor ik in totaal 250 gratis bidyes kreeg. Op deze manier kon ik zonder kosten te maken deze test uitvoeren.

Lees en huiver:
In het begin bood ik tegen enkele echte tegenbieders op, maar al gauw kwam de eerste "bieder met lange adem". Deze heeft (naar ruwe schatting) 100x geboden. Zogauw hij afhaakte, kwam daar een andere "bieder met lange adem". Ook deze heeft plm 100x geboden. De derde deed hetzelfde en de vierde "kocht" uiteindelijk een digitaal fotoframe voor €11,19.

Is er misschien iemand die nu nog gelooft dat Bidyes.com eerlijk werkt?

Wanneer komt er eens een inval van de politie bij dat bedrijf en nemen ze de computers in beslag om te checken dat het waar is wat ik zeg???

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Off-topic berichten zijn verwijderd door de moderator

Gesloten