LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Duckstad

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
KATRIEN

Re: Duckstad

Ongelezen bericht door KATRIEN »

Hoi Dagobert,
Was gisteren jarig, heb geen aandeeltjes gekregen, wil alleen nog maar gewoon geld hebben, ik trap er niet meer in.
Ik hoop dat het allemaal goed gaat komen vanavond. In ieder geval stopzetting van betalingen voor de mensen die al maandelijks gigantische bedragen moeten neerleggen bij DEXIA. En Dhr. Croos: Drinken helpt!!!!

Groetjes Katrien.

KATRIEN

Re: Duckstad

Ongelezen bericht door KATRIEN »

En eeuh,

Soms lief??? Valt me weer tegen van je hoor Dagobert.
:(

Groetjes Katrien

Oom Dagobert

Re: Duckstad

Ongelezen bericht door Oom Dagobert »

lieve katrien
ik heb een idee hoe we ineens van al onze geldzorgen af kunnen komen.
We nodigen alle duckstadbewoners uit om mee te doen hier.
Als we de trosredactie beloven dat we het meest over aandelen zullen commnuniceren mag dat vast wel....
En als we dan genoeg tekst hebben gaan we naar een uitgever en overtreffen we haary Potter.
De Clou (uitkomst dexia) houden we geheim....
En de opbrengst delen wij met zn 2tjes.
Ik dacht aan een verhouding ik laten we zeggen 90% en jij 10%
Is wel genoeg dacht ik, jij bent toch niet zo veel gewend en je bent al blij als je weer een nieuwe strik kunt kopen....
Ja ????

Oom Dagobert

Re: Duckstad

Ongelezen bericht door Oom Dagobert »

ps
Katrien, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
x x x
en uh, heb jij sons aandelen bij "Keinihen".
Gaat ook niet zo goed daar he....hihi.
wil best wel wat meer drinken als dat helpt, , Croos betaal wel.

KATRIEN

Re: Duckstad

Ongelezen bericht door KATRIEN »

Lieve, lieve Dagobert,

Ja hoor!! ik doe het voor 10% ( ik weet toch niet wat dat is). Kan ik daar een roze strik voor kopen?? een nieuwe??
Nou dan is het goed, dan gaan we saampjes naar Oma Duck voor een heerlijke appeltaart. Ok??
Ik lust wel keinihen hoor! drink wel met je mee, als Croos betaald natuurlijk!!

Katrien

Ingrid

Re: Duckstad

Ongelezen bericht door Ingrid »

Katrien bedoelt heerlijk helder Heineken.

Ingrid.

Oom Dagobert

Re: Duckstad

Ongelezen bericht door Oom Dagobert »

hmm
lekker, appeltaart
eet de laatste tijd alleen nog maar biskwietjes.
Maar de lucht klaart op.
Door al ons gemail (serieus of met een knipoog) is de legioleasediscussie dank zij de Tros alom bekend geworden.
Ik zie het weer helemaal zitten, Dexia boehhhhhhhhhhhhh
Al ons gemail hier en naar de 2de kamer gaat ons geld opleveren....
Hihi, laat ik een extra pakhuis bouwen, goed voor de Ned. Economie.
en uh Ingrid, we zoeken nog een "oma duck", niks voor jou?
moet je wel appeltaart kunnen bakken he,
wordt het toch nog gezellig.
moet nu weer snel mn pakhuis bewaken, alle zware jongens zijn nog niet opgepakt, er loopt nog een hele grote vrij rond...
en een x voor katrien, en niet te veel in je spiegeltje kijken he, we zijn er nog niet.....werk genoeg....doeiii

KATRIEN

Re: Duckstad

Ongelezen bericht door KATRIEN »

OOH? Komt er nu ook een Oma Duck bij?
Mag wel hoor! Kan ik af en toe nog met Donald en Guus op stap!
Maar euh, hoe is het nu met die boeven daar?? AL iets gehoord? Ik moet nog een wwekje wachten en dan komen ze ook bij mij.... :( Zal ook eens de banken opdracht geven dat ze geen geld zomaar van de rekening af kunnen halen.
Onze 5 jaar vooruitbetaalde rente is binnenkort afgelopen en dan? Wij zijn dan op vakantie en tja.... ik zie het wel, zal ook wel een advocaat zoeken die zich hier in wil mengen. Het debat viel me eigenlijk een beetje tegen wat dit betreft, ik had gedacht dat Zalm wel een uitstel van betaling zou doen voor de gedupeerden, maar hij vond de bank ook gedupeerd(???) ( Ik neem toch aan dat die wel uitzoeken wat ze zich aanschaffen en dat zij wel weten hoe zo''n constructie in elkaar zit??) Maar goed, moeten nu dus echt een oplossing voor onszelf zoeken, en hoe en hoe??
I don't know. Voor velen is die raad van wijzen te laat, en betalen zij toch nog onder druk van Dexia. ( ..... )
MAAR IEDEREEN "ALS JE BETAALD, ALTIJD ONDER BEHOUD VAN JE EIGEN RECHTEN"zet dat er altijd bij, anders ben je je geld kwijt.....

GROETJES KATRIEN




Groetjes KATRIEN

Oom Dagobert

Re: Duckstad

Ongelezen bericht door Oom Dagobert »

wat een narigheid allemaal Katrientje.....
maar je red het wel, als ik het zo lees ben je een echte strijdster.
Gistermiddag tijdens een wandelingetje in het park sprak ik Willy wortel nog. Hij vertelde me dat hij met een tijdmachine bezig is........(5 jaar terug, haha, teken ik mooi niet.....). hoop wel dat dat ding werkt............
groetjes Oom dagobert.

KATRIEN

Re: Duckstad

Ongelezen bericht door KATRIEN »

Hoi Dagobert,

Toevallig, ja het leven zit vol toevalligheden tegenwoordig he? Ik heb gisteren in het bos Knabbel en Babbel gesproken.
Ze wouden wel een retourtje Amsterdam en daar bij Dexia de contracten opeten/ of lekker kapot knagen zodat ze ons niets meer zouden kunnen maken. Dus als Willy het niet red met zijn teletijdmachine, dan schakelen we Knabbel en Babbel in ok? Het enige wat ze van me vroegen was dat ze ook een rondvaart over het IJ wouden en een keertje over de
wallen wouden gaan..... Nou, dat mogen ze van mij hoor! Dat retourtje is goedkoper dan de restschuld.....

KATRIEN

oom dagobert

Re: Duckstad

Ongelezen bericht door oom dagobert »

als jij ze begeleid op de rondvaart neem ik ze mee naa r dat andere,hihi, is trouwens ook niet geschikt voor dames
jou....
we laten ze toch alleen kijken he....
Als eekhoorns net ze aktief zijn als konijnen wordt het wel wat duur...
gr, OOm dagobert.

Oom Dagobert

Re: Duckstad

Ongelezen bericht door Oom Dagobert »

L. Katrien,
Vertelde Donald over jou idee met Knabbel en Babbel.
Hij wilde ze wel loslaten op de 5de, hij moest nl. een gasleiding op de 4de omleggen.....wilde wel wat aftappen...
Leek me niet zo'n goed idee, alhoewel, als alle mensen vooraf gewaarschuwd worden...
Lezen we in het Duckstadsnieuwsblad;
"ALLE COMPUTERBESTANDEN BETREFFENDE DE LEGIOLEASEBELEGGERS VAN DEKSIA VERNIETIGD DOOR GASEXPLOSIE. DIREKTEUR BLUNEEL VRAAGT OF ALLE GEDUPEERDEN ZICH WILLEN MELDEN. ALS BELONING ZAL HIJ BIJ DE AFHANDELING VAN DE RESTSCHULD ZEER COULANT ZIJN. WAT DAT PRECIES INHOUDT WIL HIJ NOG NIET KWIJT, EERST MELDEN"
Haha, zeker een belg.
Mischien toch niet zo'n gek idee Donald daar te laten klussen....Gaan we samen op afstand kijken als onze contracten in snippers door de lucht vliegen............
gr. Oom Dagobert

KATRIEN

Re: Duckstad

Ongelezen bericht door KATRIEN »

:oops:

Anita
Berichten: 39
Lid geworden op: 03 jul 2003 20:06

Re: Duckstad

Ongelezen bericht door Anita »

Hoi Dagobert,

Ik begin ons wel een beetje te missen hoor! Of heb je met de boeven een schikking gedaan en ga je alsnog op vakantie?? Naar de Filisteinen wel te verstaan, komen wij elkaar wel tegen. Daar ga ik binnenkort ook naar toe :wink:

Groetjes Katrien

oom Dagobert

Re: Duckstad

Ongelezen bericht door oom Dagobert »

ha lief Katrientje,

Oom dagobert heeft een beetje zorgen, er moet elke maand zoveel geld uit zijn pakhuis, vrachtwagens vol.
Ik dacht dat ik na 5 jaar geld bij de bank had verdiend...........
Nu blijk dat ik een levenslang aflossingsvrije grote lening heb afgesloten
die heb ik dus aan mn reet hangen............
En de maandtermijn na 5 jaar is meer dan ik verdien, dus ik sta alke morgen te huilen als er weer een vrachtwagen naar Deksia vertrek....
Snif, snif...
Waar moet dat naar toe????
Zullen we samen naar een eiland in de stille zuidzee gaan katrientje?
en alles vergeten....
' k heb op zolder nog een kaart gevonden waar een schat begraven ligt... alleen is er stuk van af gescheurd....
Heeft vast dir. B. gedaan, mischien komen we hem daar tegen....
Moet er niet aan denken, vecht liever met een zware jongen dan met
een witboordcrimineel......
kusjes van Oom dagobert.

oom Dagobert

Re: Duckstad

Ongelezen bericht door oom Dagobert »

hey Katrien,....

waar ben je, toch niet echt naar de Filistijnen
vertrokken????

blijf alsjeblief in Duckstad....

' t kom allemaal goed, en als Deksia echt lastig wordt, nou dan heeft oom Dagobert nog wel een dubbeltje voor je.
Maar we winnen het van ze hoor, zeker weten, de restschuld kunnen
kunnen ze vergeten.

gr. je Oom dagobert.

KATRIEN

Re: Duckstad

Ongelezen bericht door KATRIEN »

Hoi Dagobertje,

Ik ben even aan het broeden, dat doe je niet zomaar. Een goed uitgebroed ei......En tijdens het broeden heb ik nog tijd om goed na te denken over een mooi plannetje :P

Liefs Katrien.

bo39
Berichten: 197
Lid geworden op: 03 jul 2003 16:14

Re: Duckstad

Ongelezen bericht door bo39 »

dit wordt echt eenAfbeelding

oom Dagobert

Re: Duckstad

Ongelezen bericht door oom Dagobert »

hoi, ik wet niet hoe het bij jullie is maar bij ons in duckstad heb je ook soapseries, ik kijk altijd naar "onderweg naar gisteren".
met goede en slechte mensen.

uiteindelijk worden de slechte na heel lang gestraft, dus als je gelijk heb winnen we het van deksia.

gr. Oom dagobert

Oom Dagobert
Berichten: 1701
Lid geworden op: 07 jul 2003 16:29

Re: Duckstad

Ongelezen bericht door Oom Dagobert »

goeie morgen Katrien, goed geslapen ?

Willy wortel schrijf rare dingen in zijn nieuwe topic over jou.........
maar het heeft me wel even aan het denken gezet.....
dat ei, waar jij het over had.....
van wie is dat ?????
toch niet van Guus Geluk hoop ik....
die vieze opschepper....
hoop niet dat je er bij hem ingetrapt ben....
Hij was namelijk 5 jaar geleden in dienst bij Spaalselekt,
heeft mij een contract laten tekenen, kon ik alleen maar mee verdienen,
ik had zoveel overwaarde op mn geldpakhuis dat ik wel heeel stom was als ik daar niets mee deed.....
stom, stom, stom....
Nu werkt hij trouwens niet meer bij Spaalselekt als verkoper, is gepromoveerd........heeft zonder opleiding veel geld binnengebracht....
Voor mij mag je je ei in z'n mooir krulhaar gooien.........
HIhi....

Gesloten