LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Indoor Plopsaland Coevorden tegenvaller

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
elisess
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 okt 2013 22:19

Re: Indoor Plopsaland Coevorden tegenvaller

Ongelezen bericht door elisess »

Mee eens dat het schreeuwend duur is...ook erg donker, weinig ramen en als ze er zijn zijn ze oevrdreven zonwerend...ja lekker in nde zomer maar in de winter of op mindere dagen wil ik meer licht en beter lampen of natuurlijk ligt. ik ben geen depressief mens maar ik werd echt depressief daar. En je verveelt je als volwassene. Ik vond er geen bal aan maar mijn kinderen vonden het wel leuk. het is allemaal het net niet...draaimolentje. met je kleedje de glijbaan af...het kan avifauna zijn en dat is goedkoper en zit nog een hele dierentuin aanvast. Misbruik maken van volwassenen die er niks te doen hebben en hun kind moeten begeleiden en dan wel de volle prijs betalen. laat ze 5 euro betalen dan.....er mag wel iets groters neergezet worden voor dat bedrag. Door de hema actie gaan we maar ik kom niet weer. Ik was 60 euro kwijt voor 4 kids...waarvan er eentje onder de 85 was waar ik niet op attent gemaakt ben toen ik de kaarten bij hema kocht...sterke nog men wist amper waar het over ging en wat ze aan moesten slaan...nou lekker zeg hema. Dus aan 1 kaartje heb ik niks...kan hem in proberen te ruilen bij de kassa maar ze zullen wel moeilijk doen dat dit de code van een actie is en niet zomaar in te ruilen is. dacht ik klaar te zijn met 4 kids...en een tank benzine van 70 euro minimaal en parkeergeld voor een stukje in de middle of nowehere...tsja 33 euro voor twee personen komt erbij. Met benzine en parkeren 200 euro. wat een drama voor wat je krijgt!!!
Drouwenerzand schijnt heel leuk te zijn!

navigator15
Berichten: 25
Lid geworden op: 13 sep 2013 00:19

Re: Indoor Plopsaland Coevorden tegenvaller

Ongelezen bericht door navigator15 »

Miss M schreef:Die lengte-eis is er vast niet voor niets. Het zal te maken hebben met de veiligheid van een attractie. Op het moment dat er iets met je kind gebeurt, zijn de rapen gaar en is het ook niet goed.
Oh, ja, dat klopt als een zwerende vinger, zodra er dan ook maar iets gebeurd dan begint men ook maar weer gelijk te zeuren om compensatie, verlies aan speelvreugde of nog meer van die leuke kreten.

Teunbosseman
Berichten: 4385
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Indoor Plopsaland Coevorden tegenvaller

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Kortom, is plopsaland duur.....ja, voor wat er geboden wordt wel. Zijn er mensen nu gewaarschuwd om nog ff na te denken als ze dit lezen......ja en dat was de originele opzet.

Ben er ook 1 keer geweest maar had goede kortingskaarten maar ind voor een volwassene is er niks aan. Zelfs de Bumba show was zooooooo amateuristisch dat kinderen van 3 zich begonnen te vervelen.

Ik zal in ieder geval daar niet meer naar toe gaan met deze prijzen. Dan liever naar de efteling oid

Gesloten