LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN "Helpdesk",

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
subaquaal

Re: KPN "Helpdesk",

Ongelezen bericht door subaquaal »

pukkie63 schreef:hmm nu lees ik echt complete onzin
Het is namelijk zo geregeld bij KPN als je belt dat je een storing hebt je ten alle tijden de belkosten die je hebt gemaakt vergoed krijgt
Een e-mail sturen die een storing bevat kan het e-mailcenter niets mee want dan krijg je inderdaad de melding dat je moet bellen
Het e-mailcenter heeft namelijk de mogelijkheid (nog) niet om telefonisch contact op te nemen met de klant.
Het is dus geen onwil maar er is gewoon geen mogelijkheid.
Mijn email bevatte zowel informatie over de storing, maar ook vooral dat ik iemand aan de lijn wilde hebben.
Prima dat ik de belkosten op de KPN kan verhalen........MAAR........als je een helpdesk helemaal niet kan bereiken, dan ga je toch andere wegen bewandelen.
En dat een emailcenter niet kan bellen gaat er bij mij niet in. Ze zitten niet op eiland met alleen een computerlijntje. Dan sturen ze toch een email naar de storingsdienst!!
Ik kan wel een uur of twee uur aan de lijn blijven, maar mijn tijd is ook kostbaar. Een uur wachten is "slechts" € 6,-, maar ik heb geen zin om mijn tijd aan deze onzin te verknoeien. Tenzij ik hetzelfde uurtarief als de monteur mag rekenen. Maar dat zal wel dichtgetimmerd zijn in de "kleine lettertjes".

Mijn klacht is heel simpel. Als je een helpdesk niet kan bereiken klopt er iets niet. En als op mijn email alleen het antwoord terug komt dat je weer datzelfde nummer moet bellen hebben ze het echt niet begrepen..
Als het leger ooit nog eens een goede verdediging nodig heeft moeten ze de KPN bellen, want die maken muren waar je niet doorheen komt. (tenminste................als ze de KPN kunnen bereiken :wink: )

Gesloten