Hoezo rode billetjes, van de rode kleurstof op de verpakking? Jouw fantasie slaat weer alles, zoals gewoonlijk.Verder moet U bij het Toilet papier ook crème kopen voor de rode billetjes
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] AH euroshopper in engels in een kleur.
-
Re: AH euroshopper in engels in een kleur.
stofzuigertje schreef:Euroshopper word erg veel door buitenlanders gekocht die nauwelijks Nederlands beheersen dus prima dat ze rekening houden met deze klanten!
Verder moet U bij het Toilet papier ook crème kopen voor de rode billetjes dus hoezo goedkoper?
Kletskoek! Buitenlanders kopen merkartikelen, dat zou jij als ex-Rus toch moeten weten? En waar haal jij de kennis vandaan, uit je andere zinloze bijdragen vertel je dat je nooit bij AH komt. Lidl en Aldi waren toch jouw winkels? Dus hoezo, kennis van zaken?
Praatjesmaker!
zojuist een pizza gemaakt, met geraspte kaas van euroshopper.
er staat gewoon 'gerapste kaas pittig' op de rood/witte verpakking, zonder engelse tekst.
er staat gewoon 'gerapste kaas pittig' op de rood/witte verpakking, zonder engelse tekst.
Van de site Distrifood.nl:
Woordvoerder Dagna Hoogkamer van Albert Heijn zegt in een reactie dat het gebruik van de Engelse taal juist nodig is. ‘We kopen deze producten Europees in met partijen in Zweden, Engeland, Portugal en Tsjechië. Door dat schaalvoordeel profiteren onze klanten van extra lage prijzen.’
Ik wil beginnen te reageren op de reactie van Distrifood. Het lijkt mij stug dat producten met engelse opdruk veel aftrek zullen vinden in o.a. Tsjechië en Portugal, landen waar toch nog zeer weinig engels gesproken wordt.
Daarnaast betreft mijn ergernis niet zozeer de rode kleur, artikelen zijn inderdaad beter herkenbaar, maar vooral de engelse taal. Schaamt AH zicht voor het nederlands, is het te veel moeite? Het ergens anders gaan winkelen is een stevige maatregel, maar als velen dat doen helpt het wellicht. En nogmaals, de maatschappij verengelst, maar moeten we dan juist niet alert zijn op deze dingen, inplaats van ze maar klakkeloos te accepteren?
Woordvoerder Dagna Hoogkamer van Albert Heijn zegt in een reactie dat het gebruik van de Engelse taal juist nodig is. ‘We kopen deze producten Europees in met partijen in Zweden, Engeland, Portugal en Tsjechië. Door dat schaalvoordeel profiteren onze klanten van extra lage prijzen.’
Ik wil beginnen te reageren op de reactie van Distrifood. Het lijkt mij stug dat producten met engelse opdruk veel aftrek zullen vinden in o.a. Tsjechië en Portugal, landen waar toch nog zeer weinig engels gesproken wordt.
Daarnaast betreft mijn ergernis niet zozeer de rode kleur, artikelen zijn inderdaad beter herkenbaar, maar vooral de engelse taal. Schaamt AH zicht voor het nederlands, is het te veel moeite? Het ergens anders gaan winkelen is een stevige maatregel, maar als velen dat doen helpt het wellicht. En nogmaals, de maatschappij verengelst, maar moeten we dan juist niet alert zijn op deze dingen, inplaats van ze maar klakkeloos te accepteren?
De quote uit Distrifood had ik al geplaatst....Het ergens anders gaan winkelen is een stevige maatregel, maar als velen dat doen helpt het wellicht.
En zolang AH nog steeds zijn marktaandeel vergroot, is er niets aan de hand.
ES is en blijft een C-merk, meeste geld wordt verdiend aan de AH huismerk-marges.
Niemand ligt er wakker van, topic sterft weer een mooie dood.....
vos3107 schreef:Van de site Distrifood.nl:
Ja vosje, ook de andere berichten lezen!
dhc schreef:Van de site Distrifood.nl:
Ik heb vandaag RUSK gekocht bij Albert Heijn.
(beschuit)
(beschuit)
Chocomelk
Re: AH euroshopper in engels in een kleur. - 27 nov 2010 19:07
(beschuit)
Dus je gaat weer vreemd?
(beschuit)
Dus je gaat weer vreemd?
plumber schreef:Chocomelk
(beschuit)
Dus je gaat weer vreemd?
-
Inhoud verandert ook dus de prijs ook logisch.
En TS engels is een wereldtaal zou iedereen moeten spreken wat velen ook doen meerder landen verkrijgbaar ect waarom leg ik het nog uit sommige zijn zo simpel echt niet te geloven.
idee begin je eigen winkel dan bepaal je alles zelf komen wij wel ff kijken om hier te kunnen gaan klagen....
En TS engels is een wereldtaal zou iedereen moeten spreken wat velen ook doen meerder landen verkrijgbaar ect waarom leg ik het nog uit sommige zijn zo simpel echt niet te geloven.
idee begin je eigen winkel dan bepaal je alles zelf komen wij wel ff kijken om hier te kunnen gaan klagen....
-
Het ziet er voor mij uit als een stopteken; Stop eet dit niet, goedkope troep.
Rood wit en zwart staat voor gevaar, waarschuwingsteken, toeval of niet?
Misschien de gebruiksaanwijzing ?Ik zie het probleem niet van de meerdere talen, de euroshopper wc papier ligt simpel tussen alle andere wc papier in
-
Die gebruiksaanwijzing van het wc-papier zal na anderhalf jaar toch wel een keer vertaald zijn?
satansdaily schreef:Het ziet er voor mij uit als een stopteken; Stop eet dit niet, goedkope troep.
Ach, het is Pasen, heb niks te doen en ga oude topics bumpen?
Zo erg is dat ES dus niet, de pesto is gisteren als beste uit de VARA-Kassa test gekomen...
Succes verder met eieren zoeken....
Zo, daar heb je lang over moeten nadenken! Veel succes met het schrijven van de rest van je conférence.satansdaily schreef:Het ziet er voor mij uit als een stopteken; Stop eet dit niet, goedkope troep.
Ooit was het goedkope WC papier zo hard en ruw dat ik de crème nodig had na afloop voor de rode billen...
Er zit wel eens wat goeds tussen, maar ik kom er zelden.
Wel is het lastig als ze alleen Engels gaan doen.
Het mag groot in die taal maar ook alle andere talen want je kunt je vergissen.
Ik ben als niet Nederlander wel eens vaker met fout product thuis gekomen.
En na 2 jaren, hoe is het nu, al ruim 3 jaren niet meer bij AH geweest.
Er zit wel eens wat goeds tussen, maar ik kom er zelden.
Wel is het lastig als ze alleen Engels gaan doen.
Het mag groot in die taal maar ook alle andere talen want je kunt je vergissen.
Ik ben als niet Nederlander wel eens vaker met fout product thuis gekomen.
En na 2 jaren, hoe is het nu, al ruim 3 jaren niet meer bij AH geweest.
Nou, ga dan eens kijken voor je wederom kolder uitkraamt.
Op elke ES verpakking staat ook in Nederlands wat er inzit,
enne Gozik, helaas niet in het Russisch....
Op elke ES verpakking staat ook in Nederlands wat er inzit,
enne Gozik, helaas niet in het Russisch....
-
De pot verwijt de ketel...dhc schreef:satansdaily schreef:Het ziet er voor mij uit als een stopteken; Stop eet dit niet, goedkope troep.
Ach, het is Pasen, heb niks te doen en ga oude topics bumpen?
Zo erg is dat ES dus niet, de pesto is gisteren als beste uit de VARA-Kassa test gekomen...
Succes verder met eieren zoeken....
Vooroordeel.Rood wit en zwart staat voor gevaar, waarschuwingsteken, toeval of niet?
Net zo als iemand anders aangaf kwam hun pesto het beste uit de test bij de laatste kassa aflevering en heel veel ES producten zijn erg goed.
Denk je dat ze bij een friet tent Calve gebruiken in mayonaise? ES mayonaise komt uit diezelfde fabriek als diegene die friet-tenten gebruiken voor hun emmers, is goedkoop en smaakt erg vertrouwd t.o.v. die raar smakende A-merken. Die grote potten mosterd van hun die geen zak kosten?
Of nog erger, suiker van "van Gilse" smaakt beter dan ES suiker in de koffie?
De keuze om 2 talen op de verpakking te zetten is om kosten te besparen bij een merk wat goedkoop moet zijn is een hele slimme keuze en is alleen maar een voordeel voor de consument. Nederlands staat altijd onder het grotere Engelse lettertype.
Volgens mij, en dit is uit ervaring, doen de meeste producten van euroshopper niet onder voor het gros van de verschillende merken. Er is vaak wel een beter merk, maar met veel producten is ES minstens net zo goed als de merken die je op TV voorbij ziet komen met dure reclames.
Ik ben nu als snack tijdens het posten zalm aan het eten. Oftewel extreem basis en luie sushi, gewoon rauwe zalm van de euroshopper in kleine plakjes met wasabi uit een toko. Kost ongeveer hetzelfde van wat iemand anders aan lays chips naar binnen aan het werken is maar is veel, veel lekkerder (voor mij in ieder geval).
Ja, een A-merk is misschien soms wel lekkerder dan euroshopper maar het grote prijsverschil geeft je veel meer keuzes voor dezelfde prijs. Ik zou niet naar de visboer gaan voor een snack en zou geen ES chips eten als ik zou mogen kiezen tussen die en lays, maar ik loop nu lekker goedkoop en lekker sushi te eten.
Sorry voor de lange post, maar ik ben gewoon een grote fan geworden van euroshopper. Hun slechte producten heb ik maar 1 keer gekocht en hebben mij weinig gekost omdat ze, uhm, erg goedkoop zijn.