LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] waarom moeten het toch altijd rashonden zijn?

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
Gast

Re: waarom moeten het toch altijd rashonden zijn?

Ongelezen bericht door Gast »

Blaft jullie buurvrouw dan ?

Gast

Nee man snaptte nou niks, leest dan ut verhaal eens, tjonge tjonge wa kunne mense toch stom doen.
Der is helemaal geen buurvrouw, hij heet alleen honde.

Gast

Oh je bedoelt ie richt ook vrouwen af, waf waf. Met een z'n pistool maakt ie politihonden. Zeg dat dan meteen. Dan hette ik het meteen gesnopen.

Maar wat doet ie dan met Waalse reuzen ? Kunnen die ook speurwerk doen net zoals toen dan ?

Ik griep het nu beter.

Martin Saus.

Gast

Nee man ge snapt terecht niks van, ik bedoel alleen dat mijne buurman policiehonde maakt, da zijn honde die allemaal allen maar blaffe en blaffe, en allemaal heel zenuwachtig springe.
En zo,ne hond wille wij ook, maar de trainer v.d. cursus zee dat we eerst maar naar de dierenars moete, want z'n achterkant is nie goed, nou en die sukkel zee dat ut een konijn is snapt tut nou? En onze hond heb wel papiere, maar die zaten in de doos waar tie in zat toen we naar huis gingen, en die zijn nou nie meer te leze.
Nou ut maakt ook allemaal niks meer uit want zonet heeft tie mee een van de honde van onze buurman gespeult en nou asemt tie niet meer.
Ik ga nou eerst naar die fokker belle vor garantie.

Gast

Zukzefen en vraagge naer Peter went die weet het Beter.

staff

Ongelezen bericht door staff »

Ja lekker vaag allemaal en goed en normaal nederlands spreken is ok al moeilijk. Jij vind 250 euro uitgeven aan een hond veel. Dat is nog niets. Had het wel gedaan en je was waarschijnlijk beter uitgeweest! Onze hond kostte toen wij hem kochten 1500 gulden. Nu hebben we een teefje besteld en daar moeten wij nu 750 euro voor betalen. Daar kan ik mij dus echt niet druk ommaken. Mensen willen vaak voor de laagste prijs vooraan zitten en zie wat er van komt.....

Gast

Ik heb vandaag een rashond gekocht voor 32.000,00 euro en lopen dat ie kan. Het is een kannengieter.

Sjoon.

Gast

Mijn dierenarts heeft 2 honden een blauw Bull Terraziër en een Walkmanmalthezer dit zijn hele lieve honden, hebben maar 1 nadeel:

Ze zijn vals.

D.I. Erenarts.

pw

Ongelezen bericht door pw »

Even tussendoor 250 euro veel ????
Ik vind dit nog best goedkoop, bij een echte goede fokker kunnen de prijzen oplopen naar zo'n 1400 euro en meer, afhankelijk van het "rashond" die je wil .

Maar er zijn inderdaad zoals Gast heeft gezegt genoeg leuke honden en ook puppies in het buitenland, ik zou zeggen bekijk eens zo'n site die die hondjes redden, ze doen echt prachtig werk en halen niet zo maar "iedere" hond hier naar toe !

Maar ja zo heeft iedereen zijn voorkeur, zolang er maar niet bij de "broodfokker" wordt gekocht zijn we al een stuk verder, helaas gebeurd dit nog :cry:

Gast

geachte heer/mevrouw

Waarom maakt een omroeporganisatie Zoals de TROS die eerlijk en oprecht zegt te zijn een programma over hondenvoederfabriekant Iams/Eukanuba terwijl zei al sinds eind maart geen zaken meer doen met dat onderzoekscentrum en gebruiken jullie filmbeelden van 3 drie jaar oud en doen jullie het vookomen dat zoiets nog steeds gebeurd?
Ook klopt het niet dat jullie in hetprogramma Iams/Eukanuba geen eerlijke kans geven op een weerwoord.
Wat mij ook nog verbaasd is dat het 9 negen maanden geduurd heeft voordat jullie dit item uitzenden.

Erik

gastjes

Ongelezen bericht door gastjes »

Jammer, niet begrepen! Undercover was 9 maanden daar, beelden pas onlangs vrijgegeven. Inmiddels zijn er nieuwe beelden van Peta gemaakt bij Iams Oostenrijk. Iams was welkom in studio, maar wilde niet...

Gast

Ik vond het Vlaamse reus verhaal echt heel grappig, maar de reacties zijn helemaal hilarisch!!!

Maar even serieus mijn hond heeft ook al zo'n probleem... dus jullie dierenarts denkt hij 'konijn' heeft? Jeetje is dat ernstig? Ik herken mijn hond namelijk wel in jullie verhaal... Nou maar hopen dat het heupdysplasie is dan...

stiek

Ongelezen bericht door stiek »

op zich wel leuk dat je deze discussie weer naar boven haalt. In die zin, stiekem gaat het her en der toch al over fokkers..prijzen...rassen.......
en dan komt het leed enz ook tersprake. 8)
Afkeuring van mensen die onbewust een hond bij de verkeerde handelaar kopen.
maar zelf wel een dure rashond en maar zielig doen over die zielige hondjes in het asiel.
allemaal erg dubbelzinnig :shock:

Gast

ik ga deze topic niet eens verder lezen als iemand zegt dat zij en haar vriend een deense dog wilde kopen

ER BESTAAN GEEN DEENSE DOGGEN, JE NOEMT ZE GREAT DANE, OF DUITSE DOG!!!!!

tot dusver de interesse van de mens in de hond die ze aan willen schaffen :roll:

Gast

zie 22 sept 2003

Gast

op 27 aug. praat men over ''ff snel een hond kopen'' :evil:

stiek

Ongelezen bericht door stiek »

maar....zullen we dan verder gaan over...NU.............?

Gast

hoezo over nu?
de topic van garry glitter gaat ook over prijzen e.d.
de topic van hester gaat over het leed dat de honden aan wordt gedaan door broodfokkers.
waarom nou deze weer omhoog halen, mensen reageren zo op verschillende topics. het is een rommeltje en onoverzichtelijk.

Gast

de deense dog, ja, een prachtig voorbeeld van mensen die iets zien en het meteen willen. er bestaat inderdaad geen deense dog. :lol:
en dat even een hondje kopen en er dan vanuit gaan dat er niet mee geknuffeld kan worden omdat hij een paar centimeter hoger is geworden??? :lol: :lol: :lol: getuigt van heel veel inzicht!
daarnaast is een grotere hond vaak rustiger en knuffelachtiger dan een kleine Jack Russel.
als er iets een actief beestje is dat is het een Jack wel.
volgens mij is dit onderwerp een hele grote grap. ik kom er niet veel serieuze berichten tegen.
[/b]

Gast

:shock: is humor dan geen manier om serieuze zaken bespreekbaarder te maken?

Lees het deense dog stukje nog eens goed door, dan kom je erachter dat deze mensen sowieso niet zoveel dierenkennis hebben... wel humor... :D

Gesloten