Tis weer bijzonder, ja dat is het zeker, "bijzonder", ik was naar het postkantoor gegaan, met de andere persoon om de handtekeningen te laten controleren,
maar dat hoefde dus niet om dat de ander bekend is bij de ING.
Moest in witte envelope doen en opsturen, ik vroeg om een envelope maar die hadden ze daar niet, moest naar ander gedeelte van postkantoor/boekwinkel om envelope te kopen, maar die gaan alleen per 25 stuks en aan gezien ik thuis wel 50 van die dingen heb liggen vond ik het niet nodig om alsnog zo'n pakje te kopen.
Thuis gekomen, dus direct op de brievenbus gedaan (staat hier om de hoek) omdat ik 15 km van de bewoonde wereld woont had ik even geen zin om weer (op de fiets) heen en weer te rijden en dat is trouwens niet nodig, staat op het formulier, gewoon opsturen.
Ik krijg hier nou van een paar goedwillende personen die reactie's die ik ook van een niet begrijpende ING dame krijg, waar aan ik vraag hoe het komt dat het formulier al 2 x zoek geraakt is, mijn schuld soms ??
Ik doe alles volgens de regels, dat kwijt raken is niet mijn fout,
weet je wat, ik breng bij de volgende zoek raking het formulier zelf wel naar Leeuwarden, ja vanuit Noord Brabant op de fiets.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |