LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wie is er al overgestapt naar digitenne??

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Annemarie

Re: Wie is er al overgestapt naar digitenne??

Ongelezen bericht door Annemarie »

Beste Sockolsky,

UPC Digital is opzich een vrij goed produkt, alleen de tekortkoming van het UPC kabelnet wat betreft het coaxiale deel geeft problemen.
UPC is niet voor niets bezig om de stroomkoppelfilters te vervangen hopende dat de bandbreedte wat het retourpad betreft minder storingsgevoelig en stabieler wordt.
Of dit de oplossing voor dat probleem wordt is nog afwachten.
Zelf denk ik het niet, wat het wel is volgens mij, mag UPC zelf uitzoeken, trouwens het was toch de bedoeling dat UPC volledig Digitaal ging worden in de toekomst, krijg je het zelfde als Digitenne.

Gast

Re: Wie is er al overgestapt naar digitenne??

Ongelezen bericht door Gast »

UPC digital gehad, maar van wege onverklaarbaar wegvallen van het signaal bij pay per view maar opgezegd. Van upc kreeg ik toch geen verklaring waarom het niet lukte en ook geen geld terug. Ik vind UPC digital wel vervelend.

ricardo

Re: Wie is er al overgestapt naar digitenne??

Ongelezen bericht door ricardo »

Bij digitenne moet je wel voor elke TV een kastje plus een apart abonnenent nemen, je mag de aansluiting niet met meerdere TV's delen.... Bovendien, als je ook internet via de kabel van UPC hebt zul je hiervoor ook een andere optie moeten kiezen...
Hoewel er weinig dingen slechter zijn dan UPC zou ik er niet teveel van uit gaan dat je perse beter van wordt....

Annemarie

Re: Wie is er al overgestapt naar digitenne??

Ongelezen bericht door Annemarie »

In de nabije toekomst wil UPC overgaan naar Digitaal TV m.a.w. als UPC overgaat naar Digitaal TV (interactive tv), zelfde beperkingen als Digitenne.

David

Re: Wie is er al overgestapt naar digitenne??

Ongelezen bericht door David »

Laten we vooral niet uit het oog verliezen dat hoe goed UPC Digital dan misschien lijkt (die spelletjes zijn overigens echt nep en die "interactieve" sites ook) je zit wel aan dat vervelend UPC vast. En wie wil dat nou?

David

Re: Wie is er al overgestapt naar digitenne??

Ongelezen bericht door David »

Bovendien als ik Eurosport wil kijken en Discovery Channel kijken bij UPC Digital kan dat ook niet en moet ik ook twee abonnementen nemen.

Mart

Re: Wie is er al overgestapt naar digitenne??

Ongelezen bericht door Mart »

De enige optie, die dan nog overblijft is de schotel.Ik zat in eerste
instantie ook te denken aan Digitenne.
Feit is wel, dat je toch weer afhankelijk bent van de nukken van de aanbieder.Dat is nu juist wat we zat zijn met z'n allen.
Zelf je zenderaanbod in de hand hebben, dat is het ultieme kijk/luistergenot.
Een heel pakket voor de schotel is ook niet zo duur meer en je hebt een digitale ontvangst.
Zelf woon ik in Almere en daar is men al massaal aan de schotel omdat de meeste Almeerders kotsen op UPC.

Annemarie

Re: Wie is er al overgestapt naar digitenne??

Ongelezen bericht door Annemarie »

Dus hebben de kabelboeren met elkaar rond de tafel gezeten om dat probleem eens goed met elkaar te bespreken, hoe houden we die mensen toch weg bij de schotel?
En wat daar uit is gekomen zullen we binnenkort merken.

David.

Re: Wie is er al overgestapt naar digitenne??

Ongelezen bericht door David. »

Ik denk dat Digitenne wel een succes moet worden in de huidige of in een nieuwe vorm. Straks zijn er pocket tv's en kan je overal tv kijken. In de bus, tram, park waar dan ook. Onderweg naar het werk tv kijken, op het werk tv kijken...
20 populaire tv zenders, radio in cd kwaliteit zonder gestoor en gewissel van frequenties.
Dit wordt een succes, net als mobiele telefonie inmiddels al is.
Straks ga je niet meer thuis zitten om tv te kijken, thuis bij je UPC aansluiting met zijn mogelijkheden. Dan kijk je waar je wilt.

tinus

Re: Wie is er al overgestapt naar digitenne??

Ongelezen bericht door tinus »

Straks is alles anders geen sockolsky en geen upc meer, en de treinen rijden op tijd ,wat een leven ,wat een luxe .
Straks is alles weer als vanouds: geen forums meer, ns,kpn ,tpg ,oerdegelijke nederlandse bedrijven.
Eindelijk verlost van die corrupte usa ratten .
- ************ -

Gast

Re: Wie is er al overgestapt naar digitenne??

Ongelezen bericht door Gast »

Sodemieter toch op met je ************************** upc

nOoit zAl iK jE VeRgEtEn

Re: Wie is er al overgestapt naar digitenne??

Ongelezen bericht door nOoit zAl iK jE VeRgEtEn »

Van de AEX-fondsen met een notering in de VS, staat er na het slot van Wall Street 1 op winst in vergelijking met hun slotkoers op de AEX, 0 onveranderd en 14 op verlies. Omgerekend boekt de AEX op Wall Street een verlies van 2,93 punten (-0,94%).

De fondsen op een rij, met achter hun naam de koers op Wall Street (omgerekend in euro's) en het verschil tussen de koers in New York en de slotkoers in Amsterdam (in percentage):

ABN Amro 16,36 (-1,15); Aegon 11,06 (-1,69); Ahold 6,873 (-1,58); Akzo Nobel 26,28 (-1,05); ASML 11,53 (-2,78); Buhrmann 6,249 (-1,57); Elsevier 9,879 (+0,51); Gucci 86,45 (-0,17); ING 17,62 (-1,07); Kon. Olie 37,98 (-0,84); KPN 6,065 (-1,30); Philips 18,18 (-2,26); TPG 16,95 (-0,29); Unilever 49,04 (-0,51); Van der Moolen 10,81 (-0,18)

Doris

Re: Wie is er al overgestapt naar digitenne??

Ongelezen bericht door Doris »

Het is wel een beetje stil de laatste tijd, nouja.
Digitenne is helaas nog niet in Rotterdam.
Maar de prijzen worden wel verlaagd per 1 Februari (voor de sceptische mensen). Een plus punt heb ik nog niet gehoord, je kan zo je digitenne boeltje meenemen naar een andere plek in het bereik gebied. Probeer dat maar eens met satteliet.

Erik

Gast

Re: Wie is er al overgestapt naar digitenne??

Ongelezen bericht door Gast »

Wij nemen onze Digitenne altijd mee naar het bos en kijken dat we dan doen.

Gast

Re: Wie is er al overgestapt naar digitenne??

Ongelezen bericht door Gast »

Ja, in het bos tv kijken is inderdaad heel leuk!
Als je Digitenne kan krijgen, dan moet je het zeker nemen. Het is nu nog hartstikke goedkoop ook!
Drie toestellen voor € 14.95 per maand in totaal, met zenders waar je bij UPC al met al rond de 40 Euro moet neertellen!

Gesloten