LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kosten priverekening abn amro bank

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
dutchman53

Re: kosten priverekening abn amro bank

Ongelezen bericht door dutchman53 »

tot nu toe geen respons op mijn email die ik 2 weken geleden naar hun gestuurd heb ,dat is pas service toch!!!!!!!!!!!

comeyer

Ongelezen bericht door comeyer »

Lijkt nergens na wat oa de Abn-Amro doet, ze worden al overeind gehouden door belastingcenten. Ik hoop toch echt dat de financiele sector word genationaliseerd!

dutchman53

Ongelezen bericht door dutchman53 »

dan moeten wel snel handelen.

ymsm

Ongelezen bericht door ymsm »

Ik bleek zonder dat ik het in de gaten had al maanden te betalen voor 2 extra ABN AMRO passen die ongevraagd door ABN aangemaakt waren, maar niet in mijn bezit waren (2 x 0.63 per maand). Per toevel viel mijn oog erop bij het bestuderen van de afschriften. Op mijn verzoek zijn de passen nu uit het systeem gehaald en de betaling stopgezet. Ik ben nieuwsgierig of er meer mensen zijn die dit hebben meegemaakt. Graag reakties!

CB

Ongelezen bericht door CB »

Ik bleek zonder dat ik het in de gaten had al maanden te betalen voor 2 extra ABN AMRO passen die ongevraagd door ABN aangemaakt waren, maar niet in mijn bezit waren (2 x 0.63 per maand). Per toevel viel mijn oog erop bij het bestuderen van de afschriften. Op mijn verzoek zijn de passen nu uit het systeem gehaald en de betaling stopgezet.
ene wat je aan kosten betaald hebt, dat je toch wel terug gekregen?

Gesloten