Pagina 2 van 2

Re: ABNAMRO gaat schandalig om met vaste klanten

Geplaatst: 18 jan 2011 21:17
door riddert
MarkII schreef:
Goed, we hebben het dan alleen over de VERVANGENDE BANKPAS.


Klopt , de basispas kost nog duurder bij de ING. Namelijk €3.45.- per kwartaal.

Citaat:
TARIEF BASISPAKKET OKT T/M DEC
ING Bank N.V. productrekening €3.45.-

Niks gratis dus maar €13.60.- per jaar, per pas. Blijf benieuwd welke bank deze passen gratis geeft.
Hoezo ING, er werd gesproken over Rabobank, waar de vervangende pas gratis zou zijn.

Re: ABNAMRO gaat schandalig om met vaste klanten

Geplaatst: 18 jan 2011 21:21
door trebelski
Omdat de naam achterwege bleef/blijft ging men gokken en ik wilde dat ontzenuwen dat het de ING bank was die gratis passen gaf.De vervangende pas kost €10.95.-
evdbeek99 schreef....Ik gok de ING, maar neem van mij aan alle banken zijn hetzelfde het is 1 pot nat.

Re: ABNAMRO gaat schandalig om met vaste klanten

Geplaatst: 18 jan 2011 23:27
door tennis
riddert schreef:
MarkII schreef:
Goed, we hebben het dan alleen over de VERVANGENDE BANKPAS.


Klopt , de basispas kost nog duurder bij de ING. Namelijk €3.45.- per kwartaal.

Citaat:
TARIEF BASISPAKKET OKT T/M DEC
ING Bank N.V. productrekening €3.45.-

Niks gratis dus maar €13.60.- per jaar, per pas. Blijf benieuwd welke bank deze passen gratis geeft.
Hoezo ING, er werd gesproken over Rabobank, waar de vervangende pas gratis zou zijn.


Neen wij hebben het over de ABN !

Re: ABNAMRO gaat schandalig om met vaste klanten

Geplaatst: 18 jan 2011 23:52
door MarkII
Ho ho, geen ruzie hoor.

De abn moest je betalen a 7,50 euro per pas. (vervanging bij diefstal, stuk of kwijt).

Na mijn scheiding ging ik naar de Rabobank. Net als de ABN in het dorp.

Daar koste de pas niets. Hij is gratis.

Moet ik wel zeggen dat dit volgens mij is sinds dat de Rabobank wat problemen had met de pas. Want iets dergelijks las ik op het Internet. Net als vele heb ik een B.B.
En daar zou iets mis gaan tussen de pas en mijn B.B.

De ABN passen overleden als ze naar mijn HTC keken. Maar dat was achteraf misschien logisch. De HTC zat in een mapje met magneet sluiting.
Maar zelfs nadat ik een nieuw mapje had, was de leesstrip van de ABN niet best.
Na een paar keer gebruiken was hij vaak al versleten of was slijtage zichtbaar.

Pfff.... Ik hoop dat ik duidelijk was. Maar ik kan het nergens terugvinden dat de pas bij de Rabo gratis is. Anders had ik een linkje geplaatst.

Re: ABNAMRO gaat schandalig om met vaste klanten

Geplaatst: 19 jan 2011 07:38
door tennis
Hier is de link, van jou gratis bankpas? :?:
Rabo WereldPas

U ontvangt de Rabo WereldPas gratis bij een Rabo DirectPakket, Rabo TotaalPakket, Rabo RiantPakket en Rabo BasisPakket.
Extra pas

Wilt u een extra Rabo WereldPas, bijvoorbeeld voor uw partner? Dan betaalt u hiervoor
€ 3,95 per kwartaal extra. Als u een Rabo TotaalPakket of Rabo RiantPakket heeft, ontvangt u partnerkorting op een extra WereldPas. U betaalt dan slechts € 1,95 per kwartaal extra.

Re: ABNAMRO gaat schandalig om met vaste klanten

Geplaatst: 19 jan 2011 07:49
door elmo43
ABN is aan te pakken als je maar de juiste advocaat inschakeld en andere bepaalde instanties zoals AFM. :wink:

Re: ABNAMRO gaat schandalig om met vaste klanten

Geplaatst: 19 jan 2011 08:01
door MarkII
Tennis?

Dat is toch niet een vervangende pas?

Dat is een pas die je bij de rekening krijgt. En die gaan wel eens stuk.
Mijn ervaring bij de ABN was niet echt optimaal wat de pas betreft. En wanneer je daar een nieuwe nodig hebt, kost je dat 7,50. Bij de Rabo dus niet. En dat kan ik niet vinden. Dat je betaald voor de eerste pas bij een bepaald pakket en gratis bij het goedkoopste snap ik. Maar waar staat nou dat wanneer hij de geest geeft, je gratis een nieuwe krijgt?

Re: ABNAMRO gaat schandalig om met vaste klanten

Geplaatst: 19 jan 2011 08:49
door tennis
In de alg. voorwaarden van de Rabo staat dit:
Hoofdstuk 7
Artikel 14

14 Wat moet u doen als de kaart het niet meer doet of ongeldig is
gemaakt?
Als de kaart het niet meer doet of ongeldig is gemaakt, moet u de kaart
bij ons inleveren. U krijgt dan een nieuwe kaart. En een nieuwe pincode
als wij dat nodig vinden. Wij mogen u hiervoor kosten in rekening
brengen.


Maar er zijn wel banken waar dit gratis is:

http://www.ing.nl/particulier/klantense ... an-uw-pas/

Re: ABNAMRO gaat schandalig om met vaste klanten

Geplaatst: 01 mar 2011 19:54
door deweid
Hele verhaal komt me bekend voor, arrogant, klantonvriendelijk gedrag.
ABN AMRO zet mij ongevraagd voor 13000 euro in het rood en als ik daar dan wat van zeg krijg ik een fax.>>> de relatie wordt beeindigd.
geen kans op weerwoord ed, nee hoor je wordt als een stuk oudvuil behandeld.
Geld verdwijnt van je rekening en als daar wat van zegt sturen ze 2 agenten.
En dan ga ik naar het politie buro om aangifte doen, wat denk je: wil ze de aangifte niet opnemen>klasse justitie?
Eigenlijk wil ik een vereniging oprichten voor geschoffeerd, slechtbehandelde enz (ex) ABN AMRO klanten. Doel belangen behartiging enz.
Wie doet er mee? info [email protected]

Re: ABNAMRO gaat schandalig om met vaste klanten

Geplaatst: 01 mar 2011 20:32
door firoec
Geen enkel nederlandse bank zal een gratis betaalpas aan hun rekeninghouders aanbieden.Je kan bij sommige banken voor een schappelijke prijs volgens hun een pas aanvragen,maar als je aan het einde van het jaar de totale kosten bekijk dat valt het zeer tegen.Dus gratis bestaat niet.

Re: ABNAMRO gaat schandalig om met vaste klanten

Geplaatst: 01 mar 2011 20:37
door firoec
deweid schreef:Hele verhaal komt me bekend voor, arrogant, klantonvriendelijk gedrag.allemaal het zelfde je hoef niet op respec voor de klant te verwachten van deze instellingen.
ABN AMRO zet mij ongevraagd voor 13000 euro in het rood en als ik daar dan wat van zeg krijg ik een fax.>>> de relatie wordt beeindigd.
geen kans op weerwoord ed, nee hoor je wordt als een stuk oudvuil behandeld.
Geld verdwijnt van je rekening en als daar wat van zegt sturen ze 2 agenten.
En dan ga ik naar het politie buro om aangifte doen, wat denk je: wil ze de aangifte niet opnemen>klasse justitie?
Eigenlijk wil ik een vereniging oprichten voor geschoffeerd, slechtbehandelde enz (ex) ABN AMRO klanten. Doel belangen behartiging enz.
Wie doet er mee? info [email protected]

Re: ABNAMRO gaat schandalig om met vaste klanten

Geplaatst: 22 mar 2011 16:43
door tine007
Sorry ook bij mij alle passen geblokeerd en doorverwezen naar Solveon . Nu ben ik al 3 maand bezig met klachten inleveren en steeds een negatief antwoord daarop , daar ik van mening ben dat de ABNAMRO in fout is , in het kort 2007 hypotheek afbetaald daar liep( loopt) nog een verzekering op het oude banknummer die hoort bij deze hypotheek . Nu 4 jaar later willen ze alles innen .
Ik heb notabene in 2007 een nieuwe hypotheek voor een nieuw huis afgesloten . Ik denk toch dat k geen verzekering moet betalen op een huis ? lening wat er niet meer is . Of zie ik dat verkeerd ?? wie o wie kan mij raad geven :idea: