LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] sara nog activiteten bij j e buren?

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Sara Etty

Re: sara nog activiteten bij j e buren?

Ongelezen bericht door Sara Etty »

Overmoed? Misschien getuigt het eerder van durf en standvastigheid. Al loopt ook een eegaleaser het gevaar dat dergelijke procedure voorzover die betrekking heeft op eega vernietiging op verzoek van wederpartij wordt aangehouden naturlijk. Kijk wanneer een advocaat vermoedt dat jij op verschillende gronden een goede kans maakt, en je wilt nu volledige duidelijkheid en niet over een heleboel jaren een klein beetje duidelijkheid, dan is dat zelf procederen niet zo gek lijkt me.
Laatst gewijzigd door Sara Etty op 15 jul 2003 15:01, 1 keer totaal gewijzigd.

Jim

Ongelezen bericht door Jim »

Geplaatst op 15 Jul 2003 13:59 door Sara Etty

--------------------------------------------------------------------------------

Jim,

Verhuizing? Wat is dit toch elke keer weer een onzinnige opmerking, weinig creatief ook overigens. Mijn buren doen dat wat zij het beste vinden en zijn bereid om indien nodig hun standpunten in rechte te verdedigen. Kennelijk is dat laatste iets waar mensen als Jim weinig van begrijpen. Die gaan meer voor veel geschreeuw en weinig wol. Als puntje bij paaltje komt in de hoek kruipen en anderen de schuld geven van hetgeen men zelf is aangegaan.

Sara Etty

Ja Jim? Wat is het nut van het gedeeltelijk kopieren en plaatsen van mijn reactie op jou? Staat er toch al?

Jim

Sara niets is vervelender dan verhuizen veel geschreeuw ja dat kun je nu wel beweren maar ik heb geen contracten bij LL wel bij Fortis, ING, Amro, Rabobank enz. dus ik spreek wel degelijk uit ervaring.

Waarom schrijf je dan steeds dat je gaat verhuizen. Ik snap het even niet :?:

Jim

Sara Etty

Ik zou schrijven dat ik ga verhuizen??? Weet je wat Jim, verwijs eens naar een bericht van mij waarin ik zoiets zou zeggen, want ook nu kom je niet verder dan onzin.

Jim

Ik weet niet hoe de zoekmachine werkt maar je hebt eens geschreven, als mijn buren de zaak tegen Dexia verliezen, dan kan ik beter gaan verhuizen.

En doe niet zo onaardig tegen me het is niet voor niets lekker weer. :oops:

Jim

Erik

Ongelezen bericht door Erik »

en je wilt nu volledige duidelijkheid en niet over een heleboel jaren een klein beetje duidelijkheid, dan is dat zelf procederen niet zo gek lijkt me.
Overmoed omdat de zaak waarschijnlijk aangehouden zal worden tot dat de collectieve zaak is geweest. Had je je de kosten en moeite dus kunnen besparen

Het verschaft geen duidelijkheid: Stel je wint inititeel, wat ga je doen nadat je dit gevierd hebt? Niets want dan gaat Dexia in beroep en heb je nog geen duidelijkheid
Over een heleboel jaren een klein beetje duidelijkheid?
Is dat jouw verwachting ten aanzien van de uitkomst in de Eegalease zaak of doel je op iets anders

Jim

Dat is precies wat ik bedoelde Erik.

Jim

Jim

Ik ga ook weg moet Sara helpen met de verhuizing.

Jim

Sara Etty

Jim, dat heb ik nooit geschreven en dat lijkt me ook vrij helder. Rare manier van communiceren hanteer jij. Realiteit en fantasie moet je goed scheiden, daar ben je kennelijk niet zo goed in. Vervelend voor je.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Wij Bier en Co komen je ook helpen Sara met de verhuizing.

Sara Etty

Erik,

Ik heb al een aantal keer aangegeven dat een eventuele positieve uitslag in de collectieve zaak nog niet per definitie een oplossing betekend in individuele gevallen. Lijkt me niet erg zinvol om die stellingen hier nog eens te herhalen nu jij ze zo kunt terugvinden met enig zoekwerk.

wat beroep in individuele gevallen aangaat. daar is het belang voor Dexia minder groot dan in de collectieve zaak. Misschien zal dexia in individuele gevallen ook wel eens door knokken tot aan de Hoge Raad, maar dat hangt geheel af van de omstandigheden van dat geval.

Sara Etty

Goh verhuizers, als jullie al die energie nou eens stoppen in het uitzoeken van jullie individuele situatie met betrekking tot Dexia ben je nuttiger bezig lijkt me. Maar dat is natuurlijk voor jullie, binnen jullie kennelijk beperkte mogelijkheden makkelijker dan zeuren en onzin verkondigen.

Anmereto

Ongelezen bericht door Anmereto »

Sara heeft volkomen gelijk.

Anmereto

Sara Etty

Tsja, als je geen zaak hebt, geen gronden op grond waarvan je juridisch in het gelijk gesteld zou kunnen worden, dan hou je veel tijd over voor onzin.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Sara, bij onrecht weet je me te vinden he. Voor verhuizingen trouwens niet, ik kan je Jansen & Jansen Verhuizingen aanbevelen. Zitten in Gouda, pico tent.

Frequin :D

Willibrord

Ongelezen bericht door Willibrord »

Heyyyy, dat was ik grrrrretverrrrdrie.

Sara Etty

Heel schattig van je, maar ik woon prima waar ik nu zit. En wat de buren betreft, die doen wat zij het beste vinden en staan daar achter. Ze nemen verantwoordelijkheid voor hun eigen keuzes en hun eigen leven. Hoe de zaken uiteindelijk zullen aflopen met betrekking tot het lease verhaal is voorlopig nog even afwachten, maar ze hebben hun zaken op orde, goed uitgezocht en bekeken en maatregelen getroffen om indien nodig de juiste stappen te nemen.

Maar ik ga nu even op mijn balkon zitten en van de zon genieten.

Jim

Pas maar op voor Dirk, voordat je het weet vaart hij weer naar je toe. :shock: :shock: :shock:

Jim

Erik

Ongelezen bericht door Erik »

Sara,

Dat heb je inderdaad gedaan en ik denk dat het een alles of niets verhaal wordt en de uitspraak van toepassing zal zijn op alle Eegaleasers en niet alleen de brave Eegaleasers die echt niets wisten wat dat is echt niet meer dan 2%.

We wachten het wel af, time will tell

Gesloten