Wat een energie en overtuiging straalt er uit de berichten. Van mensen die precies weten hoe het werkt en wat er gaande is. Helaas voor jullie zijn wij overtuigd door het tegendeel en niet door wat anderen vertellen.
Wij hebben onze eigen ervaringen en wensen jullie veel succes met jullie strijd tegen wat jullie noemen illigale praktijken en verkoop van rotzooi, bagger, enz.
Hai Ellen,
Hoe kan je overtuigt worden door een tegendeel ? En MLM is toch juist gebaseerd op het aannemen van 'wat anderen je vertellen'? Het beroemde mond-tot-mond argument, wat je zelf ookal eerder hebt aangevoerd ?
Ook heb ik nooit gezegd dat het zou gaan om 'illegale praktijken', ik heb alleen gezegd dat als iets legaal is dit nog niet hoeft te zeggen dat iets goed is.
Wederom geef je nog steeds geen argumenten, laat staan een steekhoudend betoog. Ik raad je aan om maar niet meer te reageren, aangezien alleen maar meer schade aanricht dan dat het je lukt jezelf en je producten te promoten.
Misschien is het handig even kontakt op te nemen met iemand hoger in de 'piramide' zodat je nog wat meer voorgekauwde nonsense kan ontvangen die je dan hier weer kan voorkauwen ? Dat moet je toch wel lukken ?
Kortom: Overtuig me maar. Misschien stap ik nog wel in. Zoals je weet is iedereen een potentiele klant.....(Dat moet ook wel, zie mijn vorige post met de berekening)
Mvg.
Info