| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Oxxio problemen met betaling 2007
-
Handen in 't haar
Re: Oxxio problemen met betaling 2007
Vandaag word ik onaangenaam verrast met een brief van een gerechtsdeurwaarderskantoor.
Ik krijg het vriendelijke doch dringende verzoek om binnen 8 dagen € 887,74 over te maken op verzoek van Oxxio.
Van deze brief word ik woest. Verdriet en ongeloof vechten om voorrang.
Ik ben al ruim 5 jaar geen klant meer van Oxxio!!!!! Ik heb dit destijds allemaal afgehandeld met Oxxio. 2 of 3 jaar geleden ook alles al eens besproken en uitgelegd aan Intrum Justitia. Dit heeft me destijds veel tijd en geld ( telefoonkosten) gekost. Blijkbaar beginnen we nu gewoon weer opnieuw. Ik weet niet eens of ik alle documenten hiervan nog heb..... Waar gaat het allemaal over.
Kan dit allemal gewoon maar??????????????? HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik krijg het vriendelijke doch dringende verzoek om binnen 8 dagen € 887,74 over te maken op verzoek van Oxxio.
Van deze brief word ik woest. Verdriet en ongeloof vechten om voorrang.
Ik ben al ruim 5 jaar geen klant meer van Oxxio!!!!! Ik heb dit destijds allemaal afgehandeld met Oxxio. 2 of 3 jaar geleden ook alles al eens besproken en uitgelegd aan Intrum Justitia. Dit heeft me destijds veel tijd en geld ( telefoonkosten) gekost. Blijkbaar beginnen we nu gewoon weer opnieuw. Ik weet niet eens of ik alle documenten hiervan nog heb..... Waar gaat het allemaal over.
Kan dit allemal gewoon maar??????????????? HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Handen in 't haar
Ik zie nu dat het gaat om feb-2005. Zijn die lui niet helemaal wijs? 
Maakt u zich geen zorgen. U hebt gelijk. In de eerste plaats zijn ze inderdaad niet wijs, maar oliedom. Ik stelde al eerder eens voor de nieuwe Suske en Wiske S en W en de Blatende Bussio te noemen. Bus is het ''baasje'' aldaar en heeft zich eenmaal hier op het forum gewaagd. Oliedom was dat!
OxxiO neemt u in het Ootje,
Het is en blijft er een kolerezootje.
Als u eerdere oxxio gerelateerde topics heeft bekeken, dan weet u dat a.s. maandag Jerommeke (Michael T). of Tante Sidonia (Fabienne) dmv deoxxiomedewerker zich hier meldt. Hun optreden is zeer daadkrachtig.
U moet dan aan dat emailadres uw gegevens melden en dan is het in een mum van tijd opgelost. U hebt de goede weg bewandeld, de enige juiste, door hier uw wanhoopskreet te plaatsen.
Ook ik was een slachtoffer gedurende 5 jaar met vele brieven, faxen, mails en telefoontjes tot ik hier postte en de ellende snel voorbij was.
Dus geniet van het weekend en wacht de Damage Control van Oxxio af op a.s. maandag.
Laat u nog even horen hoe het is afgelopen?
OxxiO neemt u in het Ootje,
Het is en blijft er een kolerezootje.
Als u eerdere oxxio gerelateerde topics heeft bekeken, dan weet u dat a.s. maandag Jerommeke (Michael T). of Tante Sidonia (Fabienne) dmv deoxxiomedewerker zich hier meldt. Hun optreden is zeer daadkrachtig.
U moet dan aan dat emailadres uw gegevens melden en dan is het in een mum van tijd opgelost. U hebt de goede weg bewandeld, de enige juiste, door hier uw wanhoopskreet te plaatsen.
Ook ik was een slachtoffer gedurende 5 jaar met vele brieven, faxen, mails en telefoontjes tot ik hier postte en de ellende snel voorbij was.
Dus geniet van het weekend en wacht de Damage Control van Oxxio af op a.s. maandag.
Laat u nog even horen hoe het is afgelopen?
-
Handen in 't haar
AGGB, bedankt voor je bericht. Ik wacht het even af al moet ik zeggen dat mijn weekend behoorlijk verknald is.
Wordt vervolgd.
Wordt vervolgd.
-
Bob Schurkjens
En als geluk hebt reageert De Algemeen Directeur van Oxxio Kees-Jan Bus hier zelfs om zoete broodjes met je te bakken. Hij legt je dan uit wat voor een fijn bedrijf Oxxio is. Gek is dat de man niet op aangetekende brieven reageert , maar wel op dit forum. Zie het relaas op:
http://www.gekopklanten.nl/gastcolumns/ ... rocuteerd/
http://www.gekopklanten.nl/gastcolumns/ ... rocuteerd/
-
deoxxiomedewerker
- Contacteer:
Beste Handen in ''t haar,
Naar aanleiding van uw forumbericht van 22 januari jl. wil ik u vriendelijk verzoeken uw klantnummer of uw postcode en huisnummer door te geven via [email protected]. Ik wil de zaak graag voor u uitzoeken. Bij voorbaat dank voor uw reactie.
Met vriendelijke groet,
Fabienne
De Oxxiomedewerker
Naar aanleiding van uw forumbericht van 22 januari jl. wil ik u vriendelijk verzoeken uw klantnummer of uw postcode en huisnummer door te geven via [email protected]. Ik wil de zaak graag voor u uitzoeken. Bij voorbaat dank voor uw reactie.
Met vriendelijke groet,
Fabienne
De Oxxiomedewerker
-
Handen in 't haar
Fabienne,
Ik heb je zojuist een mail gestuurd.
Ik heb je zojuist een mail gestuurd.
In dit geval zal je niet alleen tegen oxxio actie moeten gaan voeren, maar ook tegen dat stel afpersers bij IJ..
IJ is er namelijk heel goed in om geld gewoon niet over te maken naar hun clienten, en gewoon net zo lang te beweren dat je niet betaald heb tot je de laatste keer (inclusief ophogingen natuurlijk) bedreigd word met een deurwaarder, waarna opeens het geld boven water komt, wel te weinig natuurlijk, waardoor je de laatste knauw na nog ff krijgt.
IJ is er namelijk heel goed in om geld gewoon niet over te maken naar hun clienten, en gewoon net zo lang te beweren dat je niet betaald heb tot je de laatste keer (inclusief ophogingen natuurlijk) bedreigd word met een deurwaarder, waarna opeens het geld boven water komt, wel te weinig natuurlijk, waardoor je de laatste knauw na nog ff krijgt.
-
Handen in 't haar
De Oxxiomedewerker heeft mij uitstekend geholpen. Ik hoop dat ik er nu vanaf ben en dat ik over 3 jaar niet weer verrast wordt. Ik ga er maar vanuit dat dat niet gebeurt.
Fout.. DAAR moet je dus al nooit van uit gaanHanden in 't haar schreef:... Ik ga er maar vanuit dat dat niet gebeurt.
Goed bewaren die emails/brieven en weet ik het wat tot in ieder geval 2016 -.-
-
Bob Schurkjens
Droom maar lekker verder.Ik ga er maar vanuit dat dat niet gebeurt.