LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dynafix / Vodafone / Blackberry

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.

Dynafix is een perfect support bedrijf

Ja
1
20%
Nee
1
20%
Gewoon een stel prutsers
1
20%
Willen alleen maar omzet maken
0
Geen stemmen
Jammer dat Vodafone hier mee in zee gaat
2
40%

Totaal aantal stemmen: 5

Sasss

Re: Dynafix / Vodafone / Blackberry

Ongelezen bericht door Sasss »

haha nou
die mensen mogen best fatsoenlijk worden geholpen
al zeg ik het zelf. Tuurlijk verdedig jij Vodafone of Dynafix als jij daar voor werkt maar als je terug leest op internet hoe ze met die spullen omgaan van klanten vind ik het toch een beetje te ver gaan.
En sowieso als een werknemer van Vodafone zegt het is een bekend software probleem binnen de blackberry maak een back up en geef hem een harde reset mocht dit niet werken sturen we hem op...? En je hebt dit alles gedaan en uiteindelijk werkt het voor een maandje en weer lopen de knoppen vast

mich24

Ongelezen bericht door mich24 »

Sasss schreef:haha nou
al zeg ik het zelf. Tuurlijk verdedig jij Vodafone of Dynafix als jij daar voor werkt maar als je terug leest op internet hoe ze met die spullen omgaan van klanten vind ik het toch een beetje te ver gaan.
En sowieso als een werknemer van Vodafone zegt het is een bekend software probleem binnen de blackberry maak een back up en geef hem een harde reset mocht dit niet werken sturen we hem op...? En je hebt dit alles gedaan en uiteindelijk werkt het voor een maandje en weer lopen de knoppen vast
Ik werk niet voor de bovenstaande bedrijven. Wat heeft het er mee te maken dfat een bedrijf zo met zn spullen omgaat? is een beredenering van niks. Dan komt het er op neer dat het bij bovenstaand ook wel zo zou zijn. En ook medewerkers van winkels kunnen wel eens foutjes maken.

GodsSon

Ongelezen bericht door GodsSon »

Sasss schreef:haha nou
Dan is er dus meer aan de hand, dus val, stoot, water of drukschade, en die constatering is nu ook gedaan.

Sasss

Er is zogenaamd drukschade ja...
maar daavoor was er nog niks aan de hand he al 2 x in de winkel geweest met het probleem ;)

GodsSon

Sasss schreef:Er is zogenaamd drukschade ja...
maar daavoor was er nog niks aan de hand he al 2 x in de winkel geweest met het probleem ;)
Tussen niks aan de hand en niks constateren zit ook nog een verschil.

Maar dat kan ik je niet wijsmaken, ga ik dus ook niet proberen. Neem je verlies in dit geval, een dure les maar toch.

Sasss

Heeft niks met verlies te maken...
Maar in het geval dat mensen hun telefoon in t water laten vallen
vervolgens zonder dat ze de blackberry niet verzekerd hebben gewoon een nieuwe krijgen opgestuurd... En wanneer ze de nieuwe in handen krijgen en vervolgens super hard laten vallen en er een ster in t scherm zit en weer een nieuwe krijgen. Verbaasd het me enorm...dat er van deze bb een probleem wordt gemaakt terwijl je al zo lang klant bent bij Vodafone!
Laat staan als je al 2 x met de telefoon bij de winkel bent geweest...als de werknemer van Vodafone hem nu meteen de 1e keer netjes had opgestuurd meteen was dat ding gerepareerd en niks aan de hand geweest dus

mich24

Sasss schreef:Heeft niks met verlies te maken...
Maar in het geval dat mensen hun telefoon in t water laten vallen
vervolgens zonder dat ze de blackberry niet verzekerd hebben gewoon een nieuwe krijgen opgestuurd... En wanneer ze de nieuwe in handen krijgen en vervolgens super hard laten vallen en er een ster in t scherm zit en weer een nieuwe krijgen. Verbaasd het me enorm...dat er van deze bb een probleem wordt gemaakt terwijl je al zo lang klant bent bij Vodafone!
Laat staan als je al 2 x met de telefoon bij de winkel bent geweest...als de werknemer van Vodafone hem nu meteen de 1e keer netjes had opgestuurd meteen was dat ding gerepareerd en niks aan de hand geweest dus
Heeft helemaal niets te maken met het feit dat er met een BB een probleem wordt gemaakt. Dit zijn constateringen als een telefoon ter reparatie komt.
Als de medewerker hem de 1e keer opgestuurd had,wie zegt dan dat er toen geen val stoot of drukschade geconstateerd zou worden.
Slechte beredering in je laatste zin, dat er niets aan de hand geweest zou zijn.
Immers kan de schade aan het toestel ook gebeurd zijn nadat je de 1e keer bij Vodafone bent geweest.

Sasss

haha vind jij ja..
ik weet zelf wel wat er wel of niet met dat toestel is gebeurd
ben altijd netjes met mijn spullen.
En tuurlijk al stoot je ergens tegenaan en dat ding zit in je broek zal dat wel al te zien zijn. Maar ik bedoel ze moeten het er nu niet opeens op gaan gooien dat die knoppen het niet doen daardoor.
Ten eerste omdat de jongen in de winkel er vanaf wist.
En ten tweede omdat er werd verteld dat het een software fout is.
Dus van deze kant moet je ook begrijpen dat het nogal vreemd overkomt..

mich24

Sasss schreef:haha vind jij ja..
En tuurlijk al stoot je ergens tegenaan en dat ding zit in je broek zal dat wel al te zien zijn. Maar ik bedoel ze moeten het er nu niet opeens op gaan gooien dat die knoppen het niet doen daardoor.
Dat vind ik ja, dat is wel de waarheid zoals het zo vaak gaat in de winkel.

En wat betreft je nieuwe antwoord:

En daar ga je al fout. Ook al weet jij o zo zeker dat het niet kan.
Val Stoot of Druk schade is niet altijd zichtbaar. Dus of je nu altijd netjes enz bent, het is niet altijd te voorkomen. Wat betreft het feit dat men het er nu op gooit dat de knoppen het daardoor niet doen. Ja, dat kan. Je printplaat enz enz kan beschadigd zijn.en daarom kunnen ern functionaliteiten van een toestel uitvallen.
En wat ik al zei, een medewerker maakt ook wel eens fouten.

Ik vind het nogal kort door de bocht, net als de TS hier.
Je krijgt niet het juiste antwoord,en het is bingo..

GodsSon

Sasss schreef:haha vind jij ja..
Ik wil hier toch even op reageren, moet het eigenlijk niet doen, maar toch.

Stoten is niet te zien, althans, bij lange na niet altijd, een medewerker in een winkel kan dat al helemaal niet beoordelen. Schade is aan de binnenkant van een toestel.

Ik denk dat de medewerker een vermoeden heeft uitgesproken, het is vaak een softwarefout dus dat zou het in dit geval ook kunnen zijn. Die jongen in de winkel wist er vanaf, maar kan dus onmogelijk beoordelen wat er aan de hand is, ik hoop dat je dat ook kan begrijpen.

Het zal ongetwijfeld vaak een softwarefout zijn, maar dat maakt het nog geen 100% van de gevallen. Helaas ben je in dit geval een uitzondering

Sasss

En het gaat heus niet alleen maar over het antwoord van Dynafix of de medewerker van Vodafone. Maar van meerdere factoren gewoon slecht worden geholpen. Zeggen dat je wordt teruggebeld door een medewerker van de desbetreffende winkel.. dit gebeurd niet! Plus het feit dat ik gebeld zou worden als mijn telefoon terug is ook dit is nog steeds niet gebeurd..

mich24

Sasss schreef:En het gaat heus niet alleen maar over het antwoord van Dynafix of de medewerker van Vodafone. Maar van meerdere factoren gewoon slecht worden geholpen. Zeggen dat je wordt teruggebeld door een medewerker van de desbetreffende winkel.. dit gebeurd niet! Plus het feit dat ik gebeld zou worden als mijn telefoon terug is ook dit is nog steeds niet gebeurd..
Je blijft ook maar op je zeurstoel zitten he.
Nu haal je er weer van alles bij,net zo lang tot je je zin krijgt :roll:

Sasss

haha nee helemaal niet.
Ik vertel gewoon wat mijn probleem is met Vodafone
en dat ze mij gewoon fatsoenlijk moeten helpen en geen afspraken maken
als ze deze toch niet nakomen :)
That's it

mich24

GodsSon schreef: Stoten is niet te zien, althans, bij lange na niet altijd, een medewerker in een winkel kan dat al helemaal niet beoordelen. Schade is aan de binnenkant van een toestel.

Ik denk dat de medewerker een vermoeden heeft uitgesproken, het is vaak een softwarefout dus dat zou het in dit geval ook kunnen zijn. Die jongen in de winkel wist er vanaf, maar kan dus onmogelijk beoordelen wat er aan de hand is, ik hoop dat je dat ook kan begrijpen.

Het zal ongetwijfeld vaak een softwarefout zijn, maar dat maakt het nog geen 100% van de gevallen. Helaas ben je in dit geval een uitzondering
En zo zit het maar net..

mich24

Sasss schreef:haha nee helemaal niet.
That's it

Wat verwacht je dan?

GodsSon

mich24 schreef:
Sasss schreef:haha nee helemaal niet.
That's it
Wat verwacht je dan?
Zijn/Haar zin te krijgen :)
Mijn laatste post iig in reactie hierop, schiet vanaf nu toch niet meer op ben ik bang!

Sasss

Ik verwacht helemaal niet mijn zin te krijgen jullie blijven het ermaar op gooien dat ik zo'n zeur ben maar mijn blackberry werkt verder helemaal PRIMA hoor de e en a lopen vast ja zo af en toe maar dat hoef ik echt niet gemaakt te hebben voor € 374,00 terwijl een curve 8900 dat niet eens kost beetje onzin. Het enigste wat ik zeer op prijs zou stellen is dat als ze zeggen mij terug te bellen dat ze dat gewoon doen... En als ze bellen als mn toestel weer binnen is wat overigens nog steeds niet gebeurd is.

Gesloten