Pagina 2 van 2
Re: Skytours.. Wat een ontzettend slechte touroperator!
Geplaatst: 26 mei 2011 23:49
door Ronaldpoots
Ongeloofelijk wat ik gisteren met deze boeven heb meegemaakt! Ik boekte een reis via het internet met een annuleringsverzekering. De volgende dag even gebeld om mee te delen dat deze overbodig was omdat we toch over 4 dagen al zouden vetrekken. Toen werd mij doodleuk meegedeeld dat de geboekte reis, waar ik reeds een boekingsbevestiging had ontvangen alleen nog geboekt kan worden met een meerprijs van 1000,- euro. Omdat er nog maar 1 gewone vliegtuigstoel beschikbaar was. Voor de tweede moest er een upgrade naar comfortclas worden gedaan voor het voornoemde bedrag. Uiteraard hier niet mee accoord gegaan. Toen werden er echter belachelijke alternatieven aangeboden tegen gruwelijke prijzen. Ook werd ik (lees klant) onbeschoft behandeld door het personeel van deze boevenbende die alleen maar lage prijzen op hun site zetten maar u een ander product probeert te verkopen. Wat een ranzige touroperator is dit! Ik heb echt al zo vaak via internet geboekt, echter wanneer de reis niet meer beschikbaar was dan kon er ook nergens meer geboekt worden, maar bij deze schooiers wel. MENSEN PAS OP BOEK NIET BIJ SKYTOURS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Re: Skytours.. Wat een ontzettend slechte touroperator!
Geplaatst: 01 jun 2011 10:05
door sky international
Geachte heer Poots,
Jammer dat u desondanks de uitleg onzerzijds en die van Neckermann er voor kiest op deze manier te handelen. Uw boeking was geen definitieve boeking zoals aan u uitgelegd door ons en Neckermann maar een aanvraag, dit in verband het aanbod geen eigen aanbod was maar een reis die moest worden ondergebracht bij Neckermann.
Uw boekingsaanvraag was dus een boeking derden en wij vervullen daar slechts een reisburo functie in.
Net als op het reisburo om de hoek moeten wij eerst de beschikbaarheid checken en de prijs in verband met de boekingsklasse in het vliegtuig bij de desbetreffende reisorganisatie.
Vervolgens dient de boekingsaanvraag akkoord gegeven worden door de klant, en de betaling dient bij ons binnen te zijn voor wij de aanvraag akkoord geven bij de reisorganisatie.
De toeslag die u noemt is niet door ons verzonnen, maar is de verkoopprijs op dat moment, voor de beschikbare klasse bij Neckermann. Zowel wij als Neckermann hebben u hierover netjes telefonisch te woord gestaan en ook schriftelijk uitleg gegeven. Tevens heeft het team zijn uiterste best gedaan om u vrijblijvend alternatieven voor te leggen.
Met vriendelijke groet,
Skytours
Re: Skytours.. Wat een ontzettend slechte touroperator!
Geplaatst: 08 jun 2011 20:16
door Ronaldpoots
Net terug uit de Dominicaanse Republiek, gelukkig geboekt met een wel betrouwbare reisorganisatie, gelukkig bestaan ze nog! U schetst dat u alternatieven heeft voorgelegd, echter deze alternatieven staan in geen vergelijk met de door mij geboekte reis, Dominicaanse republiek of Curacao met een meerprijs van 1000,- euro p.p. of Turkije waar uwerzijds niet eens een bedrag cq. hotelnaam is genoemd.
Dat u schetst dat uw reisorganisatie contact met ondergetekende heeft opgenomen is wel heel erg treurig daar ondergetekende per toeval zelf contact met uw (des)organisatie heeft opgenomen en toen terloops werd meedegedeeld dat de geboekte reis niet vol was maar dat de prijs niet meer klopte. Er moest maar liefst 1000 euro worden bijbetaald, de oorspronkelijke reissom was 750,- euro pp. Staat natuurlijk in geen verhouding. Mensen boek niet bij deze ranzige (reis)organisatie maar bij een betrouwbare, gelukkig bestaan ze nog!!!!!!!!!!!!