Re: Pearl slechte service
Geplaatst: 06 jan 2013 22:48
Ik gok dat het niet ging om een 'lam pootje', maar om een gebroken veer (binnenkant flexscharnier) als ik het zo lees, als dit inderdaad zo is, kan ik me wel voorstellen dat ze u op een later tijdstip terug laten komen, boren kost nu eenmaal tijd, lassen ook.alfatrion schreef:Ik vind dat heel redelijk.paperdetective schreef:De Pearle opticien liet me weten dat ik op zaterdag niet geholpen kon worden met een onmiddellijke reparatie van een lam brilpootje (ze wist wel uit te leggen wat er moest gebeuren, vrij triviaal) en maar dinsdag moest terugkomen gedurende een tijdstip dat het minder druk was.
Dat is ook mijn ervaring. Als het iets kleins is waar niet al te veel kosten aan zitten dan doen ze het gratis.tenormin schreef:Groeneveld. En raad wat: helemaal gratis. Dag Pearl, Groeneveld heeft een nieuwe klant.