dat is toch geweldig van upc....tot die tijd kennen de mensen barsten met hun klachten goed gedaan upcrenegade66 schreef: dus er zal binnenkort wel een update komen.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] UPC router TWG-850-4U verliest internet.
Re: UPC router TWG-850-4U verliest internet.
Natuurlijk kunnen ze er wel wat aan doen, ze zijn er volledig verantwoordelijk voor, door hun worden niet werkende modems ingekocht.alleen vergeet iedereen dat UPC er in feite eigenlijk niets aan kan doen
Maar dat is typisch upc, ze zullen wel goedkoop geweest zijn, das het belangrijkste, dat ze vervolgens niet werken is niet belangrijk, klanten zijn domme wezens in de ogen van upc die moeten niet klagen, ze hebben toch een modem
Vermoedelijk Agro hoor jij daar ook bij, denk je nu echt dat UPC niet werkende modems installeert, dat zou niet clever denken zijn, bij elk niet werkende modum zou UPC op eigen kosten een monteur langs moeten sturen, lijkt me bedrijfseconomisch niet zo slim Agro, jammer van bovenstaand foutjeagro schreef:Natuurlijk kunnen ze er wel wat aan doen, ze zijn er volledig verantwoordelijk voor, door hun worden niet werkende modems ingekocht.alleen vergeet iedereen dat UPC er in feite eigenlijk niets aan kan doen
Maar dat is typisch upc, ze zullen wel goedkoop geweest zijn, das het belangrijkste, dat ze vervolgens niet werken is niet belangrijk, klanten zijn domme wezens in de ogen van upc die moeten niet klagen, ze hebben toch een modem.
ps: hoe vlug/snel in seconden uitgedrukt volgt de reactie van Tiptoe
denk je nu echt dat UPC niet werkende modems installeert,
Maar lezen is nooit je sterkste punt geweest dat is onderhand iedereen wel duidelijk, maar in het maken van nietszeggend en off topic makend gebral ben je een kei.
dat doet hunrie niet die is veel te veel in de wolken van upc en ziet daardoor de fouten van dit flutbedrijf nietagro schreef:Lees de klachten eens in dit topic henri, .
-
renegade66
beetje voorbarig agro, jij weet echt niet wat er speelt blijkt.dan kan je niet tot een andere conclusie komen dan ze wel niet werkende modems installeren, en bovendien er ook nog eens niets aan doen
UPC doet er alles aan, ten eerste eisen ze van de leverancier dat het zo snel mogelijk geregeld wordt op straffe van een dwangsom. als een leverancier daar niet snel genoeg op in gaat kan UPC daar verder ook niets aan doen, dit is de reden dat er diverse soorten modems geleverd worden. later blijkt dat er een softwarefout in die dingen zit. dat kan altijd gebeuren en daar wordt wel degelijk iets aan gedaan.
jullie lezen alleen het commentaar van mensen die altijd wel iets hebben en verderis het maar een heel klein percentage. dat is allemaal ingecalculeert net als bij ieder ander bedrijf. kortom UPC doet er alles aan om de boel goed te laten draaien, ik ken providers met grotere en meer problemen (ziggo,KPN, enz.enz.) maar die zeuren jullie niet af.
-
renegade66
en ja tiptoo, UPC maakt absoluut wel fouten...... 
renegade66 schreef:
jullie lezen alleen het commentaar van mensen die altijd wel iets hebben en verderis het maar een heel klein percentage. dat is allemaal ingecalculeert net als bij ieder ander bedrijf. kortom UPC doet er alles aan om de boel goed te laten draaien, f.
Onzinverhaal!renegade66 schreef:allemaal heel erg spijtig dat dat type modems problemen geeft. en ja UPC is er mee bezig, alleen vergeet iedereen dat UPC er in feite eigenlijk niets aan kan doen aangezien het modem van thomson is en die het probleem dus moet verhelpen. weliswaar in samenwerking met upc die de problemen kenbaar maakt. dus er zal binnenkort wel een update komen.
Natuurlijk kan UPC er iets aan doen. Als dit soort, of merk modem niet voldoet, dan moet ik een andere leverancier nemen, en niet de klant ermee opgezadeld laten.
-
renegade66
dus als er iets aan een bepaalde serie van een auto mankeert door een fabrieksfout da moet je maar een ander auto nemen? wat een onzin zeg!!!!!
Je had beter een vergelijking met een vliegtuig kunnen maken i.p.v. een auto!renegade66 schreef:dus als er iets aan een bepaalde serie van een auto mankeert door een fabrieksfout da moet je maar een ander auto nemen? wat een onzin zeg!!!!!
Als ik iets aanbied aan een klant, en ik moet dit zelf inkopen, en dit artikel voldoet niet aan de eisen, wat nodig is, neem ik een ander merk.
Niet de klant an het lijntje houden, misschien komt een fabriek update, daar heeft de klant er niets aan.
Dit moet zijn: Er komt een fabriek update!
Alles andere is klantonvriendelijk.
tennis schreef: Niet de klant an het lijntje houden, misschien komt een fabriek update, daar heeft de klant er niets aan.
Dit moet zijn: Er komt een fabriek update!
Alles andere is klantonvriendelijk.
precies tennis maar dat snapt RR 66 niet
@ RR heb je bericht gemeld.
-
renegade66
meldt het ook gelijk bij upc. misschien wordt ik dan ontslagen

jij mag voor je mening uitkomen maar een ander niet. vroeger veel je zin gehad zeker?
jij mag voor je mening uitkomen maar een ander niet. vroeger veel je zin gehad zeker?
Laatst gewijzigd door renegade66 op 06 dec 2010 23:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Kan je ook berichten on topic schrijven, of lukt jou dat niet?renegade66 schreef:meldt het ook gelijk bij upc, verraadster. misschien wordt ik dan ontslagen![]()
![]()
Niet schelden , maar een discussie aangaan!
het is wat meneer wil gewoon ze zin krijgen en ze gelijk halen en dat krijgt ie niet en upc op een dwang som sinds waneer is upc de rechter ik kom niet meer bij hier
Laatst gewijzigd door jolanda77 op 07 dec 2010 00:08, 1 keer totaal gewijzigd.
-
renegade66
ik ben constant on topic, ik weet het niet hoor, maar wordt constant afgekraakt en afgezeken door tiptoo, en jolanda en dat begint mij behoorlijk te vervelen. ik probeer iets uit te leggen, zodat mensen het misschien beter begrijpen. maar ik kan daar beter mee stoppen. ik werk tenslotte voor upc dus ik ben slecht en een leugenaar. en dat staat mij behoorlijk tegen. ik ben blij dat ik in deze tijd werk heb en ik doe daar mijn uiterste best voor, maar ga mij niet kleineren omdat ik toevallig uitgeleend wordt aan dit bedrijf. en hier laat ik het bij, trouwens ik heb niets verkeerd gezegd, ik heb tiptoo de boel laten aanvullen. dat zij dat anders doet dan ik, is haar probleem. zij kan alleen maar een melding maken een echt intelligent antwoord heeft ze niet.
upc leuker kunnen we het niet maken maar wel slechter
was slogo van de belasting dienst hahaha het is een bedrijf waar je om bijft janken 10 cent pm en dan weten ze het nog niet wat er aan de hand is vandaag telefoon gehad van de gemente met de melding dat als zij binnen 48 uur de kast hier in de staat niet hebben dicht gemaakt dat de gemeente het gaat doen en dat de gemeente de rekening naar dat bedrijf stuur en die kan wel een lekker hoog worden moeten ze het maar leren daar bij dat lompe bedrijf
was slogo van de belasting dienst hahaha het is een bedrijf waar je om bijft janken 10 cent pm en dan weten ze het nog niet wat er aan de hand is vandaag telefoon gehad van de gemente met de melding dat als zij binnen 48 uur de kast hier in de staat niet hebben dicht gemaakt dat de gemeente het gaat doen en dat de gemeente de rekening naar dat bedrijf stuur en die kan wel een lekker hoog worden moeten ze het maar leren daar bij dat lompe bedrijf
Laatst gewijzigd door jolanda77 op 06 dec 2010 23:41, 1 keer totaal gewijzigd.
-
renegade66
ik weet niet waar je dit vandaan haalt, ik heb dat in ieder geval niet gezegd!!! slimpie......het is wat meneer wil gewoon ze zin krijgen en ze gelijk halen op strafen van een dwang som en upc de rechter laar me niet huilen ik kom niet meer bij
renegade66
Re: UPC router TWG-850-4U verliest internet. - 06 dec 2010 19:33
Citaat:
dan kan je niet tot een andere conclusie komen dan ze wel niet werkende modems installeren, en bovendien er ook nog eens niets aan doen
beetje voorbarig agro, jij weet echt niet wat er speelt blijkt.
UPC doet er alles aan, ten eerste eisen ze van de leverancier dat het zo snel mogelijk geregeld wordt op straffe van een dwangsom. als een leverancier daar niet snel genoeg op in gaat kan UPC daar verder ook niets aan doen, dit is de reden dat er diverse soorten modems geleverd worden. later blijkt dat er een softwarefout in die dingen zit. dat kan altijd gebeuren en daar wordt wel degelijk iets aan gedaan.
dat zijn jou worden nu jij weer
Re: UPC router TWG-850-4U verliest internet. - 06 dec 2010 19:33
Citaat:
dan kan je niet tot een andere conclusie komen dan ze wel niet werkende modems installeren, en bovendien er ook nog eens niets aan doen
beetje voorbarig agro, jij weet echt niet wat er speelt blijkt.
dat zijn jou worden nu jij weer