LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Is T-Mobil betrouwbaar?..........

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: Is T-Mobil betrouwbaar?..........

Ongelezen bericht door tennis »

Hypatia_01 schreef:Tennis,

Ja, ik kan via My-T-Online goed inloggen. MY-T Online heeft mijn inloggegevens wel goed geopend en de inloggegevens is wel goed, maar bij controle via factuurcontrole (niet beltegoed!) heeft mijn datzelfde inloggegevens NIET geaccepteerd. Toegang voor de persoonlijke faktuurgegevens was geweigerd. Waarom weet ik het niet!
Sorry, nog even duidelijk.
Wij spreken toch over een prepaid kaart, of niet?

Hypatia_01
Berichten: 36
Lid geworden op: 09 dec 2008 12:13

Re: Is T-Mobil betrouwbaar?..........

Ongelezen bericht door Hypatia_01 »

Tennis,

Het maakt niets uit; altijd via de website T-mobile de beltegoed opwaarderen, als de beltegoed leeg is.

Af en toe via de benzinepomp een prepaid opwaarderen en contactjes betalen (zelden).

Meer niet.

Yme
Berichten: 304
Lid geworden op: 19 jan 2007 21:21

Re: Is T-Mobil betrouwbaar?..........

Ongelezen bericht door Yme »

Het maakt wel degelijk uit. Met prepaid heb je geen facturen dus kun je logischerwijs ook geen facturen bekijken op my t-mobile. Facturen heb je alleen bij een abonnement. Omdat je het over facturen hebt vraagt tennis zich af of je nou een prepaid of een abonnement hebt.

Hypatia_01
Berichten: 36
Lid geworden op: 09 dec 2008 12:13

Re: Is T-Mobil betrouwbaar?..........

Ongelezen bericht door Hypatia_01 »

@Yme,

Ik dank u hartelijk, dat ik het tip van u gekregen heb.

En ik ga nu forum voor telefonie"Is T-Mobil betrouwbaar?" afsluiten.

Hypatia_01
Berichten: 36
Lid geworden op: 09 dec 2008 12:13

Re: Is T-Mobil betrouwbaar?..........

Ongelezen bericht door Hypatia_01 »

Na zes weken heb ik niets meer van het klantenservice T-Mobile vernomen over de reclameaanbieding bij de opwaardering. Volgens het afspraak zou T-Mobiele € 10,- als een premie gratis extra beltegoed aanbieden,als ik de beltegoed opgewaardeerd heb, maar ik heb het nog niet gekregen.

Ik oordeel als een rechter, dat het firma T-Mobile inderdaad het oplichterij wordt. De zaak T-Mobile moet worden afgesloten en uit de kamer van Koophandel treden! Zit AFM slapen?

GodsSon
Berichten: 203
Lid geworden op: 21 feb 2010 18:59

Re: Is T-Mobil betrouwbaar?..........

Ongelezen bericht door GodsSon »

Hypatia_01 schreef:Na zes weken heb ik niets meer van het klantenservice T-Mobile vernomen over de reclameaanbieding bij de opwaardering. Volgens het afspraak zou T-Mobiele € 10,- als een premie gratis extra beltegoed aanbieden,als ik de beltegoed opgewaardeerd heb, maar ik heb het nog niet gekregen.

Ik oordeel als een rechter, dat het firma T-Mobile inderdaad het oplichterij wordt. De zaak T-Mobile moet worden afgesloten en uit de kamer van Koophandel treden! Zit AFM slapen?
Lees uw bericht nog eens... als een rechter op deze manier een oordeel velt gaat het niet goed in Nederland.

Hypatia_01
Berichten: 36
Lid geworden op: 09 dec 2008 12:13

Re: Is T-Mobil betrouwbaar?..........

Ongelezen bericht door Hypatia_01 »

@Godson

Inderdaad.....het gaat niet goed in Nederland. Leert het goed met de fatsoenlijke - en eerlijke handel! Begint eerst je leven of iedereen goed verbeteren zoals in de Bijbel of in het maatschappelijke opvoeding staat!

Ulbe
Berichten: 1409
Lid geworden op: 11 jun 2005 19:18

Re: Is T-Mobil betrouwbaar?..........

Ongelezen bericht door Ulbe »

Zelf ervaring mee gehad,

Slechte verbinding en nog slechtere helpdesk,

Ik kon niet eens in huis bellen!, helpdesk gaf telefoon de schuld,
Andere provider, en ik kan weer in huis bellen!, :lol:

Niet aan beginnen dus, :(

Vriendelijke groeten,

Ulbe.

T-Mobile Webcare
Berichten: 251
Lid geworden op: 14 jan 2008 12:10

Re: Is T-Mobil betrouwbaar?..........

Ongelezen bericht door T-Mobile Webcare »

Beste Hypatia_01,

Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via [email protected], zodat ik kan bekijken hoe ik je verder kan helpen?

Graag de volgende gegevens in je e-mail vermelden: je naam, adres en 06-nummer. Zou je een link naar jouw bericht willen meesturen, zodat ik je bericht terug kan vinden? In het onderwerp graag 't.a.v. Richard' vermelden.

Met vriendelijke groet,

Richard
T-Mobile Webcare

Hypatia_01
Berichten: 36
Lid geworden op: 09 dec 2008 12:13

Re: Is T-Mobil betrouwbaar?..........

Ongelezen bericht door Hypatia_01 »

(Zie onder heb ik van T-Webcare goed ontvangen en graag u deze tekst serieus commentaren? :)) (opgezet door hypatia_01)

Beste Hypatia_01

Bedankt voor het reageren op mijn oproep via het forum van Tros Radar.
Ik heb het nagekeken voor u en de € 10 euro gratis beltegoed heeft u gekregen op 25/11/2010 om 14:02.
De reden dat u dit niet terug kon vinden op dat moment is omdat er een vetraging was met het tonen van de € 30.78.

Echter vind ik het wel vervelend dat de communicatie tussen T-Mobile Klantenservice en u niet vlekkeloos is verlopen.
Vanwege de vervelende ervaring heb ik u PrePaid met nogmaals € 10 euro opgewaardeerd.
Op u PrePaid kaart staat nu €10.62

Ik vertrouw erop je hiermee naar uiterste tevredenheid te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Richard
T-Mobile Webcare

HTCHenk007
Berichten: 277
Lid geworden op: 20 jul 2010 14:15

Re: Is T-Mobil betrouwbaar?..........

Ongelezen bericht door HTCHenk007 »

Hypatia_01 schreef:Na zes weken heb ik niets meer van het klantenservice T-Mobile vernomen over de reclameaanbieding bij de opwaardering. Volgens het afspraak zou T-Mobiele € 10,- als een premie gratis extra beltegoed aanbieden,als ik de beltegoed opgewaardeerd heb, maar ik heb het nog niet gekregen.

Ik oordeel als een rechter, dat het firma T-Mobile inderdaad het oplichterij wordt. De zaak T-Mobile moet worden afgesloten en uit de kamer van Koophandel treden! Zit AFM slapen?
Dan kunnen we beter stoppen met de telecom in Nederland zie ook KPN zie ook Vodafone etc. etc.

Hypatia_01
Berichten: 36
Lid geworden op: 09 dec 2008 12:13

Re: Is T-Mobil betrouwbaar?..........

Ongelezen bericht door Hypatia_01 »

@HTCHenk007

Nou, nou, wij in nederland kunnen niet zonder telecombedrijven leven.

Probeert de bedrijven verder beter opbouwen met behulp van een nieuwe management; voortdurend uitzoeken aan elkaar helpen en vanaf uit de grond van het bedrijf uit te bouwen! :D

HTCHenk007
Berichten: 277
Lid geworden op: 20 jul 2010 14:15

Re: Is T-Mobil betrouwbaar?..........

Ongelezen bericht door HTCHenk007 »

Dan zouden de consumenten toch echt wakker moeten gaan worden in Nederland.
Het komt niet zomaar goed.

Gr. Henk

Hypatia_01
Berichten: 36
Lid geworden op: 09 dec 2008 12:13

Re: Is T-Mobil betrouwbaar?..........

Ongelezen bericht door Hypatia_01 »

@HTCHenk007

Ja, ik ben geheel het met je eens. Jij hebt groot gelijk, maar helaas gaat het niet zo eenvoudig. Eerst moet de Nederlandse mentaliteit veranderen! Maar hoe maakt dat? Weest maar voorlopig tevreden met de Nederlandse maatschappij. Niemand is volmaakt, wie wel? Ikzelf niet tot een perfecte telecom opbouwen kan! 8)

Vr. gr. hypatia_01

wiseger
Berichten: 509
Lid geworden op: 10 nov 2010 16:29

Re: Is T-Mobil betrouwbaar?..........

Ongelezen bericht door wiseger »

Het probleem ligt niet bij de maatschappij maar bij de politiek. Deze is zou haar verantwoordelijkheid moeten nemen en wetten maken om de praktijken van T-mobile te stoppen. Ik denk dat deze hele onzin inmiddels lang genoeg geduurd heeft.

T-mobile is zelf verantwoordelijk voor de deal met Apple waardoor ze er een heleboel klanten hebben bij gekregen. Deze toestroom is de oorzaak dat hun netwerk en hun organisatie het niet meer aan kon. I.p.v. de zaak eerst fatsoenlijk te regelen zijn ze maar doorgegaan met klantenwerving waardoor de problemen maar groter en groter werden.

Als een klant niet op tijd betaald heeft ie in een mum van tijd een incassoburo op zijn dak, gevolgd door de deurwaarder en een rechtzaak. Maar T-mobile zelf, die komt overal mee weg terwijl de klanten geen enkele service hebben, constant zonder bereik zitten en vaak een tweede telefoon kopen bij een andere provider om maar bereikbaar te zijn terwijl ze wel maandelijks de rekening moeten voldoen.

De politiek zou moeten toestaan dat consumentenorganisaties in dit soort gevallen een `class action suite´ te voeren en compensatie voor alle gedupeerde klanten in één rechtzaak af te dwingen. Tot die tijd zal het gewoon doorgaan.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Is T-Mobil betrouwbaar?..........

Ongelezen bericht door Henri42 »

wiseger schreef:Het probleem ligt niet bij de maatschappij maar bij de politiek. Deze is zou haar verantwoordelijkheid moeten nemen en wetten maken om de praktijken van T-mobile te stoppen. Ik denk dat deze hele onzin inmiddels lang genoeg geduurd heeft.

T-mobile is zelf verantwoordelijk voor de deal met Apple waardoor ze er een heleboel klanten hebben bij gekregen. Deze toestroom is de oorzaak dat hun netwerk en hun organisatie het niet meer aan kon. I.p.v. de zaak eerst fatsoenlijk te regelen zijn ze maar doorgegaan met klantenwerving waardoor de problemen maar groter en groter werden.

Als een klant niet op tijd betaald heeft ie in een mum van tijd een incassoburo op zijn dak, gevolgd door de deurwaarder en een rechtzaak. Maar T-mobile zelf, die komt overal mee weg terwijl de klanten geen enkele service hebben, constant zonder bereik zitten en vaak een tweede telefoon kopen bij een andere provider om maar bereikbaar te zijn terwijl ze wel maandelijks de rekening moeten voldoen.

De politiek zou moeten toestaan dat consumentenorganisaties in dit soort gevallen een `class action suite´ te voeren en compensatie voor alle gedupeerde klanten in één rechtzaak af te dwingen. Tot die tijd zal het gewoon doorgaan.

de SP uitnodigen voor dit onderwerp over providers dan kom je van de regen in de drup en daarna in de sloot terrecht, politieke lui zitten er voor hun eigen beurs, de burger moet zelf van zich afbijten, onterechte facturen betaal je uiteraard niet cq laat je storneren :mrgreen:

T-Mobile_opzeggen
Berichten: 21
Lid geworden op: 24 jul 2010 08:31

Re: Is T-Mobil betrouwbaar?..........

Ongelezen bericht door T-Mobile_opzeggen »

de burger moet zelf van zich afbijten, onterechte facturen betaal je uiteraard niet cq laat je storneren :mrgreen:
Inderdaad de beste remedie tegen incassoterreur! Maar er zitten hier dealers en kantoorlui van telefoonbedrijven die doorflippen als je dat schrijft ;-)

Gesloten