Ach ja, het ging over lycos, of wat nu al in de volksmond LYKOTS wordt genoemd.

Ja er zijn grote problemen met de chat ook ik ben daar de dupe van. Wat mijn error steeds is krijg ik niet eens te zien zo snel wordt ik er alweer af gegooit. (let ff niet op de spelfouten, /spellen demolitionbigboy) LOL!!!! Nog een kleine lach kan wel, maar dan om me zelf en niet om lycos. Zelfs ik ben een van de vele personen die net voor de beruchte datum 8 augustus een pakket aanschafte, tijdens die test V5 had ik geen problemen, maar toen DE dag die ons allen zal acher volgen tot op de dag van vandaag, heb ik alleen maar problemen. Ik kan met moeite inloggen, en als ik al inlog kan ik alleen in me logboek rond kijken en daar houd het mee op. ik kan als ik geluk heb nog een log versturen die wij alleen zeer waarden van de mede chatter. Maar deze log verdwijnt ook al binnen 3 maanden, of zelfs sneller al. Binnen 1 dag. Wat is nu het nut van de V5..........

als iemand mij dat kan uitleggen graag........................
Het valt me ook op dat er nog geen 1 voor mij bekende NAVIGATOR heeft gereageerd heeft hier op. Val me wel tegen.
Deze mensen moeten je toch helpen...... waar zijn ze dan...??
Ach ja, kan het verhaal lang en kort maken, maar het is voor ons allen erg duidleijk.
Lycos wordt er niet beter op....... Het daalt naar een diepte punt..... en als die nog verder gaat zit er voor mij, net als bij vele andere, niks anders op dan een punt achter LYCOSCHAT te zetten. En te zoeken naar misschien een andere..... Ik zou dit persoonlijk jammer vinden, want de ideeen en de mogelijkheden die lycos te bieden hebbe, als alles werkt, is goed. ze moeten het alleen waar maken.
Met ONvriendelijke groet,
DEMOLITIONBIGBOY.
Ik groet u allen, en misschien wel tot snel op de bekende lycoschat, al heb ik daar een hard hoofd in.
DOEI