LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] online telefonie gesprekskosten

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Hans59
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 mar 2011 16:43

Re: online telefonie gesprekskosten

Ongelezen bericht door Hans59 »

Helpdesk112 schreef:Beste Mede Online Klanten,
Graag jezelf door Online laten inlichten in plaats van dit forum.
Zoals je hierboven leest en vergelijkt met mijn informatie die ik verkregen heb van Online verschilt dat enorm!


Juiste site voor de nieuwe tarieven is:
http://www.online.nl/tariefsaanpassing/ (Dit staat in de nieuwsbrief)

Tevens zijn er niet alleen prijsverhogingen, maar ook prijsverlagingen

Zie hier de mededeling:
Aanpassing beltarieven

Geachte heer *******,

Op 22 januari 2011 past Online een aantal beltarieven aan. Het starttarief voor bellen naar vaste en mobiele nummers gaat omhoog van circa 5 cent (afhankelijk van het abonnement) naar 9,5 cent per gesprek. Ook na deze tariefsaanpassing blijven de Online beltarieven behoren tot de voordeligste in de markt.

Klanten met een Bellen Vaak abonnement kunnen vanaf 22 januari voor 0 cent per minuut bellen naar alle Nederlandse mobiele nummers van T-Mobile en Ben. U betaalt dan alleen het starttarief van 9,5 cent en belt verder gratis.

Voor een overzicht van alle beltarieven vanaf 22 januari 2011 kijkt u hier. Mocht u niet akkoord gaan met deze wijziging, dan kunt u uw abonnement tot en met 21 januari kosteloos bij ons beëindigen. U kunt natuurlijk ook overstappen naar het aantrekkelijke Bellen Vaak abonnement. Bel 0900 9515 (€ 0,15 / minuut) en kies voor optie 1.

Met vriendelijke groet,
Online
Helaas heb ik GEEN Brief en ook NIET de Nieuwsbrief ontvangen. Dus ik schrok enorm toen ik de factuur zag.
Verder betaalde ik al naar vaste nummer ALLEEN het starttarief en verder niets.
Blijft het feit dat de tarieven toch met bijna 100% verhoogd zijn!

marioria
Berichten: 12
Lid geworden op: 29 mar 2010 21:44

Re: online telefonie gesprekskosten

Ongelezen bericht door marioria »

hallo Hans59
Bij deze ,laat ik je weten dat ,als je inlogt bij ONLINE en gaat naar de nieuwsbrieven kijken ,neem die van dec. 2010 ,daar staat alles hierover vermeld ,let wel op je kijkt er snel overheen ,maar ONLINE heeft degelijk wel dit gemeld,hoop dat je de nieuws brief kunt vinden ,misschien verlicht dat de pijnkosten van de tariefaanpassing,jammer maar we kunnen er niks mee ,,of te wel ,,andere povider zoeken ,maar overal is wel wat als je leest op dit FORUM.

succes

marioria
Berichten: 12
Lid geworden op: 29 mar 2010 21:44

Re: online telefonie gesprekskosten

Ongelezen bericht door marioria »

Hallo Hans59
als je in logt bij. MIJN ONLINE. ,onderaan pagina ,onder ,webwijzer ,vindt je de nieuws brieven van eerder
succes

Gesloten