Re: online telefonie gesprekskosten
Geplaatst: 18 mar 2011 17:06
Helaas heb ik GEEN Brief en ook NIET de Nieuwsbrief ontvangen. Dus ik schrok enorm toen ik de factuur zag.Helpdesk112 schreef:Beste Mede Online Klanten,
Graag jezelf door Online laten inlichten in plaats van dit forum.
Zoals je hierboven leest en vergelijkt met mijn informatie die ik verkregen heb van Online verschilt dat enorm!
Juiste site voor de nieuwe tarieven is:
http://www.online.nl/tariefsaanpassing/ (Dit staat in de nieuwsbrief)
Tevens zijn er niet alleen prijsverhogingen, maar ook prijsverlagingen
Zie hier de mededeling:Aanpassing beltarieven
Geachte heer *******,
Op 22 januari 2011 past Online een aantal beltarieven aan. Het starttarief voor bellen naar vaste en mobiele nummers gaat omhoog van circa 5 cent (afhankelijk van het abonnement) naar 9,5 cent per gesprek. Ook na deze tariefsaanpassing blijven de Online beltarieven behoren tot de voordeligste in de markt.
Klanten met een Bellen Vaak abonnement kunnen vanaf 22 januari voor 0 cent per minuut bellen naar alle Nederlandse mobiele nummers van T-Mobile en Ben. U betaalt dan alleen het starttarief van 9,5 cent en belt verder gratis.
Voor een overzicht van alle beltarieven vanaf 22 januari 2011 kijkt u hier. Mocht u niet akkoord gaan met deze wijziging, dan kunt u uw abonnement tot en met 21 januari kosteloos bij ons beëindigen. U kunt natuurlijk ook overstappen naar het aantrekkelijke Bellen Vaak abonnement. Bel 0900 9515 (€ 0,15 / minuut) en kies voor optie 1.
Met vriendelijke groet,
Online
Verder betaalde ik al naar vaste nummer ALLEEN het starttarief en verder niets.
Blijft het feit dat de tarieven toch met bijna 100% verhoogd zijn!